Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   wer heiratet am 20 juni 2009 ?
wer heiratet am 20 juni 2009 ?
 1 2 3 4 5 6 .. 12 .. 17
izzy  am 26.03.2009

RE: wer heiratet am 20. juni 2009

Hallo zäme

Jupii, es geit nüm so lang, fröie mi o scho sehr... aber, dür das stigt natürlich d närvosität o!!

Mi Fründ geit hüt abe mau ga luege was fürne Azug dass är wot, är geit dert woni mis brutchleid kouft ha u grad zur gliich Verchöiferin, de chunnt das guet....
Wäg de Blueme het är mau gluegt, da gömer ersch im Mai, denn het sie de die meiste Blueme füre Summer u de luege mer de mit ihre o grad wäg de Chile u Festsau Deko, das isch parktisch!!
Tisch- u Menuchärtli macht z Hotäu wo mer si u Torte lö mer o vo ihne lah mache.

De A- Abmäude Termin isch de 18. April, leider het sich bis jetz no niemer gmäudet, auso ja, vo däne wo mer d Chärtli verschickt hei, däne womer d Chärtli übergäh hei, die hei eigentlich scho aui zue gseit!!
Zimmer im Hotäu si o scho es paar reserviert... das louft auso...

Jetz söte mer de mau no definitiv wäg de Ringe ga luege, mir hei no kene gfunge wos so richtig klick het gmacht, aber e favorit heimer....

Im April/Mai woti de no fürnes Chleid füre Ziviler ga luege, gange de auä grad uf Zürich...
Heiter d Ziviler Chleider scho?

D Papier füre Ziviler woti nächst Wuche ga bringe... Heiter die scho ab gäh?

Mir hürate z Thun....

wir heiraten am 20. Juni 2009



Frangipani  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hoi zäme
Also mir händ eigetli scho all A- und Ameldige übercho (händ bi vielne müesse go nafröge), aber mir händ au dä Termin recht kurz gsetzt zum sich A- oder Abmelde.
D Bankettbesprechig mitem Restaurant und die mitem Catering für dä Apéro folgt no im April und im Mai.
S Gspröch mitem Pfarrer händ mir scho gha, und au d Vorbereitige für s Zivile sind au scho erlediget.
Was eus vor allem no fählt sind d Autoschleifli, Tischkärtli, d Tischdeko bim Fäscht und dä Brutstruss. Au d Sitzordnig hämmer nonig gmacht.
Es Kleid für s Zivile hani au nonig würkli, ha letschti mal min Kleiderschrank dureprobiert, aber irgendwie hani nüt so guet gfunde für es zivils Hochziit... Im Modissa in Züri bini au mal gsi go luege, und die händ mer au nöd so gfalle. Entweder sind die Kleider scho wieder z pompös, oder dänn stimmt d Farb nöd oder s isch sust öppis :-) Muess also no chli go wiitersueche! :-)




Fussel  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Juhui
Hab euch erst jetzt entdeckt, bin auch ne 20. Juni Braut!!!
So langsam trudeln auch bei uns die An-/Abmeldungen ein...... ***FREU***



Frangipani  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hoi Fussel
Welcome im Club!
Wo heiratest du denn? und wann habt ihr das zivile? Schon witzig, dass es so bestimmte Samstage gibt wo irgendwie die halbe Welt heiratet!



Fussel  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Danke
Am 19.06 ist Ziviltrauung im engsten Rahmen in Basel, Die kirchliche Trauung werden wir dann etwas grösser in Muttenz feiern....
Finds auch lustig, dass es ein anscheinend beliebter Termin ist.
Wo heiratest du denn? (Hoffe du hast das noch nicht geschrieben, sind sooooo viele posts)



Frangipani  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Ja voll, ich hab die Übersicht auch nicht mehr, wer wo und wann heiratet!
..Wir heiraten in Hinwil, feiern tun wir dann in Zürich.
Die zivile Trauung findet am 12. Juni in Winterthur statt. Danach gehen wir im kleinen Rahmen (Trauzeugen und Eltern) zusammen feiern und Essen.



izzy  am 26.03.2009

RE: wer heiratet am 20. juni 2009

Hey

@Fussel: Herzlich Willkommen in unserem Club!

Schön wider mau öpis z läse vo dene wo am 20. Juni hürate... Ha o gmerkt, dasses gliich no rächt viu si, das fägt... ja, de 20. Juni isch haut ganz es schöns Datum!!

Üse Ziviler fiire mer o nume chlii, mit de Trouzüge u mit de Eltere...

Macheter oder bechömeter ou e Polterabe organisiert??



wir heiraten am 20. Juni 2009



Fussel  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Die zivile Trauung so bisschen mehr als ne Woche vorher ist super (garantiert relaxter), wollte ich auch zuerst so machen, da meine Trauzeugin aber extra aus Madrid kommt wär das unpraktisch. Hab schon gesagt, dass es nur was kleines nach der zivilen zu Essen gibt, sonst pass ich am nächsten Tag nicht mehr ins Kleid



Frangipani  am 26.03.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

@izzy Ja, bei uns organisieren die Trauzeugen den Polterabend. Wir haben Ihnen mal die Namen der Personen gegeben welche wir dabeihaben möchten.. Das Datum haben wir auch schon festgelegt, also von dem her wird es nicht eine "Totale Überraschung", aber das war uns lieber so... nun mal schauen was es gibt!

@fussel Ja genau drum machen wir das Zivile eine Woche vor dem kirchlichen! ..ist ja auch irgendwie blöd, gleich an zwei tagen hintereinander zu feiern, das war uns dann doch zuviel.. und der Abend vor der kirchlichen Trauung benötigen wir eh noch um alles bereitzumachen und sind froh wenns dann noch etwas ruhiger zu und her geht!



izzy  am 07.04.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Hallo mini liebe 20. Juni Brütlis

Wie tuets bi euch so?? Mögeter no u chömeter no vorwärts???

Irgendwie bini grad chli stah blibe.... aber jetz hani abem Donnstig e Wuche Ferie u denn woti nomau viu erledige....

D Amäudige söte bis am 18. April aui ii träffe, nimmt mi wunder ob klappet oder ob mer o müesse gah nache hacke....

Grüessli Izzy

wir heiraten am 20. Juni 2009



 1 2 3 4 5 6 .. 12 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.