Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   wer heiratet am 20 juni 2009 ?
wer heiratet am 20 juni 2009 ?
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17
Tina  am 25.06.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo Fischli
Hattet ihr ein schönes Hochzeitsfest? Wir hatten definitiv den schönsten Tag in unserem Leben.
Gruss Tina



Aquamarina

nicht registriert

am 25.06.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

auch bei uns war es einfach perfekt! Etwas wolkig aber nicht zu heiss. Was uns so kopfzerbrechen bereitet hat, hat sich als superguter Tag geoutet!



Tina  am 25.06.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Super das freut mich, dass es bei euch auch so schön war.



Tina  am 03.07.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Ist im Forum noch eine 20.06.09 Braut?
Jetzt sind bereits zwei Wochen vergangen, wie geht es euch? Ich denke immer noch täglich an meinen schönsten Tag im Leben, ich würde viel darum geben, wenn es noch einmal heute vor zwei Wochen wäre. Es war so schön.
Wäre toll, wenn sich eine 20.06.09 Braut melden würde.

Grüessli Tina



chena2  am 03.07.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Schön dass ihr einen tollen Tag hatten... Aber der schönste im Leben? Und die Geburt eures vielleicht-zukünftigen Kindes?




Das Leben ist kein Lollipop...



maju  am 03.07.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

ä Geburt isch ja sicher scho schön, aber das ja no nid so wit isch, chame säge dass z hochzyt dr schönscht Tag vom Läbe isch gsi (bis itze)!
i ha mau äs Brütli gha, wo uf di Frag öb das dr schönscht Tag i ihrem Läbe isch gsi gseit het: ou hoffentlich nid!
u das finde ig när chli trurig! mit däm Satz wotme doch eifach säge, dases wunderschön isch gsi! me mues ja nid grad aus worwörtlich näh!

mir hürate am 02.05.2009



Tina  am 03.07.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Du sagst es maju



VIRGINIA  am 03.07.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Ich bin au immerno chli im Forum, wills eifach so en wunderschöne Tag gsi isch und mir au gern nomol würded hürote :-) Dä Tag isch eigäntlich viel z churz gsi, ich hett no viel länger wellä fiirä aber irgändwänn am morgä am 3 bini eifach z mued gsi...

Für mich und min Maa isch dä 20. Juni au dä schönschti Tag vo üsem Läbä gsi :-) Und viellicht chunt ihrgändwänn mol wieder so en perfektä Tag, z.B. d Geburt vome gmeinsame chind, aber dass hät no es paar jöhrli ziit. mir gnüssed etz zerscht mol üses Eheläbe :-)

Eu allnä wünsch ich das natürlich au, dass ihr eues Eheläbä i volle Züg chönd gnüssä.



Wir haben am 20. Juni 2009 geheiratet :-) Dä schönschti Tag vo üsem Läbe :-)



Fira  am 06.07.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo

Wett mi au wieder emal mälde .....

De 20. Juni isch würkli en super Tag gsi, au für euis.... zumal mir eso perfekts Wetter gha hend.
Mir hend euis sogar chönne verusse Trauue und kein Awesende het z`chalt oder z`warm gha... würkli perfekt gsi.

Han mit mim Maa au drüber diskutiert ob das de schönscht Tag überhaupt gsi isch.... und i denke es isch en wunderbare und perfekte Tag gsi....
Halt eifach echli stressig -hend ihr das nöd au so empfunde?
De ganz Tag isch eso schnell verbi gsi, mer het so viel schöni Idrück gha und so isch s`gnüsse bi euis echli z`churz cho.

Mir sind so freh hend mer super Föteli, üse Fotograph isch echt de Hammer gsi.
Eso chönd mer alles besser verarbeite und im Nachhinein gnüsse.

..aber mer hend au müese feststelle, dass üses Hochzit i de "Schönschtetages-Skala" recht wit obe isch

En liebe Gruess
Fira

Zuletzt bearbeitet am 06.07.2009



 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.