Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Brautstrauss
Brautstrauss
 1 2 3
himbeer  am 07.03.2014

Re: Brautstrauss

hibiskus findi au mega schön. ich chönnt mer aber no vorstelle, dass die relativ schnell welked wenns nüm a de pflanze dra sind. sind ja so fiini blüeteblätter...



Fara  am 07.04.2014

Re: Brautstrauss

Hey crazy-in-love

Ich bin grad no chli imene andere Thread am umegügsle gsi (wil ich eifach so gern Brutstrüss gsehn). Det isch mer es Post vo de butterfliege ufgfalle uf dere Siite: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...-18_156_49.html

Sie hät alles blau-wiissi Strüss postet.

Blaui Rose würdi au nöd riskiere. Ich mein, es chan guet gah, aber wänn's schief gaht, dänn gahts grad mega schief und wär u schad.

Was händer dänn suscht für Farbe für d Deko? Wüsseder das scho? Ich ha ebe überleit, dass ihr det ja blau und no anderi Farbe (blau und korall chämt sicher rächt cool) chented neh und de Brutstruss eher i de andere Farbe, falls dete d Blueme schöner findsch... Und vilich defür um d Bluemestil es blaus Satinband? Wobi ich nöd rächt weiss, wie das chunt, wänn um d Stil e Farb isch, wo im Struss nöd vorchunt. Hmm...

Liebi Grüess,
Fara



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

han au mal no e frag...ich het gern en chline struss fürs standesamt. da min gg jetz es orangigs pochettli hät und a mim outfit nüt orange isch möcht ich jetz bim brutstruss orange dine ha. muess dadezue aber säge das ich orange eigetli überhaupt nöd schön find.
weiss öper wie ich orange in struss inebring ohni dases mich grad hindusehaut komischi frag hä?



Canoa  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

das esch e gueti Frog...evt müessts jo gar nüt oranges si sondern öbis i dere Rechtig zB en Rose wo rechtig Orange goht, öbis wo wie die Orange Farb ufnehmt!...oder wenn eifach es chlises Accessoire i dere Farb lohsch loh i Struss inemache? Am Beste frogsch mal dini Florestin die hend emmer super Idee... =)



_janedoe  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

Vielleicht chasches kombiniere mit viel wiss oder id richtig peach gah? isch es denn voll es knalligs orange?



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

@canoa: danke für de tipp. du hesch rächt. chönnt ja au eifach z.b. s band zum d stil iwickle orange neh oder so...

@jane: jö und wow. sehr schöni strüss wo du mir da usegsuecht häsch. ja, oranger als das pochettli gaht würkli nüm. aber ich döf nüt säge will ich ihm das überlah han und ihm gseit han ich richti mich dänn nach ihm
du kännsch ja mini standesamtchleidligschicht. bin natürli komplett flexibel will ich vo obe bis une champagnerfarbig bin...ich glaub ich mach das so und tue verschiedeni pastelltön mitem orange mische.



_janedoe  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

Tönt nacheme Plan. Das chunnt sicher guet und ebe, s Band de z.B. i dem Orange mache wär ja e suuuuper Idee, de chönntisch d Blueme glich i dim Stil wähle :)



Canoa  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

Ohhh hesch es Foti vom zivile Chleid Weddingbee? =)
Ech luege doch so gärn schöni Chleider ah!



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

@canoa: voilà, han leider keis mit mir drin



Canoa  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

Sehr sehr schön! =)
Das chasch super kombiniere met orange fendi! =)
Danke förs zeige! =)



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.