Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   our moneybox
our moneybox
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18 .. 24
cosa87  am 10.01.2011

Re: our moneybox

sooo
gester noch de Hochzietsmess hemmer chli agfange bastle

sie isch nonid ganz fertig aber so +/- gseht sie den so us



am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Eleni07  am 10.01.2011

Re: our moneybox

Wow Cosa, diä gset ja hammer us!!!

Ich möcht au eini mache, ha eifach nonig diä passend Idee ka, isch halt blöd, wämmer no keis Motto bzw. sich nonig fürd Farbe entschiede hät.

Händ am Samstig a dä Mässe eusi Ring bstellt, ha mega freud!!!! Chas chum erwarte, bis fertig sind.



cosa87  am 10.01.2011

Re: our moneybox

danke.. isch halt eifach gmacht :)

jo da isch so.. :) wüssedor den no nüt?`


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Eleni07  am 10.01.2011

Re: our moneybox

hi Cosa, ich will dich jetzt nöd enttüsche, aber ich dänke ä ehrlichi und konstruktivi meinig isch halt wichtig....
Bi so begeistered gsi vo eure moneybox, dass ich diä dänn unbedingt mim gg ha müesse zeige und bim 2te mal aneluege hani dänn dänkt ka, isch mer zvill verzierige, will sowohl diä rote als au diä helle boxe äs muster händ. ha mer überleit, wännt villicht uni-roti boxe nimmsch und dänn ä paar ächti rose (oder au kunstrose) würsch ne zum dekoriere. Suscht findi d'farb kombi und au das mit dä initiale superschön. und ich find nöd, dass es irgendwiä eifach usgesht, ganz im gegeteil!

Nei, wüssed eifach no kei farbe oder motto, suscht hämmer eigentli rächt vill scho: resti, location, (iladischarte hani i mim chopf, muess sie nur no realisiere, cha dänn det d'farbe eifach apasse) wüssed ihr dänn scho lang eues motto/ eui Farbe? sind ihr dänn eifach mal amene abig zämegsässe und händ dra umestudiert und eu dänn eifach für epis entschiede, oder wiä chunt mer uf das? Ich dänke, wänn das mal wüssti, chänti scho vill witerplane; ebe wäg deko und so.

grüessli Eleni07



cosa87  am 10.01.2011

Re: our moneybox

Keis Problem nimm alles ahh ob negativ oder positiv.. es gsehts jo eh jede anderst... bi froh weme ehrlich isch :) also danke :)

wird da mol mim zuekünftige wieter geh.. mol luege waser meint..


jo also für mich isch es rot scho immer fest gstande ich lieb Rose (ha au e rosetattoo) drum gits für mich nu eis anere hochziet also a minere ROSE... und so isch es einte zum andere cho.. zu Rot passt eifach Wiis am beste...

da mit de Puzzle isch meh zuefall gsi.. min zuekünftige macht da mega gern.. und amene obig isch er mol dra gsi zum e bild zämmä mache und den isch mir da eifach in Sinn cho.... Symbol Puzzle für zämmäghörigkeit


mi mue jo nid zwingend e motto ha...

wa sind den eui lieblingsfarbe?

lg

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



coco11  am 10.01.2011

Re: our moneybox

@ Eleni: Bi üs Het sich das aufgrund vo de Blueme ergeh. Ich Han immer Rose Welle und ha bi andere Hochzite d Erfahrig gmacht, dass me z.B. wissi Rose bim wisse Chleid chum gseht. Pinkigi Rose oder so hani nid welle, sondern denn lieber die klassische Rote, Au wil i mim Verlobte nid unbedingt e pinki Rose ha Welle astecke. Da jo de Ma au Teil isch vom Fest hani kei kitschigi und zu wiiblichi Farbkombi welle. Mit rot und wiss isch er sofort überstande gsi.

Bi de Chärtli hemmer no s Monogram in grau, süsch findet sich die Farb bi de Deko nid wieder. S Rot wird mit eme rote Mäscheli widerspiegelt. Im Saal selber isch de Teppisch und d Stüehl dunkelblau. Da Hemmer üs nonid entschiede, öb mier sölled Husse neh. D Fotografin meint, dass s wisse Chleid uf wisse Husse bi de Föteli nid so zur Geltig chunnt.


Hoffe ha dier chli chönne helfe. Liebi Grüessli

Coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011



Eleni07  am 10.01.2011

Re: our moneybox

D'lieblingsfarb vo mim Schatz isch blau, ich sälber ha nöd würkli ä lieblingsfarb, mag eifach diä warme tön wiä rot, violett und so, aber au lachs, flieder und rosa. Ha mir scho paar mal gedanke gmacht, was chönti jetzt äs symbol oder en gedanke si, wo ich möcht mit dä hz verbindä, s'isch mer eifach niä "de Gedanke" cho.. hoffe aber, dass das bald mal wird cho, suscht wirdi dänn no nervös

Isch mer gnau glich gange mit em HZ-Datum; ha welle diä datene wo mer fyre tuet, ächli verteilt ha im jahr, nöd das alles uf eimal chunt, und isch sone langi flaute. Drum hät eusi HZ irgenwänn im spatsummer oder früene herbscht stattfinde und ich ha det eifach keis Datum gse ka, wo mer irgendepis würd bedüte.. Und dänn uf eimal hani diä Idee ka, imin gg hät am 16. und ich am 9. geburi (beidi Mai) und so häts dänn euses Datum ge; 16.09 und jetzt isch das perfekt für eus!
Sonen Gedanke wünsch mer ebe au bim motto!



Palchen  am 10.01.2011

Re: our moneybox

@Eleni
Mir hend au lang anenem Motto umestudiert und scho die eint oder ander Idee gha. Denn hend mr euse mal überleit wie eusi Trauuig und s'Fest söll usgseh und das isch denn es Motto für sich worde Nei mir hend kees speziells Motto will eifach nüd passt het... D'Farbe hend sich denn au "automatisch" ergäh, wo d'Vorbereitig so richtig agfange hend

Lg Palchen

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@



elchalten  am 10.01.2011

Re: our moneybox

hallo cosa:
herzlichen dank fuer die bilder deiner money-box!

darf ich fragen, wo du deine boxen gekauft hast? und wieviel du in etwa bezahlt hast? ich bin noch auf der suche von schoenen boxen in weiss (oder noch besser ivory), oliv-gruen und/oder dunkelbraun.

hast du die buchstaben aus dem coop?

danke!!!



cuenca  am 12.01.2011

Re: our moneybox

@ eleni: bei uns war es auch so, dass mein Mann eine Lieblingsfarbe hatte und ich eigentlich nicht. Wir sind über die Blumen auf unsere Farben gekommen. Ich hatte schon immer eine Vorliebe für Strelitzien, hätte mich aber gar nicht getraut diese effektiv in die Hochzeit einfliessen zu lassen. Wir sind dann dennoch auf die Farben Orange und Blau gekommen und ich hatte Strelitzien im Brautstrauss. Es hat so eine schöne Linie gegeben mit zwei Farben, welche eigentlich eher komplementär sind.

_____________________________________
Wir heirateten kirchlich am 4. September 2010



 1 .. 7 8 9 10 11 .. 18 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.