Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Brautstrauss
Brautstrauss
 1 2 3
weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

@canoa: danke villmal ja ebe, mit sonere farb chasch würkli alles kombiniere. seeeehr praktisch



Schittli  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

E werde a üsem zivilhochzit en Strauss Met ere Rose wo vo rot is orange und de gloub no rechtig gäub got (wenni das no rechtig i erinnerig ha). Velech wär ä Rose i dere rechtig ou öppis für de? Derzue werd's no ranukeli und chli grüenzüg ha.



weddingbee85  am 22.04.2014

Re: Brautstrauss

@schittli: mmh, ich bin ebe chli speziell. mir gfalled klassischi strüss nöd so. darum wetti au kei normali rose. aber han gseh das es ranunkele imene knallige orange git (mini lieblingsblueme). wird wahrschinli öpis i die richtig sii..



Schittli  am 28.04.2014

Re: Brautstrauss

Min brautstrauss für s'zivile. D' stelle se Met eme orange Band Bunde gse



crazy-in-love  am 29.04.2014

Re: Brautstrauss

Hey Schittli, dä isch dänn schön ;-)
Bisch du demfall jetzt scho verhüratet?



Schittli  am 29.04.2014

Re: Brautstrauss

Jaaaaa set Letscht fritig bini verhürotet, ömü afe zivil.
S'grosse fecht chunt de im ougschte.
Zum Brutstruss muess i velech no Säge, e ha nume grüsst, dass die rot/orange Rose drichöme (die hani usläse) dr rätscht isch en Überraschung gse, aber e kenne die Floristin, wo mer de Strauss het gemacht über 20 johr. Se kennt min stell. Se het ou mis Chleid gse gha.
Vor paar wuche het se mer es föteli zeigt und gseit, dass isch DIN Strauss für as kirchliche hochzit. E ha denn das föteli agluegt und gseit genau das isch er.



Pipna  am 24.06.2014

Re: Brautstrauss

Hibiskus-Blüten würden bestimmt richtig gut zu deinem Kleid passen.
Blaue Blumen würden aber auch gut aussehen, denke ich. Vielleicht könnte die Floristin auch z.B. Korallen-Deko am Strauß anbringen, dann würde es das Thema eurer Hochzeit super aufgreifen.



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.