Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Juli-Brüüt 2010
Juli-Brüüt 2010
 1 2 3 4 5
Sposina  am 17.11.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Danke.. ich hoffe doch bei euch klappt auch alles !! Bei uns wäre es sonst nicht so schlimm.. es ist eine meiner besten Freundinnen, die Fotografin ist, das könnte man schnell ausbessern.
Das ist natürlich ein Vorteil, bei Druckereien kostet auch ein Kontrollauszug ziemlich viel!



engel1477  am 17.11.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo Zäme

Ou mir hürote im Juli. Üse gross Tag isch am 10.07.2010



Pamuya  am 17.11.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo Engel

So toll, dann heiraten wir ja am selben Tag
Wie weit seid ihr schon mit den Vorbereitungen?
Liebs grüessli



luma03

nicht registriert

am 17.11.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo Pamuya,

wir wissen noch nicht genau was wir wollen,aber wir lassen sie auf jedenfall machen.
Der Vater von meinem Verlobten arbeitet in einer Druckerei und so wird das ganze relativ unkompliziert.Er hat immer tolle Ideen und wir werden sicher etwas schönes finden.

Es währe mir viel zu aufwendig das auch noch zu machen,da ich sonst schon alles mögliche bastel.



Pamuya  am 27.11.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Wir waren gestern beim Fotograf, welcher auch an unserer Hochzeit dabei sein wird, und haben gaaanz tolle Fotos gemacht Nun sind unsere Einladungskarten endlich fertig gestaltet :) *freu* Ich bin total happy und hab echt freude an ihnen. Ich bereue keine Sekunde dass ich mir die Mühe gemacht habe unsere Karte selbst zu gestalten :)



tinkerbell

nicht registriert

am 27.11.2009

Re: Juli-Brüüt 2010


hallo zäme

ech reihe mech etzt ou mou be euch i... mer hürote am 3. Juli 2010...

freu mi scho risig of dä tag ond hoffe etzt scho of guets wätter ;-)

gruess tink



Pamuya  am 07.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo Tinkerbell

Schön dass du dich au bi üs iireisch :)

Ich hoffe natürlich au für dich das bi eu schöns wätter sii wird :)

Bi üs isch zur Zyyt grad chli e Flaute was s Plane agaht. Wäge de Ring simmer nonig go luege.. müend mal zyyt finde um is Hochsigshuus uf Bad Ragaz z'gah, aber ebe die liebi Zyyt :)

Mit de Namenstäfeli mueni leider au no chli geduld ha, denn genau das Papier wo mir so super gfallt isch natürli zur Zyyt grad nid Lieferbar.

Liebs Grüessli



tinkerbell

nicht registriert

am 07.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010


hallo pamuya

easy, hesch jo scho no deziit...

mer hend afi
- chele
- apérolocation
- pfarrer
- festlocation
- fotografin

du gsehsch, be üs gehts ou no einiges zom mache ;-)

gruess tink



Barbagallo  am 07.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo zäme

E mälde mech ou weder emol

Mer seh meh oder wehniger i üsem Zitplan

Mer hei:

D'Ehering, Save the Day Karten, Fotograf, D'Chele, Apéro, Festlocation, Zivildatum dev. res.

Jetzt warte mer no of en ev. Zuesag vom Pfarrer.

S'Menü für üses Hochzeits- Esse heimer aber noni zämegstellt.

Grüessli Barbagallo




**Verliebt 3.5.00; Verlobt 17.09.09; Traumhochzeit 17.07.10**



Pamuya  am 12.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Juhui, hüt sind mir Ehering go agüggsle und sind nach churzer Zyyt scho fündig worde Mir freued eus scho jetzt bis mer üseri Ring denn azieh chönd, au wenn das ja no es momentli gaht :) Aber sisch schön zwüsse das öpis meh uf de "To-Do-List" abghackt werde chan :)

S Hochsigsässe hend mir mittlerwil au provisorisch zäme gstellt, werdeds denn aber erst im Früelig go probe ässe!

Mittlerwil isch üseri gröschti Baustell grad d' Hochsigshomepage. Aber das chunt denn au no.



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.