Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Überraschungen & Liebeserklärungen    ›   Ideensammlung für Wundertüten-Abend
Ideensammlung für Wundertüten-Abend
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 18
jusi  am 09.09.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

juhu, das finde ich eine super idee! werde den WuTü-Abend gleich bei uns einführen



livipivi

nicht registriert

am 03.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

üse ersti WU-Tü-Abig hani fängs s Datum festgleit - jetzt mues ich nur na usefinde mit was ich min Liebstä wett überrasche..., mues mal im Tread schmöckere und luege was ihr da alli sco schöns gmacht hend

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 07.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

@Bride81- hab deine Idee geklaut- gehen ins Gütsch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



bride81

nicht registriert

am 07.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

@livipivi: meeeeega....!!!! ich wünsche euch viel spass und hoffe, ihr findet es genau so toll wie wir!!



livipivi

nicht registriert

am 07.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

Liebe Bride81- bin voll gespannt- du hast mich auf jeden Fall gluschtig gmacht!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 20.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

Hey Bride81 und all Andere- s Gütsch isch echt empfehlenswert- isch voll lecker gsi und eifach e Hammerussicht. Voll edel und trotzdem zahlbar Danke für de gueti Tipp Bride81- min Maa isch zwar vo Zug aber na nie det obe gsi (wie ich au) und er het meeega freud gha und mir hend üse ersti Wu-Tü-Abig i volle Züge gnosse. Juhui nächst Mal dörf ich mich überrasche lah!

Macht söss niemert me sottig Abige???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Jill2012  am 20.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

doch mir.. jedoch nur so 1mal im monet

vorgester hani mim schatz woner firabe gha het, d koordinate vom ne ort ahgä wo er nä het müesse finde. det hei mini tochter u ig u es füür und e cervelat uf ihn gwartet u mir hei nä fein im dunkle wald am füürli gässe!



Sony

nicht registriert

am 21.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

hey, von dem hab ich ja auch noch nie gehört.... muss ich auch mal vorschlagen. so einmal im Monat wäre das doch super

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



bride81

nicht registriert

am 21.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

hey livipivi; schön dass es eu au so gfalla hät. gäll, isch so schön dött doba mit dr ussicht und au d'inneirichtig isch super-schön.. und eba ds essa. freut mi, dass es eu au so gfalla hät!



Palchen  am 21.10.2011

Re: Ideensammlung für Wundertüten-Abend

@livipivi
Wir machen auch immer noch WUTÜ-Abende aber einfach 1x im Monat...

Letzten Monat war ich mit meinem Schatz pilzen und nächstes Mal ist er wieder dran (haben leider noch kein Datum)

Lg Palchen

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 18

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.