Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   hochzeit 2009...
hochzeit 2009...
 1 2 3 4 5 .. 17 .. 29
Nora  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Hallo ihr lieben 2009-Bräute

Wir werden ebenfalls nächstes Jahr heiraten - voraussichtlich im August. Ich freue mich bereits jetzt schon riesig, die Brautkleidergeschäfte zu stürmen.
Liebe Grüsse und ein schönes Week-end



NaRu  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Hy Nora!

Gäu äs isch schön, dasme itze cha säge "nächscht Jahr" Hihi

Itze si mer ja scho äs paari - fröie mi druf mit öich "üsem" Jahr entgäge z fiebere!!

Liebi Grüess



Mausi  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Juhuuuuuu!!! schon so viele 2009-Bräute!! Freue mich auch schon seeeeehr die Brautkleider anzuprobieren! Hab zwar schon eine Vorstellung aber das kann sich wirklich schnell ändern.

Schön das ich mit euch so quatschen kann und ihr alle versteht was ich meine und wie ich mich fühle!! Total toll find ich das! :-)



Nora  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Zitat:



Hy Nora!

Gäu äs isch schön, dasme itze cha säge "nächscht Jahr" Hihi

Itze si mer ja scho äs paari - fröie mi druf mit öich "üsem" Jahr entgäge z fiebere!!

Liebi Grüess




Hallo NaRu!
Ja, jetzt können wir 2009-Bräute endlich sagen"nächstes" Jahr wird unser grosser Tag sein. Die Vorfreude ist ja bekanntlich die grösste Freude und die teile ich mit allen Bräuten! Ich habe mich erst vor einigen Stunden hier registrieren lassen - bin sozugsagen ganz neu hier im Forum und doch kommt mir alles so vertraut vor. Ich wünsche dir ein schönes Week-end!



meitli  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

hallo NaRu

hm, interlake kenn i nid so guet, aber s gitt z.b. z thun d schlossbergschule und z bärn d bff.

bisch du vom bärner oberland? ig ursprünglech o, wohne itz aber ir houptstadt.

du hesch rächt, mir hei ja no jeeeeeeeeeeeeeeeeeeenes zit

itz wünsch i öich allne 2009-brüt es wunderschöns wuchenänd und dene, wo so wie mir ane hochzitsmäss göh, viu vergnüege

grüessli, meitli



NaRu  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

@Nora

... und wenn me die Vorfröid zäme cha teile, de isches doch grad dopplet so schön

@meitli

Nei bi nid vom Oberland sondern vo Münchebuchsee, ha nume gmeint äs heig mau öpper öppis xeit vo wäge Interlake, aber Thun und Bärn isch mer natülech grad seeehr viu sympatischer vom Wäg här!


Sooo, wünsche öich aune äs super Weekend und viu Spass bim Tröime vo öiem grosse Tag!



shilaika  am 11.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Ich bi letscht Weekend a dä Hochzitsmess gsi... Uhiiii, das isch dänn spannend gsi. Han viel Ideen chöne sammle... Leider hät mer kei Brutkleider chöne aprobiere, drum hani mit minere Fründin beschlossä, dass mir im Februar ämole gönd go gwundere in äs Gschäft. Han nähmlich so ä Vorstellig im Kopf, weiss aber nid rächt, öb das zu mir passt...



Yasi  am 12.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Hallo Fraue

ich han jo ehrlichgseit scho gmeint, ich seig extrem früeh mit minere Vorfroid und Planig, will mir erscht im Juli 2009 hüratet. isch schön z'gseh, dases oi au eso goht.

mir wüssed beidi nonig, wär mir als Trauzüüge wänd neh. Isch no schwirig, will die einte Kollege no am studiere sind denn und nöd so vill Zyyt händ.... suscht tüemer eifach chli Restaurants aaluege und Idee sammle für Chärtli und Deko und natürli fürs Bruutkleid.

wägem Alter mueni au säge, dass ich finde me sött denn hürote, wenns für beidi stimmt. ich bin jetzt 24i und finde das guet eso. mir säged au en huufe, ich söll mi zerscht no uustoobe, ich seig doch no soooo jung. aber ich han das Bedürfnis nöd.

mit Chinde lömmer ois no chli Zyyt. zerscht wämmer dänn echli Zyyt für ois gnüsse und min Fründ tuet sicher zerscht fertig studiere. aber i wett scho es jungs Mami wärde.



stupsi  am 13.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Hallo zusammen

Also auch wir Heiraten im 2009 und zwar am 09.05.09 (das ist auch der Hochzeitstag meiner Eltern und trifft sich im 2009 gut mit einem Samstag ) ist aber eigentlich eher ein Zufall, dass es dasselbe Datum ist, trotzdem finde ich das noch schön.
Ich werde Ende Monat 25, mein Freund wird dieses Jahr 31. Sind seit 6 Jahren zusammen.
Heiraten werden wir "nur" Standesamtlich und anschliessen gibts ein Apero und danach mit der Familie und engsten Freunden ein Nachtessen. Ab wann kann man eigentlich das Standesamt reservieren?
Ist jetzt bestimmt noch zu früh für Mai 09 oder?
Kinder können ab dann kommen Freue mich schon sehr auf diese Zeit und hoffe, dass es dann auch gleich (oder schon vorher) klappen wird



NaRu  am 14.01.2008

Re: hochzeit 2009...

Hallo Zäme!

I hoffe dir heit aui äs schöns Weekend gha??

Mir si geschter äs paar Chiuche go aaluege.... chöi üs aber no nid würklech für eini entscheide - äs sötti im Rum Bärn si und keni wo scho öpper vo üsem Kollegekreis isch xi... - gar nid sooo eifach, het aber gfäggt

ä guete Start i die nöii Wuche!



 1 2 3 4 5 .. 17 .. 29

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.