Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?
Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?
 1 2 3 4 5 6
Talina  am 04.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo zusammen
ich heirate ebenfalls am 06.06.09, die Wetterprognosen finde ich auch nicht so toll aber ändern können wir es halt auch nicht. Ich habe die Hoffnung aber auch noch nicht aufgegeben und vielleicht hat der Petrus ja ein einsehen mit uns allen :o)
Wünsche Euch auf jedenfall alles Glück dieser Erde und einen wunderschönen unvergesslichen Tag!



Manuela24

nicht registriert

am 05.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo ihr liebe 6.6.-Brüüt

Ich wünsche eu es wunderschöns Fest und hoffe, dass d'Sunne glich mal füre chunt.

Ich gange jetzt zu mine und min Ma zu sine Eltere. Und morn gsehnd mer üs denn in voller Pracht.

Alles Liebi und Gueti!

Lg Manuela

Zivil am 29.05.09, kirchlich am 06.06.09 :-)



sabo  am 05.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Liebi Brüütlis

au ich wünsche oi äs wunderschöns Hochziitsfäscht am Samschtig.
Löönds oi vom Wätter nöd vermiise!

mir händ ois Geschter no ganz schöni Schirm poschtet

Ganz liebi Grüäss
sabo


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Soefeli82

nicht registriert

am 05.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Liäbä Samstigs-Brüt

Ig wünsche öich alnä äs troumhafts Hochzitsfescht. Gniässäts i volle Züg. Egal was ds Wätter macht, i öich inne schiint ds Sunne der ganz Tag.

Grüässli Soefeli



Goldguegi  am 05.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Auch ich wünsche euch allen einen unvergesslichen Tag.
Haben gestern auch noch grosse bunte Schirme gekauft. Lassen wir uns vom Wetter nicht die Stimmung vermiesen.
Alles Gute und toi toi toi

Zivilisch am 09.05.09 / Chirchlich am 06.06.09



Fischli  am 06.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo ihr 6.6.09-Brütlis. Ich denk gad mega fescht a eu, und hoff das ihr grössteteils vom Rege verschont blibet. Eue Tag wird eh dä schönst und i hoff eure Stimmig chänget die Rägetropfe nüt a tue.

Grüessli Fischli




Manuela24

nicht registriert

am 07.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo ihr liebe Ehefraue

Ich hoffe, ihr händ all so en wunderschöne Tag gha wie mir und händs trotz em Wetter gnüsse chönne. Es hät bi üs würklich durchgehend gregnet ohni en trockne Augeblick. Aber mit viel Schirm und Humor händ mers trotzdem traumhaft gha.

Liebi Grüess

Manuela

Mir sind glücklich verhüratet sit em 06.06.2009!



sabo  am 07.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo Ihr

Wir hatten eine wunderschöne Hochzeit. Es war einfach nur perfekt. Sogar das Wetter spielte dann mit, wo es musste! Als wir aus der Kirche kamen, scheinte sogar die Sonne
ich werde diesen Tag niemals vergessen.
ich bin überglücklich!!!! und Morgen gehts ab in die Flittis......

Ich wünsche allen noch eine wunderbare Zeit.

Liebe Grüsse
sabo


!!Am 06. Juni 2009 war unser Tag!!



bienemaya

nicht registriert

am 07.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Hallo ehr 6.6. Brüt

Ech ha paar mol a üch dänkt, de Petrus het jo alles ghä... Hoffe ehr hend trotzem Wätter en superschöni, unvergässlichi Hochzit gha... Träumet no chli i üchne Erennerige ond gnüsset di Gfühl. Ech be emer chli nervöser bald esch üse Tag au do :-) freu mi soooo druf! glg üchi Bienemaya


Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))



Muggi  am 07.06.2009

Re: Wer hüratet eigentlich am 06.06.09?

Ihr liebe mini herzlichste glückwünsch! Verzelleter den nochli wies gsi isch wünsch euch alles gueti und ganz schöni Flittis

liebi grüess



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.