Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Save-the-date und dann?
Save-the-date und dann?
 1
Marshmellow  am 16.11.2014

Save-the-date und dann?

Hej zämä

wie würded ier das machä... ich bashtle mini Iladigschärtli sälber und die sind rächt ufwändig. da mir uunbedingt alli Gäscht wend debi ha mümer oisi Chärtli bald mal abschicke.

Ezd isches aber so das mir oise Ziitplan und de gnau Ablauf nanig hend. Ich hett ezd eifach uf d'Iladig s'Datum vode Hochziit und oisi Homepage ageh und den det die gnauere Infos drufgschriebe findet ier das doof und würeder no Iladige schicke mit gnaue Infos druf oder meineder das langed mit de Homepage? oisi Gescht sind alli mit em Internet vertraut :)

Dankä für oii Erfahrige :)



Summer_2016

nicht registriert

am 17.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

Also mir machets so das mir 1 Jahr im Vorus d'STD-chärtli verschicket, nur mit Datum, ohni Location, Ziit etc, nur Datum. Und dänn ca. 4 Mönet vor de hochziit die effektiv iiladig, mit agab zur location und afangsziit. Also nur s'nötigste. Und dän de verwiis ufd homepage, wo d'Gäst gnaueri Infos findet zum Tagesablauf, Afahrtsplan etc. Ich dänke grad wänn all Gäst mitem Internet vertraut sind, langet das.



choupi  am 18.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

Mir händ es Save the Date 8 Monat vorher verschickt mit Location und Datum. Denn es Email mit em link zu de Website 6 Monat vor de Hochzit. Und d'iladig us Papier 4 Monat vor de Hochzit eifach mit de Afangszit/location vo de Zeremonie und em Esse, Deadline für d'Ameldig und nomal mit em Link zu website. D'Azahl vo de "Klicks" uf euisere Website händ zeigt dass, das guet funktioniert het und zwoi/drü älteri Lüt wo nid so vertraut sind mit Internet händ ja s'wichtigste uf de Papier-Iladig gha und suscht händs euis aglüte. Wie d'Summer scho gseit het, hüt zu Tag langed glaub s'Nötigste uf de Papier Iladig und uf de Homepage chasch ja denn um so uusfüerlicher si.



Bordinat  am 19.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

Hallo mini Liebe

Bin neu do im Forum , han aber scho einiges interessant chöne lese...!
Ich hät jetzt mol e frog a eu... und zwar hemer vor kurzem Save the Date per Mail verschickt (irgendwo muss mer koste spare )
Min Verlobti mein jetzt das alli Gäst meinet si siged de ganz Tag iglade... aber es git Gäst für Zeremonie und Apéro und paar wo zuesätzlich am Abigesse debi sind...
Findet ihr das mer das im Save the Date scho hettet müsse kommuniziere?

Ich finde das all wo eifach devo usgönd dasi überall debi sind...eifach ned vell überlegget... :-) oder öpe ned?



thomel

nicht registriert

am 20.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

Meiner Meinung nach verschickt man Save the date nur den geladenen Gästen und den nur Aperogästen nicht. Oder sonst muss man es so kommunizieren. Weil du erwartest so zu sagen, dass jemand dann nicht in die Ferien geht für 2Stunden dabeisein. Das könnte meiner Meinung nach zu Endtäuschungen führen.



Bordinat  am 20.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

thomel

Oke so hani ned drüber nohdänkt... aber ich denke es isch au falsch das die lüüt dänket sie sind a alles iglade! Den Grundsätzlich chamer sich doch nie sicher si zu was genau mer iglade isch. Verstoh aber dis Argument

Aer finde ebe das Wort "nur" sehr schlecht...well au de Apéro kostet eus viel Geld und mir überlegget eus öpis derbi... alli Gäst dörfed ad Zeremonie wo sicher 1h goht und aschliessend gits eher en Apéro rich...sprich es het gnüegend z'esse un z'trinke
Und de Apéro goht sicherlich 2 Stund...

Janu...jetzt chanis eh nüme ändere... und wenn den paar Enttüscht sind - Pech - mini Meinig!
Im Lebe dörfmer nie erwarte...sondern froh so wemer mit debi isch...



Summer_2016

nicht registriert

am 20.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

Also bi euis chömet au nur d'Abiggäst es Save the Date über. d'Apéro-Gäst chömet dän au 3-4 Mönet vorher e schöni iiladig über, wo aber halt klar staht das sie nur fürd Zeremonie und de Apéro iiglade sind. ich dänke, 3-4 mönet im vorus söt euisne kollege lange zum sich zwei-drü Stund amene Samstig-Namittag freihalte, und wän halt dän scho öper verbuechet isch, isches halt dän so.



Bordinat  am 20.11.2014

Re: Save-the-date und dann?

Summer_2016 du hesch rächt...hetti echt au so selle mache!
Aber naja, jetzt isches scho passiert...
Hürote jo zum erste Mol den dörfed so afänger Fehler passiere!

Han das jetzt nomol per Mail nomol klar gstellt und mich entschuldigt ... ich nimme ah es niemert mers niemert bös...und suscht ganz ehrlich - isch mer das au egal!

so wie du au seisch...wenn öper ned chunt/chan den isches so...



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.