Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Überraschungen & Liebeserklärungen    ›   Was säget ihr bim Ringtuusch?
Was säget ihr bim Ringtuusch?
 1 .. 6 7 8 9 10
livipivi

nicht registriert

am 22.12.2011

Re: Was säget ihr bim Ringtuusch?

Danke Jusi Ja ebe Juni07 (wer lese chan isch klar im Vorteil ) üsi Grafike- es wird Gratis si- wells Verwandti sind

www.illugraphic.ch (sind super)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Zuletzt bearbeitet am 22.12.11 15:01



juni07  am 23.12.2011

Re: Was säget ihr bim Ringtuusch?

@jusi: danke velmol.

sorry livipivi, muess das ergendwie erfolgrich überlese ha...

lg juni07



LenaZurich  am 28.11.2012

Re: Was säget ihr bim Ringtuusch?

Wir haben nichts spezielles gesagt. Da ist eigentlich kein Theater... und wir keine Schauspieler... es sieht leider nur in einem Film toll aus. Alles was ich bei menen Kollegen gesehen habe, war Misserfolg... z.b. Text wird vergessen und mit einem Papier in der Hand vorgelesen.



Miaa  am 29.11.2012

Re: Was säget ihr bim Ringtuusch?

Wir haben beide selber einen persönlichen Text verfasst und diesen auf einem Pergament niedergeschrieben. Es war sehr emotional und ich würde es immer wieder so machen. Unsere Gäste waren sehr gerührt und wir selber auch.



LadyWolverine  am 20.12.2012

Re: Was säget ihr bim Ringtuusch?

Mir hend eus s Trauvrspräche usem Buech "Shades of grey" useklautm, wil mir das Vrspreche eifach uuschön findä. Mir werde es 2x vortrage. Ich einisch uf hochdütsch und er uf schwiizerdütsch.
Hend eus erscht welle ergänze, abr dr Pfarrer het gmeint das sig nit eso guet, wil dann dr eine s einte und dr andre s andre vrspricht und es chli es kuddel muddel isch. Er het welle dass mirs beidi nochenand vorläse, aber das hend mir chli langwiilig gfundä. Drum mache mir's ebe jetzt uf hochdütsch (für mini Verwandte und eusi Verwandte us Österreich) und denn uf Schwiizerdütsch für de Rest.
Ich finds im übrige gar nit 'schlimm' wenn mer's Trauverspräche tuet abläse. Mer isch a dem Tag eh scho so nervös ;) Mer sett numä nit nur uf de Text starre ;)



Lou259  am 10.01.2013

Re: Was säget ihr bim Ringtuusch?

mier sägen wohrschinlich:
Ich .... nimm dich ... mit dem ring zu mim rächtmässiga Ehema, nid nur gsetzlich sondern au vor em liebe Gott. Ich verspreche dier, dich z liebe, z ehre und immer für dich do zsi, in guete und in schlechte Zyte. Ich verspreche dier, dich z unterstütze so guet ichs chan.

oder so ähnlich



 1 .. 6 7 8 9 10

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.