| Wer war denn da? |
|
|
1 2 3
|
Moni4 am 19.02.2012
Re: Wer war denn da?
I Cha mir nid Vorstelle das das mit Haar und Papier söll gute Cho... Das isch ja nüt flüssiges sondern Verunreinigung wo ja da is Metal söu dri Cho...Si Dir den dort verbi, und wüsste was de macht? Mich dünket die Prise nö recht hoch. Vorallem wen Titan drinn isch das isch nid dür und es Hartstau wie wot den de das Schmelze.... Ich find das es biz komisch was de da duett abmiete... Häng ir dort verbi chönne.?
|
|
|
angiyves am 19.02.2012
Jo, mir hänn e Berotigsgspröch ka. Es funktioniert mit fascht Allem und seh duet me nüt. Was coll isch, es verkratzt nit! Jo es isch nit so, dass si mi vom Ussehe här umhaue und günschtig sinn si au nit. Aber si sinn eifach sehr persönlich und somit mit viel Emotione vebunde, was eifach zu uns passt. Und mir hänn jo e Spezialafertigung wo grad Verlibigsring und Ehering isch.
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
Moni4 am 20.02.2012
Ja okey wenn er das schafft das die Kohleräschde sech düend verbinde mit Titan. Ich han eifach de Goldschmied gfröget är het gseit Titan und alles mit Stahl chan me nid verchlinnere oder vergrössere und e Titanring choschdet ja zwar nur 200.- bis 300.- Fr aber es isch ja schad wenn me den dr Ehering mues uswächle... Oder wen ne nüm chasch abzie den hät de Goldschmid au s problem wöll er ne nid chan ufmache.... Min Fründ hät Stahl wölle und ich Palladium denn händ mir erfahre dasme Stahl d Grössi nid chan ändere was nach erfahrig vom Goldschmied mit de Jahre sech d Finger dünd verändere und den di Ring nüm gönd... Ich hoff das ihr öi da guet überleit händ.. für üs wird das glaub nid s richtig si...
Aber ich wünsch öii allllles Gueti und vil Spass mit de Ring fürs Läbe
Grüessli Moni
|
Chibi am 20.02.2012
Moni
Ja das sind berechtigte Zweifel. Also ich denke Markus von Elfenmetall kann es sich nicht leisten "Seich" zu erzählen, und er hat uns erzählt, dass man die Ringe "ausweiten" kann, sollten sie zu klein werden, der Ring wird dann etwas dünner. Wie das genau funktioniert kann ich natürlich nicht sagen, denn dafür habe ich zu wenig Ahnung von dem Ganzen. Wenn der Ring plötzlich zu gross sein sollte, dann wird eine zusätzliche Schicht (So wie ich das verstanden habe) aus Weissgold auf der Innenseite montiert. Der Ring wird dann somit etwas dicker. Aber da man in der Regel nicht allzu riesige Gewichtssprünge macht wird dies kaum auffallen.
|
|
|
1 2 3
|