Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   euer brautstrauss
euer brautstrauss
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 31 .. 54
Carmile  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

euchi hilf isch gfrogt:

jetzt mol im volle ernst. findet ihrs total crazy wenn i jetzt nomol würd i 1-2 lädä in zh noch me sontige kleid go luege wo mer so guet gfallt, obwohl i mis kleid eigentlich scho han? es isch absolut kei vernünftigi frog:-) i weiss, aber die idee spuckt mer ebe scho lang und immer wieder im kopf ume. ach herjee :-( villicht chumi jo denn zu verstand wenn i sones kleid wie vode romina ahät und merk es passt mer nöd.

bruch gad mol euche rot, au wenn das de falsch thread isch. mim schatz sägi jetzt mol nünt, sus denkt er i spinn total und mach es riese traraa um das dumme kleid. es bitz recht hät er jo scho..wenn mer sus was gfallt und i bin voll überzügt denn schwanki noch em kaufentscheid au nümm und bin schnell im entscheide. aber i glaub i het das do gschider loh, dverkäuferin isch zwor lieb gsi und super ide berotig, aber ihri sätz vo wägä i chönn mi nie entscheide so wie sie mi ischätz und ich söll doch jetzt mol das kleid alegge wo i kauft han, das seg sicher was..hmm..i han mi ebe no ide gliche stund entschiede, will i gnueg gha han und endli eis han wölle ha..zudem hani denkt es wird langsam knapp ide zit wägem bstelle etc.

danke für euri antwort



Franziska

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

@speedy, setzt dich durch, es ist dein BRAUTSTRAUSS
und nicht BRÄUTIGAMSTRAUSS

LG Franziska
26. Juni 2010



cuenca  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

Hallo Carmile

Es kommt drauf an, wieviel Dir ein gutes/schönes bzw. DAS Kleid bedeutet. Für mich ist das Kleid etwas was dazu gehört, aber dafür, dass ich es nur 1 Tag anhabe (und dann auf den Fotos sehe) ist mir das Tamtam darum zu gross. Mir sind die Gäste, Essen, Ringe, etc. wichtiger

So wie ich es bei Dir (und auch bei anderen) herauserkenne, dreht sich vieles um das Kleid und wenn es dich beim jetztigen Kleid Zweifel bemerkbar machen und dich unglücklich macht, dann würde ich dir vorschlagen es zu probieren mit einer erneuten Suche. Meine Devise ist bei allem, wenn Du es nicht versuchtst, weisst Du nicht wie es herauskommt. Also schlage ich Dir vor, geh nochmals in die Läden, suche das Kleid und probiere es an, erst dann weisst Du, ob es DAS Kleid ist oder nicht. Möglicherweise nehmen sie das andere noch zurück (erstatten Dir einen Teil des Kaufpreises) oder Du verkaufst es im Internet oder an einen Occasions-Laden (auch wenn es nicht getragen wurde).

Falls dann die Suche nicht klappt, dann hast Du wenigstens eines (was ja auch nicht ohne ist) und Du weisst, dass Du es versucht hast...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



Franziska

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

Hallo Carmille, auch ich bin der Meinung, wenn du zweifelst , dann geh nochmals los.
Eventuell bist du dann plötzlich doch von deinem Kleid überzeugt.
Ansonsten wie cuenca schreibt, fragen wegen rücknahme, erstattung oder so!

Ich bin auch noch am überlegen mein Kleid etwas ab zu ändern. Mal sehen.
Manchmal glaub ich, darf man einfach keine Kleider mehr anschauen, denn es gibt sooo viele schöne.
Es liebs Grüessli Franziska

26. Juni 2010



Ellie  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

liebe carmile, auch wenn ich meine vorschreiberinnen sehr gut verstehe und die argumenation voll unterstütze, würde ich es mir an deiner stelle gut überlegen, nochmal ein kleid zu kaufen. es ist noch nicht lange her, da hast du geschrieben, dass euch die ganze hz, inkl. grösse und finanziellem, fast ein wenig über den kopf wächst. ein zweites kleid würde diese problematik nur verschärfen und evlt. auch zu stress in der beziehung führen. ich glaube zudem, dass das kleid nur momentan so wichtig ist, und am hz-tag selbst, erst recht in den monaten und jahren danach, eine eher untergeorndete rolle spielt. du wirst so oder so fantastisch aussehen, in welchem kleid auch immer, und du wirst glücklich sein. ich glaube, auch wenn es im moment ganz schwer fällt, dass du in der zukunft eher froh sein wirst, wenn du nicht nochmal nach einem kleid suchst, weil es in der rückschau so oder so gut sein wird, so wie es war. verstehst du, was ich sagen will? liebe grüsse, ellie



tinkerbell

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss


hei carmile, ech ha ou mo es chleid im internet gseh wo mer total gfalle hett. ha stonde verbrocht zom usezfende wo das mer das chönnt öbercho. has leider ned usegfonde. inzwösche hani de mis chleid bem minder gfonde ond be total glöcklech. aber erscht vor zwe woche beni metere kollegin in aarau gseh go lädele ond mer send i die zwe bruutläde wos dete hett chli go obechleider ond so aluege. womer denn im merys gseh send semmer ofe stock wod bruutchleider send ond ech be ufe cho ond peng - ha grad das chleid gseh woni emmer gsuecht gha han... ha denn lang öberleit öbis sell probiere ond has denn doch ned chönne losie. fazit: es esch zwar es sehr es schöns chleid aber ech fende mis woni etzt ha schöner. vorallem het deses so lila stickerei gha wo mer eigentlech no gfalle hätte. aber mi schatz hett mer grad chörzlech gseit das är so andersfarbige stickereie ofem chleid ned so gfalle. das hett mer no einisch meh zeigt das ech mech rechtig entschede ha.

weni dech wär wördi werklech no einisch go luege. well wenn etzt emmer zwiiflisch a dim chleid wenn dra dänksch, macht die das doch ou fertig. velecht wärs ou guet wenn du das chleid wo du etzt hesch no einisch wördsch go aprobiere, mängisch höuft das scho vöu... ech ha am sonntig mis chleid anere modeschau gseh, nochdem is ei monet nor of föteli gseh ha... hett ächt guet to!

grüessli tink

***3. Juli 2010***



Carmile  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

hey zeme

danke für euchi schnell antwort. i mues eu allne recht geh inkl. dir ellie wo dr gege sprichsch..du häsch absolut recht, es chönt no chli tüürer werde. bi sache wo mi umhaue, setzt bi mir denn amigs au chli dvernunft us :-)) und anderst ume denki denn wieder, wenn i scho sonen hohe betrag überhaupt erst isetz, denn mues i mi scho dri verliebe chönne. bi dem kleid wo i jetzt han, isch eifach so, dass i dfotos tuusig mol alueg und mi wie selber immer dävo überzüge mues wie schöns doch isch. und das isch es jo au objektiv gseh au. kei frog.

i glaub i lueg dass i hüt oder morn nochem schaffe no verbi chan. am beste bi pronuptia zh, will döt häts mis kleid au wo i kauft han, denn hani de direkte verglich und die kennet mi nonig würkli:-)) i glaub umtusche chönt mes nöd. zahlt hani scho sganze und bstellt isch es jo au scho. und gad unter de wuche hends jo mengisch spontan zit. melde mi denn bi eu!




tinkerbell

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss


@carmile: drück der duume das alles so chonnt wies för dech denn im ändeffekt stemmt!

***3. Juli 2010***



Carmile  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

brutkleidverglich :-)

hey ihrs...han jo gseit i halt eu ufem laufende. bin hüt obet früher usem gschäft und no i zwo brutlädä, in pronuptia und in merys.

merys: mi hät die verkäuferin zwor gnervt mit ihrer art wo sie all minute gseit hät es seg alles möglich und i chönn alles selber wähle und und und. was däfür cool gsi isch. sie hät mer es kleid agleit wo mer soberteil gfalle hät und drüber sonen tüll rock, endli mol viel stoff ohni dass es zu princess like gsi isch. schön ami mässig. wo sie denn aber gmeint hät so special afertigungen machtes erst ab prise vo 4000chf, bini wieder gange.

pronuptia: han nöd dergliche tue, dass i scho es kleid han. hehe. und prompt hani öppis gfunde wo mer guet gfalle hät. i glaub wenn i no keis kleid gha het, hetti das gno. wo i ghört han es seg vom amerikanische designer justin alexander, häts mi nöd überrascht. also i tue eu mol de link ine:

http://www.justinalexanderbridal.com/en_...ander/8483.html

und mis wo i scho kauft han isch im ahang.

und jetzt chunt di gross abwegig. a mim gfallt mer de v-rugge usschnitt und sgeglitzer, däfür gfallt mer am justin alexander kleid dass es meh tüll isch, de scho wiiter obe afangt, de streife umde buch und dass dform stabiler isch (bim eddy k gheits viel me usde form wenn laufsch). ach kei ahnig. wär eifacher wenn i das eine kleid dozmol nonig gkauft het. will i wüsst au nöd ob mini ganze accessoires würdet zum "neue" passe. und i glaub in sg hends das kleid nöd, v.a. isch es langsam peinlich. bin scho go anderi schueh hole und die kenent mi döt fäng.

was meinet ihr?



silver83  am 24.02.2010

Re: euer brautstrauss

ohhh, ich wür nomol ä nacht drübet schlofä und den morn ganz "nüchtern" drübert nochädenkä. ich machä mier gern ä pro und contra listä ( han en schadä ich weiss) aber das hilft mier amigs, wenn ich gsien was für s einti und was fürs anderi spricht.

isch den das chleid vum justin alexander das chleid wo seisch, ja das sich es und keis anders oder gfallts dier nur besser und es chönt au no es andersa geh wo no besser findä würsch? wen DAS chleid isch, den chaufs, wenns aber nur wieder eis isch wo no es chli besser gfallä wür, den überleggs dier guet, suscht häsch den ufzmoll no 3

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 31 .. 54

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.