Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   wer heiratet ende august?
wer heiratet ende august?
 1
sona  am 18.06.2009

wer heiratet ende august?

hallo zusammen

wie weit seit ihr mit den vorbereitungen? ich meine alles für am 29.08.2009 organisiert zu haben, was man bis zu diesem zeitpunkt machen konnte. aber irgendwie habe ich doch das gefühl einiges vergessen zu haben. hattet ihr das auch?

liebe grüsse
sona



filu  am 18.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

hallo sona,
ich heirate schon am 08.08. 09 und habe eigentlich auch schon alles.
heute abend gehen wir noch in den tanzunterricht für den hochzeitstanz, (haben ein lied ausgewählt und möchten keinen walzer und auch nicht nur wiegelen).
und am 2.juli haben wir noch das gespräch mit dem pfarrer.
hattet ihr das schon?
ich habe auch die ganze zeit das gefühl ich hätte noch jenstes vergessen oder könnte noch sachen besser machen..

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



sona  am 18.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

hallo filu

tanzunterricht nehmen wir auch noch, aber nur für den eröffnungstanz, da wir schon einige zeit standard und latin tanzen. wir werden mit einer rumba eröffnen. wissen aber noch nicht zu welchem lied.
wir heiraten nur zivil, aber dafür benötigt es auch noch einen zeitaufwand, da wir auf einem anderen standesamt als das, welches für die wohngemeinde zuständig ist, heiraten werden.
folgende punkte sind bei uns noch offen:
-gespräch mit bankettleiterin
-gespräch mit dj
-brautstrauss bestellen
-anzug von meinem schatz
....ist glaube ich alles..

hoffe kommt gut.



filu  am 18.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

hoi sona,
uii da hend ihr eus aber öppis vorus mitem tanze!
mir sind vorher nonie gsi go tanzunterricht neh. jetzt hend mir zwei privatstunde gha und ich denke das chunt guet. zu eusem lied werded mir chli langame disco swing tanze mit paar figure dezue. mir hend en riese spass gha bim üebe!

die pünkt wo du ufzellt hesch hend mir scho alli, ussert ebe de pfarrer...
aber ich duen bi allne dene wie restaurant, apéro etc. kurz vorher sicher nomal alüte und fröge öb immerno alles guet isch für de termin.

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



souris  am 19.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

He Sona, mir hüratet am gliiche Tag!! Mir tüend denn aber kirchlich. Ich han d'Bestellig für schöns Wetter scho ufgeh. Wo hüratet ihr denn?

Mir gahts au so, dass ich immer s'Gfühl han, ich hegi öppis wichtigs vergässe. Bin im Moment au weder i dere Phase, woni fascht jedi Nacht vom Hochziit träume ond immer irgendöppis ned klappet.

Ich han mir drom en Pendenzeliste gmacht (wenn ihr öppis gsehnd, woni vergässe han, bitte mälde! Danke!):
- Chile (mit Pfarrer), Resti, Apéroort reserviere
- Azug und Chleid
- Ring
- Termin Coiffure / Make-up
- Namensschildli / Platzchärtli (Sitzordnig & Gastgschänkli)
- Tischdeko
- Blueme (Struss, Astecker, Chile etc)
- Fahrbari Ontersatz für d'Gäst
- Gspröch mit Pfarrer / Probedurchgang (inkl. Trauspruch)
- Hochziitstanz (Musik & Tanz)
- Menue & Getränk uswähle & bstelle (Abig, Apéro & Hochziitstorte)
- Tagesablauf mit de Trauzüge bespräche
- Fotograf bueche
- Musigwunsch de Onterhaltig doregeh

Ich glaub, wenn du mit guetem Gwüsse bi allem chasch es Höggli setze, hesch nüd vergässe...



filu  am 19.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

hoi souris,
nur de Apéroort? de Apéro selber hesch det wahrschinli au gmeint oder?
hend ihr kein organist oder so für d chile?
irgend es gfährt für id chile/restaurant?

grüessli filu

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



souris  am 19.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

hoi filu

doch, ich glaub das hämmer au, aber das isch en Öberraschig für eus, wo eusi Trauzüüge organisiert händ (Gfährt für eus nach de Chile ond glaubs en Sängerin i de Chile). Kei Ahnig was, aber es wird bestimmt super!!

Mir händ ebe zwei Apéro gmacht, will mer relativ früeh scho mit de Chile afanget. Bim erschte isch die ganzi Schar debi, bim zweite die gladne Gäscht ond no es paar gueti Lüüt, wo mer aber leider am Abig us Platzgründ händ chönne ilade. Die händ mer müesse reserviere, aber d'Häppli ond d'Fleischplatte müend mer denn no bstelle. Aber danke für de Hiwiis.



filu  am 19.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

denn mached ihr also vor und nach de chile es apéro?

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



souris  am 19.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

Nei, nei, mir machet nach de Chile eine mit allne, wo vom Esse her relativ "chli" usfallt. D.h. nor Fruchtspiessli, Chips, Bruscetta und Schinkegipfeli. Das duuret öppe 2h ond det gits denn au Föteli.

Nachane gömmer mit de glade Gäst ond eme erwiiterete Chreis vo Gäst of en Berg, wo's es Fleischplättli git.

D'Chile isch ebe scho am 11 ond mir wänd eusne Gäscht chli öppis zom Zmittag geh, aber mir chönd eus ned leiste, die ganz Apérogsellschaft mit eme Mittagesse z'beglücke.



sona  am 19.06.2009

Re: wer heiratet ende august?

@ filu

mir hänn aber meh als es johr nümmi tanzt. mir sind bestimmt i groschtet. aber das chunt scho wider. mir wänn eifach dr eröffnigstanz es chli a luägä und vellicht no schnäll es paar figurä bi andernä tänz. aber das chunt scho guät.

@souris

mir hürotä z dornach. cha übrigens so zägä überall es höggli setztä. oder dr termin stoht scho. also wird das scho guät cho. ich glaub das ligt es bitz in der natur vo dä frauä, dass sie sich immer es bitz sorgä machä.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.