Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   wer heiratet am 20 juni 2009 ?
wer heiratet am 20 juni 2009 ?
 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
Frangipani  am 09.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Sali moda
Hmm nei, leider känni sälber nüt vo Klote oder Umgebig. Aber irgendwie bini mal ufem Internet uf eini vo Bassersdorf gstosse wo sich uf Hochzitsfrisure spezialisiert hät. Gang doch mal chli go google?
Also ich glaube wägem Brutstruss ischs gemäss Tradition eso, dass dä Brütigam ihn bstellt und au gaht go abhole. Aber bi eus mached mir das nöd so, min Maa kännt ussert Rose ja sozsäge kei Blueme drum machts meh Sinn wenn ich dä tuen organisiere. Ich wirde mich dänn am Hochzitstag bi mine Eltere parat mache, und dä Brutstruss wird dänn au det ane glieferet. Mir macheds ebe au so, dass mir eus erst ide Chile s erst mal gsehnd. Das chunt halt alles ganz drufah wie ihr das mache wennd. ...Aber meistens sind d Männer ja froh wenn sie sich nöd um de Struss müend kümmere
Ah übrigens, mir hürated in Hinwil (Zürcher Oberland)
Hihi ja gäll, ich bin au nonig so viel mal ame Hochzit gsi.. und es isch halt au öppis anders, öbd eifach Gast bisch, dänn luegsch doch eh nöd uf so Details... das chunt dänn alles erst wennd sälber hüratisch! Aber mir werded das scho guet meistere



Schoseli  am 09.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo

Ech hürote zwar im August aber ech meld mech glich mol zum Brutstruss.
Aso be üs werds au so si das mer üs erst e dä chile gsänd.
Ech due dä Brutstruss zo minere Trauzügin hei schecke!
Gang den met Ehre wie au met em Fotograf uf em Weg
no es paar schöni ufnahme go mache met em Oldtimer wo mer gmietet hend.

LG



moda  am 09.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hey mädels

ihr sind eifach mega!!!
ich bi voll allei...
bi froh gits das forum wo mer mit anderne mädels drüber schwätze chan.
wär froh chönt ich mängmal mit öpertem echli rede.


Lg



Frangipani  am 09.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Häsch dänn niemert wo dich sust chli chasch ustusche? Trauzügin oder suscht öppert usem Kollegekreis wo scho ghürate hät?

...Aber es isch scho so, die wo nöd hürated und au nöd ghürate sind verstönd eus mängisch nöd dass mir "immer" über das schwätzed
S isch halt scho öppis grosses und sehr speziells, und je meh dass me macht, desto grösser wird au d vorfreud!
Und s wichtigst isch sowieso, dass es für dich und din Zuekünftige stimmt so wies isch! Es isch eues Hochzit, Traditione hin oder her....



moda  am 09.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

danke...



sommer76  am 09.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

ich ghör au zu dene wo am 20 juni hürote tuet..mädels es datum chunt immer näher :)



Frangipani  am 25.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo 20. Juni Bräute!
Wo heiratet Ihr eigentlich alle so? Und wie weit seid ihr mit den Vorbereitungen, An-abmeldungen etc?



Fischli  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo Frangipani

Wir heiraten im Thurgau-Süd. Mit den Vorberietungen sind wir soweit nach, nun steht uns noch das erste Gespräch mit dem Pfarrer bevor. Und das definitive mit dem Partyservice. Seit Samstag ist mein Liebster nun auch von oben bis unten eingekleidet.

Bei uns müssen sich nur die geladenen Gäste anmelden, und da haben wir alle bis auf einen. Wir haben aber den "Anmeldeschluss" erst Ende april, so kann sich diese Person auch noch Zeit lassen.

Im Moment bin ich an den Tischkärtli, Menuekartenund Namensanstecker.

Was läuft bei dir so?

Fischli



Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009



Tina  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Wir heiraten auch am 20.06.09, ah ich freue mich ja so. Die Gästeliste steht bereits, nun werden wir dieses Wochenende noch ein paar Termine wahrnehmen, diverses besprechen wegen dem Nachtessen, dem Apéro etc.
Habt Ihr schon Kontakt mit Blumenläden und Konitorei?
Es Grüessli Tina



Fischli  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo Tina

Ja ich freue mich auch riesig, seit letztem Samstag ist sogar bei meinen Freund dir Freude auch anzusehen, jaja bei Männern braucht es immer etwas mehr. Aber da er nun auch eingekleidet ist, merkt auch er dass es nicht mehr lange dauern kann. Joupi

Die Hochzeitstorte macht uns unsere Trauzuegin, daher brauchen wir keine Konditorei. Apero betellen wir über die Bäckerei in der ich noch ein wenig arbeite und für den Brautstrauss und Blumen am Abend habe ich eine Kollegin engagiert. Für die Kirche schauen mit dem Messmer der Kirche, mal schuaen was er im Angebot hat.

Fischli

Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009



 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.