Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Juli-Brüüt 2010
Juli-Brüüt 2010
 1 2 3 4 5
Krispy  am 12.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Mer verschecke of Wienachte d Chärtli (mache ke Save the date, sondern diräkt d Iladig) ond die beni ez flissig am fertig baschtle. D Hochzitshomepage esch ou sone Sach! Be zom Glöck fascht fertig! Ha mer im Sommer mou en Zitplan gmacht, i welem Monet dasi was muess erledige, be mega stolz, dasmer voll im Plan send! Obwohl mer näbebii no bouid! *phu*



Pamuya  am 13.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Das isch e tolli Idee Krispy!

Ich han mir etz grad überleit eb mir echt dene Verwandte wo mir a Wienachte xsehnd d Iiladigschärtli direkt id Hand drucke seled.. so chamer chli Porto spare



Krispy  am 13.12.2009

Re: Juli-Brüüt 2010

Jo ganeu, das esch mini Idee gse. Eventuell säged es paar denn ou grad zue ond reserviered sech s Datom, de muesmer dene de ou nöm nochesprenge im Früelig (ond ech muess ke Wienachtschärtli bastle, wasi ou ke Zit hät...)



Pamuya  am 13.01.2010

Re: Juli-Brüüt 2010

Soo und wider isch es momentli verbii gange. D Zyyt rast.. es sind keini 6 Mönet meh..

Mittlerwil händ mir s Programm zämegstellt ( zwüsched Apero und Abigässe) und gester hani zäme mit mire Trauzügin all Namestäfeli baschtlet und ebeso mit de Tischdeko agfange, die wirdi aber au die Wuche na fertig stelle, wenns irgendwie gaht!

Morn abig gangi nomal e Hochsigsfrisur go usprobiere zude Kollegin, freu mi scho mega! und au d Kosmetikerin het mer hüt de Termin fürs Hochsig bestätigt. s lauft zur zyyt grad alles rund und ig hoffe es bliibt so


*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******



Julybride  am 13.01.2010

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo

Mir hürotet au im Juli und zwor am 9. Zivil in Gossau und am 10. Kirchlich am Untersee. Mir hend no so einiges zum organisiere. Kile, apero und obig hemmer. Iladige sind bstellt. Brutkleid gangi am Fritig go usläse (bi scho ganz nervös). Blueme hemmer bald en termin zum bespreche. Fotograf wartet mir no uf zuesag. Bim pfarrer warte mir au no uf e antwort. Jo das wär eigentlich. Am samstig gömmer ad hochzitsmess und hoffed döt no en musiker z finde.

Mir hend nuno bis ende april zit zum alles organisiere. Denn gömmer no uf amerika und chämed 2 wuche vor em hohzit hai 

*10.07.2010 - nach 11 Jahren trauen wir uns endlich!



sternschnuppe  am 03.02.2010

Re: Juli-Brüüt 2010

Hallo zusammen... Wir heiraten auch im Juli. Am 31...



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.