Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?
Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?
 1 2 3 4 5 6
Manuela24

nicht registriert

am 16.04.2009

Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo ihr Liebe

Es git ja no anderi Brüt an dem Datum. Weiss nur nümme, wer alles. Wie wiet sind ihr? Alles klar bi eu?

Ich wird glaubs jetzt scho nervös. Mache min Schatz bereits wahnsinnig.

Lg Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)



sabo  am 16.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo Manuela

mir händ oises Hochzig au am 06. Juni

meh oder weniger hämer alles bereit. nur dä apéro müämer no definitiv bstelle, händ no d'aamäldefrischt müässä abwarte.
wie laufts bi oi??

hui, ich bin megamässig nervös!! min schatz isch än richtig arme um mich ume, aber er weiss ja uf was er sich mit mir iilaht

liebi grüässli, sabo


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Splendida  am 16.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo


Hürate am 06.06.09 standesamtlich und am 08.08.09 kirchlich. Bi froh, dass ich no bitz Zyt ha bis zur kirliche Trauuig. Muess no paar Sache erledige wie Blueme, Tischkärtli......

Freu mich scho jetzt kas kum abwarte..... :-)

Und ihr sowiit alles im Griff?



Liebe Grüsse
Splendida


Zuletzt bearbeitet am 16.04.2009



Manuela24

nicht registriert

am 20.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hoi zämme

Gahts eu guet? Mir händ zum Glück s'meischte organisiert.

Müend no beid Apéro bstelle. Händ ebe sowohl nach em Zivile als au nach em Kirchliche eine. Denn söt ich mal no d'ID und dä Pass go bstelle. Sie händ zwar gseit, es brucht nur 10 Tag. Aber lieber z'früeh als z'spat. Im Moment studieret mer no am Eröffnigslied ume. Chönet üs eifach nöd einige, ob mer es schnells oder es langsams wänd. Am Fritig muen ich no mis Kleid go abstecke lah. Und hüt händ mer üs mal no umeglueget, wo mer go fötele wänd. Also sowohl Paarföteli als au Gruppeföteli.

Ich chans au chum erwarte.

Lg Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)



Highway

nicht registriert

am 20.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Leben und leben lassen.

Hallo zäme,

ja mir hüratet au am 06.06.2009 und wenn Du es organisatiorische meinsch, bis uf d Brutstruss und de vor Trauzügin, Chircheschmuck und nah es paar wenigi Tischchärtli und Namensschildli; muess nur nah üse Sitzplan im Restaurant gmacht werde.

Es Zivil hend mir am 05.06. und gönd den mit de Trauzüge go esse.

Ansuschte bruchi vor lutter Ufregig e Agenda wo ich die andere Termine ufschriebe wie Visagistin etc.

ich freuuuuuuuuuuuuuue mich scho meeeeeggggaaa ufs Hochzit!

Und wie witt sind Ihr?

Grüessli Highway



sabo  am 28.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

kuhl, ich han bscheid becho, dass d'schniiderin mis chleid fertig aapasst hät

am 10.mai hämer mit äm fotograf no än termin. mer gönnd dänn zämä go d'locations für d'fotoshootings aaluägä.

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Manuela24

nicht registriert

am 29.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hoi zämme

So jetzt wirds langsam griefbar. Ha hüt dä Pass / d'ID bstellt und ha somit s'erst mal mit em neue Name müesse unterschriebe.

Bi üs wirds jetzt fascht langwielig. Müend nur no die definitive Azahl Gäst am Restaurant und Schiff melde und ich muen no s'Kleid go hole. Mitte Mai treffet mer denn nomal Trauzüge. Das wärs. Viellicht chunt mer ja denn mal no öpis in Sinn, wo ich vergesse han.

Lg Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)



Goldguegi  am 30.04.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallöchen zusammen

Heiraten auch am 06.06.09 kirchlich. Langsam werde ich nervös
Heute haben wir noch den Termin mit dem Fotografen und am Wochenende werden wir noch die Tischdekoration selber basteln. Mein Kleid und die Kleidung meines zukünfitgen müssen noch geändert werden. Menukarten müssen noch gedruckt werden. Sonst siehts gut aus, wenn wir nichts vergessen haben
Zivilisch am 09.05.09 werden mit unseren Familien und Trauzeugen ein feines Mittagessen geniessen und den Tag gemütlich ausklingen lassen!

Freue mich schon megamässig auf diese schönen Tage

Gruss aus dem Wallis

Zivilisch am 09.05.09 / Chirchlich am 06.06.09

Zuletzt bearbeitet am 30.04.2009



Fiorina  am 23.05.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Ich kann mich hier auch noch anschliessen! Noch zwei Wochen!!
Mein Liebster ist grade an seinem Polterabend bin ja gespannt in welcher Verfassung er nach Hause kommt

Die letzten Samstage waren wettermässig ja einfach der Hit. Es wäre schön gemein, wenn für uns nicht auch Sonne übrig ist! Was meint ihr?


6. Juni 2009 ist es soweit



sabo  am 23.05.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hi Fiorina

hihi, er genisst den Abend bestimmt
hast du auch noch einen Polterabend??

ja, das mit dem Wetter.....es wäre super, wenn auch wir so traumhaft schönes Wetter hätten....

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.