Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Anstecker für Gäste
Anstecker für Gäste
 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 25
Dee  am 24.06.2010

Re: Anstecker für Gäste

Hallo meine Lieben!

Brauche eure Meinung:
Eigentlich wollte ich unseren Anstecker-Prototypen heute von meiner Schwiegermutter absegnen lassen, aber die ist nicht zu Hause. Was meint ihr dazu?
Es ist das gleiche Papier und der selbe "Blüemli-Streife" wie auch schon auf der Einladung verwendet.


Danke für eure ehrlichen Meinungen.

PS: Namen kommen keine drauf, es sind einfach Anstecker für unsere geladenen Gäste, damit sich diese untereinander erkennen.

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Krispy  am 24.06.2010

Re: Anstecker für Gäste

Ich finde sie schön! Ich wollte ursprünglich auch keine Namenstäfeli, unsere Mithelfer haben uns aber überzeugt, doch welche zu machen. Jetzt muss ich die dann nur noch basteln und anschreiben...



cosmologia  am 25.06.2010

Re: Anstecker für Gäste

Hi Dee

Ich finde den Anstecker schlicht und elegant, genau so, wie ich es auch mag. Ich kann nur leider die Grösse absolut nicht abschätzen. Ich finde grosse Anstecker nicht so toll, will dir aber nicht vorwerfen deine seien gross! Ich bin eher für kleine aber feine Sachen. Hättest du noch eine Grössenangabe? Thx.

Lg

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##



minzentee76  am 26.06.2010

Re: Anstecker für Gäste

hallo

wie versproche hier noch der bericht, wie die "chlämmerli" gehalten haben... im grossen und ganzen war diese lösung gut, bei wenigen ist das "chlämmerli" gebrochen. wir hatten aber reserve dabei und somit war das problem behoben. im nachhinein würden wir aber magnete verwenden....

liebs grüessli minzentee76





Dee  am 26.06.2010

Re: Anstecker für Gäste

Hey Cosmologia, sie sind eigentlich recht klein, also der breiteste Teil des Herzes ist 5cm breit!

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



Schani81  am 27.06.2010

Re: Anstecker für Gäste

@dee, ich finde deine anstecker sehr sehr schön. nicht zu viel und nicht zu wenig. sehr schön.

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010



ces  am 14.07.2010

Re: Anstecker für Gäste

...also nzwedding, da simer richtig

es git extra für die magnetli unterlagsschiibli. mir händ euisi vom hasler in oerlikon:
http://www.hasler.ch/?rub=72
isch no witzig gsi- hät alles handwerker im lade gha und kei einzigi frau. bin grad chli ufgfalle

ich denke s`problem mit zwei magnetli (also eis wod aneklebsch und eis wo dä gäscht id händ drucksch) isch, dass die viel z`fescht hebed. weiss nöd, wie stark eui magnetli sind, aber mir heted euisi nöd usänand bracht und dänn häsch au wieder s`problem dass en super-extra-tolle liim bruchsch.
ich han die unterlagsschiibli ad namestäfeli aneklebed (mit sekundeliim). dä vorteil isch dass i sie eifach han chöne ine box tue ohni dass sie dänn grad alli "zämeklebed" (ziehnd sich ja dänn nöd a). wenn gäscht in car iistieged druckd dä tz eifach allne ihri nämeli plus es magnetli id hand. und ich hoffe, sie hebed dä ganzi tag


******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



Dee  am 14.07.2010

Re: Anstecker für Gäste

Hallo zäme, mir macheds genau glich, unterlagsschibli han i ganz normali kauft im baucenter und deen die magnetli dezue, mer tüends au bim istige in car verteile lah...
Die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010



cuenca  am 14.07.2010

Re: Anstecker für Gäste

mir händ oisi Unterlagsschiibe im Coop Bau & Hobby gholt und die händ irgendwie nume 3.- choschted oder so... (für glaubs 80 Stk)

mir werdeds vermuetlich vor de Chile verteile...
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



sheilyn  am 14.07.2010

Re: Anstecker für Gäste

mer hend au onderlagschibe gha. vom jumbo sowit ech no weiss, die gets öberall!

wie cuenca seid send sie werkli sehr gönschtig.

wobi glaub ca. 2 vo üsne 30 gladne gäscht hends, de ganz tag döre fertig brocht ehri täfeli emmer weder abe zrüehre. kei ahnig wie die das gmacht hend, mech heds donkt die hebed huere guet... i hätt 2 magnetli z starch gfonde!

t onderlagschibe hemmer zwöschetem violette härzli ond em wisse gletzerpapier onsechtbar ihbouet.

doh no es beldli vo üsne:








.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 14.07.2010



 1 .. 8 .. 13 14 15 16 17 .. 25

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.