Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Wer Heiratet am 22. August 09
Wer Heiratet am 22. August 09
 1 2
surri  am 23.10.2008

Wer Heiratet am 22. August 09

Sali zämme

Hürotet au öber am 22 August 09? Was hei dir scho?





Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



surri  am 24.10.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Snif huerotet den nimmer am 22. August i bruche no es paar ahaltspünkt
Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



pluto2008  am 24.10.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Nei aber am 8.8



Nora  am 27.10.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09


Hallo ihr zwei August-09-Bräute!

Ich heirate ebenfalls am 8.8.09.

Wünsche euch eine tolle Woche und auf bald.

Nora

Wir freuen uns riesig auf den 8. August 2009



surri  am 05.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Sali zämme

Freu mi das wenigstens öber no im August hürotet! Händ ihr d' Iladigschärtli scho? wenn schicket ihr sie?

Unsere Bekannte und Verwandtechreis weiss scho sig fast es Johr das mir an däm Datum duent hürote und dorum hämmer denkt das Februar längt. Unseri Trouzüge händ gmeint das sigi z'spot!

Cu surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



Atreju  am 14.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Wir heiraten auch im August, und zwar am 29.08.. Wir haben die Einladungen schon abgeschickt. Allerdings haben wir einen Freundeskreis, der schon lange vorher planen muss, darum haben wir uns entschieden, die Einladungen so früh wie möglich abzuschicken.. Ist sicher eher die Ausnahme als die Regel.

Gruss, Atréju



schoseli  am 14.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Hallo Surri

Mer hürotet au am 22.08.2009, juppii doch no öber gäll.
Esch doch es super Datum.

Mir hend scho, Chile, Pfarrer, Raum, Catering, Apero uf em Schiff, Musik am Obig, S Kleid, und sehr vell Offerte wie vom Oltimer, Musik förd Chile usw.
und morn gömer die erste usdröck vo dä Iladig go a luege. Die macht mini Cousine und mini Tante.

Und du?
Wo Hürotet Ihr?

Grüssli



Muggi  am 14.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Mir düend au Im August zwar nid am 22. sondern Zivil am 28.8.09

grüessli

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)



surri  am 16.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Sali Schoseli

Das find i cool, i ha scho dänkt das das Datum verhext isch und mir e Fehlplanig gmacht händ.
Ihr sind jo scho richtig witt. Mir si no am Bearbeite vo dr Iladige und wänd sie spötischtens Endi Johr useloh.
Musik für e Obe org. unseri Tätschmeistere und für d' Chile hei mir au scho öber wo üs tuet unterstütze us dr Familie( Nichte) und e guete Kolleg.
Dr Seelsorger söt sich no bi üs mälde um d'Vorbereitige voraztribe.
Catering und Local hei mir.

Für s'Apero si mr no öbis am ändere.

Wo hurotet ihr?

Cu surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



sheila  am 17.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Hoi zämä!

Ich hürate am 8.8.09 und langsam aber sicher sind d Lüüt chli drüber informiert. :)
D Iladige hemmer scho gmacht, aber müend sie no la drucke. Mier schicked sie so im Februar ab, dänk ich. Da die meischte eh wüssed, wenns bi üs sowiit isch, chönnd die sichs ja jetzt scho iplane.

Reserviert hemmer praktisch alles. Au d Ring hemmer scho. D Fiinplanig fählt no chli .. Menü, Tischchärtli, Astecker, Bluemeschmuck etc. Aber mier hend ja no Ziit!



Sheila

..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe......

Miär freuid üs uf e 8. Auguscht 2009



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.