Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Wer Heiratet am 22. August 09
Wer Heiratet am 22. August 09
 1 2
sheila  am 17.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

... übrigens: Wenn ich a 22.8. dänkä, chnnd mier immer s Hochwasser i Sinn!
Aber ich dänkä, wemä a somene Tag hürated, macht meh vill vo denä negative Gedanke wieder guet!

.. verhäxt isch es also sicher nid - aber es Datum, wo eim under Umstände prägt hed.


..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe......

Miär freuid üs uf e 8. Auguscht 2009



schoseli  am 18.11.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Hi Surri

ja er send jo au scho wit, mer dönt d iladige im Januar versände...
freue mech e so.

Mir hürote in Luzern i dä Hofkirche. Und Ihr??
Zivil hürote mer am 20.08.2009.

Ich hürote min Schatz noch 10 1/2 Johr, hei die Zit vergoht au

gruess us Luzern Erika



muraki

nicht registriert

am 08.12.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Wir heiraten auch am 22. August juuheee.. wir haben bereits die Location, Apero / Essen und Kirche. Was noch fehlt ist der Pfarrer, was wirklich schwierig ist.

tja und sonst sind wir noch nicht viel weiter, im Moment arbeiten wir an den Einladungen, diese wollen wir aber erst im Februar versenden... oder ist es wohl wirklich nötig so früh z'schicke.

Sonst sind wir noch nicht viel weiter, das Kleid will ich erst im nächsten Jahr aussuchen!

Wünsch dir alles gute.



surri  am 08.12.2008

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Sali zämme

Nei ich denk nit das es unbedingt nötig isch d' Iladige so frühe z'verschicke, aber mir freue üs soooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Wägem Pfarrer, dass kenn ich, mir hürote kath. uf schloss Wildenstein( BL), mir hei au mega lang gsuecht und mega viel afroge gmacht. Mir wänd ebe uf ere Wiese näbem Schloss hürote!¨Überall wo i agfrogt ha hets gheisse das sie nur i Chirche troue. Schlussendlich hanni mi i üsem Wohnort a e Leiheprediger/ Seelsorger gwändet und dä isch jetzt bereit derzue. Er muess aber no e spezielli Bewilligung bi dr Kath. Chirche ihole! isch doch schräg, schliesslich glaub i nit das es in Gottes Sinn isch innere Chirche z'hürtoe! er git uns doch sie sege au ohni Dach überem Chopf!
I hoff es lauft jezt alles nach Plan. Mir sötte no es Gspröch mit em ha!

Viel glück bim sueche

Cu surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09



schnuggi  am 06.01.2009

Re: Wer Heiratet am 29. August 09

Wer heiratet am 29 august 2009 im raum bremgarten???



queen  am 21.01.2009

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

also wir heiraten auch am 29.8, aber nicht in Bremgarten, sondern in der Innerschweiz. Wir haben's so geplant, dass wir alles (Kirche, Apero, Feier) zu Fuss bewältigen können (und auch die meisten unserer Festgäste), so dass alle schön trinken können. Nach der Feier gibt es so noch einen schönen Verdauungsspaziergang.

Schon organisiert haben wir
- Kirche (resp. Kloster), Pfarrer, Orgelspielerin
- Location für Apéro u. Abend
- Fotografin (resp. Anfrage platziert, möchte aber nur als 2. Variante kommen)
- Brautkleid
- Einladungskarten (Versand anfangs Februar), Tisch- und Menükarten (alles einheitlich, damit wir eine Linie haben)
- Make-up (resp. Visagistin) für mich

Als nächster wichtiger Punkt steht die Organisation einer Band an.



Nelly  am 06.02.2009

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Mir hüratet au am 22. August 2009!!!!!! Und am 7. August zivil. Froi mi meeeega!!!
De 22.8.09 wird en superschönä Tag si, muesch luegä!



Schoseli  am 06.02.2009

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Hi Nelly

Jo das werd secher em super Tag... ben etz scho ganz chribligg....
wo düend er hürote?

lg Schoseli



Nelly  am 12.06.2009

Re: Wer Heiratet am 22. August 09

Hi Schoseli

Sorry, bin gar nie meh go luegä... Mer hät ja sooo vill ztue, wämmer hüratet!

Mir hüratet z Dietlikon (ZH), wo ni ufgwachse bin und immer no wohne. s meistä isch jetzt organisiert. Hüt hämmer sogar äntli en Ring ausgwählt. Zwüschetine vergaht d Ufregig amel echli, aber wänni wieder mal öppis meh organisiert han, froii mi grad wider uuu ufs Hochsig!!!
Geschter hani s Probe-Make-up gmacht. Jetzt müemer "nur" no s Menu bestimme, d Namenstäfeli mache (Tisch und Astecker, aber d Idee isch vorhande) und dänn chunnt no s Träffä mit em Standesbeamtä und mit em Pfarrer und dListe für dFöteli-Session mümmer no schriebä.... Ja, ich glaub, dänn hämmer alles.
Ou nei no d Musig am abig, aber mir wänd nur la laufe und bechömed e riisä mp3-Sammlig vome Kolleg.
Wiä gsehts bi oi us im Momänt?

Liebi Grüess
Nelly



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.