| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
euer brautstrauss
 1 2 3 4 5 .. 30 .. 54
24.02.10 09:13
speedy 

Re: euer brautstrauss

Leute, ich bi froh, han ich dä Thread nid gescht scho gfunde. Hätt sogar fascht en eigene eröffnet. Ich bi voll fruschtriert, will ich mich mol wieder eifach nid ha chöne duresetze. Min Liebschte weiss ganz genau, dass ich Lilie im Brutstruss will. Oder genauer: LILIE!!!!!! Zerscht isch er ständig cho mit sim doofe "und wennd Calla nimmsch?" bis ich irgendwenn gseit ha "wenn i Calla nimm schissts me denn eifach de ganz Tag a." Im Bluemelade isch d Verchäuferin denn au no mit Callas cho und ich ha gfunde "mached was er wänd, du weisch eifach genau dass ich wird gfruschtet si im April, wenn ich keini Lilie ha". D Verchäuferin isch mol churz verschrocke und het denn sofort "Lilien!" notiert. Nur isch es denn ebe witergange, wie genau, was genau, was no drzue, und ich bi zu däm Zitpunkt scho so gnärvt gsi, dass ich eifach nüm ha möge. Jetz wirds i mim Struss natürlich (näbscht Lilie, wenigschtens...) au Rose dinn ha. Ich weiss nid, was ich in däne guet zwei Johr alles scho probiert ha, zum mim Liebschte klar mache, dass ich Rose nid cha usstoh. Henu, schleipfe mer das Gstrüpp halt für d Föteli und für d Chile mit, und irgendwenn im Verlauf vom Tag vergiss ichs denn neume...

24.02.10 09:25
cuenca 

Re: euer brautstrauss

Hallo Speedy

Das tut mir leid für Dich! Aber es gibt doch auch noch Alternativen zu Rosen! Ich persönlich finde, dass Du für Deinen Straus keine Kompromisse eingehen sollst. Sprich doch noch einmal mit der Floristin... Klar gehören für die Meisten Rosen bei einer Hochzeit dazu, wenn es für Dich nicht stimmt, dann sollte auch die Floristin darauf eingehen. Ich könnte mir so etwas (einfach mit Lilien statt mit Callas) sehr gut vorstellen, und hat auch keine Rosen drin!

Lass den Kopf nicht hängen, der Strauss ist noch nicht gebunden, es kann also noch geändert werden

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

Datei-Anhänge
83_Galerie_image.jpg 83_Galerie_image.jpg (270x)

Mime-Type: image/pjpeg, 418 kB

24.02.10 09:30
speedy 

Re: euer brautstrauss

Hey Cuenca
Ja, der wäre auch sehr schön. Ich hab im Internet auch schon mal einen gefunden, den ich wunderschön finde, mit Eucalyptus. Und eben auch ohne Rosen. Wahrscheinlich werde ich früher oder später der Gärtnerei mal noch anrufen und sagen, dass ich keine Rosen will. Ich finds halt einfach schade, dass ich dies hinter dem Rücken meines Mannes machen muss. Er hat gestern mehrmals gefragt, ob ich jetzt glücklich sei, und ich hab einfach keine Antwort rausgebracht, hab einfach nur versucht zu lächeln. Wenn ich dann angerufen und die Rosen verboten habe kann ich ihm sagen "jetzt bin ich glücklich mit dem Brautstrauss". Wieso, sieht er ja dann.

Datei-Anhänge
brautstrauss 2.jpg brautstrauss 2.jpg (297x)

Mime-Type: image/pjpeg, 14 kB

24.02.10 09:35
tinkerbell

nicht registriert

Re: euer brautstrauss


hallo speedy

ech fende ou das du en bruustruus söllsch ha wo der gfallt ond wo du glöcklech besch demet. mer gfallet strüüs met lilie ou sehr. ha der do no en homepage wos ganz tolli strüüs met lilie hett: http://www.angelsaccents.com
zeig doch mou es paar föteli i dim zuekönftige...

woni mim schatz es paar föteli zeigt han hett ehm ou en andere besser gfalle as dä woni etzt postet ha. aber do ech jo weiss wie mis chleid usgseht ond was am beschte dezue passet öberloht är mer die entscheidig. im ändeffekt werds ehm denn secher gfalle, do beni öberzügt.

ech för mini siite wott eifach kei roti rose a mim hochzig. ha söscht werklech gärn roti rose, aber a dem tag wotti eifach e keni. weiss gar ned mou gnau wieso. has gfühl das hani etzt scho so mängisch gseh ond etzt wetti mou chli öppis anders.

gruess tink

***3. Juli 2010***

24.02.10 09:37
cuenca 

Re: euer brautstrauss

Das ist wirklich ein bisschen schade. Aber ich denke, dass er das schon auch verstehen kann, wenn Du mit Rosen nicht glücklich wirst. Und lieber einen Strauss ohne Rosen als eine Braut die den Strauss nicht möchte... oder?

Ist er dann so begeistert von Rosen? Aber vielleicht könntet Ihr seinen Anstecker dann aus einer Rose machen...

Mein Beispiel ist übrigens vonm der Homepage vom Blumen Locher aus Seen, ich finde der hat ganz tolle Sachen! Dein Bild mit dem Eukalyptus sieht auch toll aus! Ich finde das Grün mit Blaustich (eben das typische für Eukalyptus) passt sehr gut zu den Lilien...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

24.02.10 09:46
speedy 

Re: euer brautstrauss

Ja, er ist eben sehr begeistert von Rosen. Darum haben wir auch ursprünglich den Kompromiss geschlossen, dass ich auf dem Standesamt einen Strauss mit Rosen (dort wollte ich zuerst gar keine Blumen mit hinnehmen) und in der Kirche dann einen Strauss mit Lilien habe. Im Moment ist mir das ganze Thema Grünzeugs so zuwider. Ich hab jetzt unserer Kollegin mal ein sms geschickt. Dieser, die in der Gärtnerei arbeitet. Und wenn ich dann ihre Mail-Adresse bekommen habe, schildere ich meine Sicht der Dinge und schick ihr das Bild von meinem Traumstrauss. Und dann kommts hoffentlich gut.

24.02.10 09:49
speedy 

Re: euer brautstrauss

PS @ Tink: Ich träg scho die ganzi Zit s Föteli vo mim Traumstruss im Portemonnaie mit umme, är weiss also ganz genau was ich eigentlich für en Struss will. Ich weiss jetzt nid, öb är mir eifach nid getraut z säge, dass ihm min Struss ebe nid gfallt. Das isch mängmol so sini Art, statt säge, was ihm nid gfallt, probiert är dir eifach das ufzschwätze wo ihm gfallt. Klar mues ich das Ding mit ummeschleipfe, aber schlussändlich gseht me de Brutstruss jo eigentlich eh nur uf de gstellte Föteli, und dört isch jo är denn au mit druf. Hoff ich emel.

24.02.10 09:54
tinkerbell

nicht registriert

Re: euer brautstrauss

hier noch ein beispiel für einen runden strauss...

***3. Juli 2010***

Datei-Anhänge
IMG_2309.JPG IMG_2309.JPG (302x)

Mime-Type: image/pjpeg, 304 kB

24.02.10 09:59
Carmile 

Re: euer brautstrauss

hey speedy

kopf hoch. du häsch no zit zum alles nomol ändere:-) i bin jo au mini brutschueh go umtusche (und gest nochdem i die eine fotos vodem päärli im thread wie findet ihr den fotografen gseh han, hetti am liebste mis kleid au no ituscht, aber das lohni jetzt).

was i nonig ganz verstand..warum hend er denn rose gnoh? will din schatz die gern hät oder will dverkäuferin die super zum "uffülle" vode lilie findt? wenns szweite isch, würdi sowieso nomol alles ändere..wenn natürli er total uf rose flügt und du uf lilie, chönd er jo versueche en kompromiss igo. bi üs isch es so, dass ihn das thema eigentlich wenig bis gar nöd interessiert obwohl er sus pflanze liebt und au es händli däfür hät. bringt mer mengisch au superschöni strüss hei. aber bzgl. hochzit isch es ihm eifach zviel detail, zviel plane. da mer aber eigentlich überall de glich gschmack hend, wird das rel. eifach.

aber i verstoh di absolut. es nervt und enttüscht wenn mer denkt..hä? dä ander weiss doch genau dass i das und das nöd mag. i würd recht hässig werde :-)

by the way, i finde de struss wod inepastet häsch passt sehr guet zu dir, so wie di bis jetzt kenneglernt han. genau richtig, vode farbe, vode blueme..alles. also toi toi toi ;-)

24.02.10 10:08
Ellie 
Re: euer brautstrauss

@speedy: du arme, echt! also ich würde mir da nicht von ihm reinreden lassen! du solltest dich unbedingt durchsetzten. kann mir nicht vorstellen, dass ihm der brautstrauss so wichtig ist, wie DIR. deshalb hast du in dieser geschichte einfach vorrang! sonst soll er doch selbst ein paar rosen mitschleppen, wenns ihm so wichtig ist. neenee, das ist DEIN brautstrauss und wenn du lilien darin willst, sollst du lilien bekommen, keine calla und schon gar keine rosen (mag rosen übrigens auch nicht besonders, weiss nicht, warum die männer - offenbar alle männer - so darauf stehen. ist doch einfach nur fantasielos von den kerlen!).
ich bin mit dir! ellie

 1 2 3 4 5 .. 30 .. 54
brautstrauss   gefällt   wirklich   Trauzeugin   Zuletzt   weisse-rosen-etwas-gruenzeugs-strauss   bearbeitet   floristin   Forever   sträusse   irgendwie   gefallen   heiraten   einfach   Strauss   Yuhuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiii   Tomorrow   Oktober   vielleicht   eigentlich