Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   euer brautstrauss
euer brautstrauss
 1 2 3 4 5 6 .. 30 .. 54
Ellie  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

@carmile: welches kleid genau hat dich in versuchung gebracht? würde mich jetzt also doch recht brennend interessieren...



speedy  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

Nei, hässig bini eigentlich nid. Nur riesig enttüscht. Mir händ scho en Kompromiss gschlosse: Ich nim am Zivile ihm z lieb en Struss Roose, und ide Chile hani denn mini Lilie. Das hämmer sogar em Pfarrer so verzellt am Traugspräch, und dä het das en mega guete Kompromiss gfunde. Kei Ahnig, wurum gg das jetzt eifach vergässe het. Ich glaub ich erinnere ihn mol an unser Traugspräch, zeig em nomol s Föteli vo "mim" Struss und frog ihn ganz diräkt, öb ihm denn dä überhaupt nid gfallt. Schlussändlich wirds eh wieder en Kompromiss gäh, aber im Momänt hani scho chli s Gfühl, dass ich vil öfters nochgib als är.
Vilicht chunnt jo scho bald en Erfolgsmäldig vo mir. Immerhin weiss ich ganz sicher, dass es mim Liebschte extrem wichtig isch, dass ich glücklich bi. Also sött ich ihm halt eifach nur (no!) dütlicher zeige, dass ich mit dr jetzige Lösig nid würklich glücklich bi. Mol luege.



Ellie  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

ja speedy, unbedingt! sag es ihm ganz direkt! wirkt bei männern oft wunder. sag einfach möglichst ruhig und klar: "ich bin mit diesem brautstrauss nicht zufrieden. ich möchte keine rosen und keine calles und keine orchideen in meinem strauss, sondern einfach nur weisse lilien, so wie auf dem foto". nur mut! ich bin (fast) sicher, dass das gut kommt!



speedy  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

Ja Ellie, ich bin auch (fast) sicher. Immerhin hat er gestern gefühlte 200 mal gefragt, ob ich denn nun glücklich bin. Wenn er merkt, dass die Antwort irgendwie nicht passt, stellt er die gleiche Frage immer wieder.
Aber eure ganzen Zusprüche tun trotzdem mega gut. Danke, liebe Brütlis!



Carmile  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

@ellie: wo i die gallery agluegt han http://weddingalbum.ch/gallery/RominaDavide/ finde ihres kleid traumhaft vo allem her, smaterial isch so schön fin und de rock so schön wiit und dschleppe:-) aber ebe, vilicht würds au nöd guet a mir usgseh, mini einzig beruhig. bi mim isch ebe de unterrock und alles nöd so schön breit und witläufig. weisch wie i meine? najaaa, pech gsi. dörf wohl gar kei brutkleider me aluege. i wär aber glaub au nöd so kritisch wenn i 100% zfriede wär mit mim kleid, mi total dri verliebt het. irgendwann hani eifach gseit, ok das nimmi jetzt. het gschider nomol zwo mönet gwartet und nöd so imene riese run alles gsuecht. es hät au alles guet usgseh wo i agha han, so isch es nöd und das wo i han isch sehr schön..aber es isch nöd DAS kleid. weisch wie i meine?

@speedy: i het glaub a dinre stell im bluemelade gseit..so schatz, so goht das gar nöd, mer hend was andres abgmacht. los, jetzt gönd mer en kafi go trinke, bespreche und chämet inere halbe stund wieder. i bin aber bi üs au ehrlichgseit eher die wod "hose ahät" und i bin rel. klar im mi usdrücke, mengisch däfür zwenig liebevoll ;-)

aber wenn du wie du schribsch de kompromiss machsch mit rose am zivile, würdi würkli luege dass zu dim traumstruss am hochzit chunsch. i bin nöd die wo mit ach und krach alles duresetzt und würgt, aber da er jo scho en kompromiss igange sind, söttet sich denn au beid dra halte, sus isch es keine meh ;-) i find das irgendwie meh als logisch. i wünsch dr viel glück däbi.




Ellie  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

@carmile: habs mir angesehen und verstehe dich total. das kleid ist wirklich sehr schön (obwohl für meinen laienhaften blick deins ziemlich ähnlich aussieht). aber nein, ich weiss was du meinst. es würde dir gewiss super gut stehen! aber das tut eddy k ja wohl auch?! ich weiss genau, was du meinst mit MEIN kleid, denn mir geht es wirklich so. ich hatte meins ziemlich zum schluss an und obwohl mir andere auch gefallen haben war ich von dem nicht mehr wegzukriegen. ich schaue immer noch viele kleider an, und manche davon gefallen mir auch, aber nie so gut wie MEIN kleid. deshalb kann ich deine bedenken sehr gut verstehen.



tinkerbell

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss


Hei carmile, ech könne das gfühl... ech ha wägedem etzt äbe 2 chleider ;-) ech be zerscht bem wicky gseh ond ha det es schöns chleid gseh. Es esch mer ou guet cho ond so. Ond de hends notürlech no gseit das mer ned chöig reserviere… ond so hanis denn grad kouft. Obwohls eigentlech ned so gseh esch wienech mer gwönscht gha ha. Ha denn scho gli zwiiflet dra. E monet spöter hanis denn scho chönne go hole ond ech ha mer denn eifach versuecht izrede dases mer gfallt ond dases DAS chleid esch… leider ohni erfolg… mi schatz hett denn das ou gmerkt ond ech hanem de gseit das ech en fähler gmacht heig ond ech gärn es anders chleid wett… ech meine, ech wett nor einisch hürote ond de sölls doch i dem chleid sii woni glöcklech be demet… das hett är total verstande ond so beni denn no einisch of dsuechi. Dasmou hani mer vöu ziit gno ond be i veli gschäfter gseh. Ond so hani etzt mis absolute troumchleid gfonde. Met dem beni öberglöcklech. S'andere chleid probiere zverchoufe ond söscht na ja, duenis eifach onder "outoschade" abhöggle...

gruess tink


***3. Juli 2010***



Carmile  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

hey thinkerbell

i han mer echt au mol überleit öbi nöd nomol söll go umeluege, aber weiss nöd. sandre hani scho schön brav abzahlt und chans en monet vor em hochzit nomol go aprobiere. v.a. i han sones kleid wie sie ahät ufde fotostrecke nie näbä gseh. vo dene wo i bi pronuptia, zoro, chez janine und co. azoge han, isch das wo i jetzt han e gueti kompromiss lösig. hät chli verschiedeni stil i eim vereint. aber wenn i jetzt sowas würd gfinde und es mer au no guet würd stoh..huu, denn wüssti glaub nöd was i würd mache :-))

i denk aber mengisch eh, würdi nomol hürote. würdi recht vieles anderst mache. anderi location, weniger lüt etc. i mein so wie mers jetzt hend, passt alles hammermässig guet und schön zeme, so isch es nöd. aber i würds doch anderst mache.hät jetzt aber nöd viel mit em brutsturss ztue.

seinzig wo mer würkli sicher bin :-) sind dschueh, dblueme, dkerzeständer, de fotograf und üsi ehering..au jo und de maa natürlich no. hehe.




speedy  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

...und zum Glück isch jo de Maa eh s Wichtigschte, glaub!



Ellie  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

ja gell speedy, der mann kommt grad nach den lilien...



 1 2 3 4 5 6 .. 30 .. 54

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.