Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Suche "Einmachgläser"
Suche "Einmachgläser"
 1
mafege  am 19.05.2014

Suche "Einmachgläser"

Hallo zäme,

ha dänkt ech schriibe mol do, weli eifach nüd schlaus finde.
Ech sueche för euses Hochzyt för Tischdeko so chliini Imachgläser?

Cha mer öper hälfe wo mer die findet zum bstelle oder kaufe?

Danke vell mol



lil.lian  am 19.05.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Hoi Mafege

Mier gfalled d'Mason Ball - Gläser mega guet. Und däzue chasch ebe no so en "Bluemedeckel" chaufe.
Muesch es mal google.. Es gid au diversi Grössene. Und sie sind eifach nöd ganz günstig.
Ich han zum Bispiel da bstellt: https://www.blueboxtree.com/de/gedeckter-tisch-glaeser-und-schaelchen-ball-glas (has mer uf D liefere lah und gahns demnächst go abhole..)

Ich hoff du wiersch no noimets fündig :)



dandi78  am 19.05.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Hallo Mafege

Chunt chli druf a was fürigi das möchtisch. Es git z.B. die Weck Gläser wo glaubs no recht bekannt si (http://www.weck-glaeser.ch/). Wenn aber söttigi miteme Schrubverschluss möchtisch, chani der s'Coop empfähle. Es sött eifach entweder es Coop City si oder de e grosse Supermarkt. Dört hei si ame e gueti Uswahl. Eg ha a mim Hochzit als Gaschtgschenk e selbergmachti Chilipaschte gmacht und ha d'Gläsli derfür au im Coop kauft. I mim Thread chasch si süsch go aluege: http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...-15_229_12.html

Grüessli
Dandi



sunds  am 19.05.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Sali Mafege

So Gläser findisch sunscht glaubs au in dr Landi.

Liebi Grüess
sunds



Itzie  am 20.05.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Hallo

Die Frage habe ich mir kürzlich auch gestellt
Versuchs mal bei Flaschenland.de

Bei IKEA gibts sonst auch welchem, die nennen sich da KORKEN

Oder ansonsten gibts in Brokenhäuser auch tonnenweise gebrauchte Einmachgläser zum kleinen Preis.

Liebe Grüsse
Itze



sweety_84  am 20.05.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Hey Mafege,

Mir hend gad letschti bim flaschenland.de welchi bstellt went e grösseri Mengi bruchsch sind
recht günstig.

Lg



Evass  am 10.06.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Also ich empfehle Landi, Brockenhäuser oder wenn Du in der Nähe der Grenze wohnst, es gibt in Deutschland viele so Euro-Läden (z.B. Tedi) wo du ganz günstig verschiedene Einmachgläser findest.



Sakanas  am 22.12.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Im Deutschen-Laden "NanuNana" gibts so kleine Einmachgläser für 0.95 Cent. Hab mir soeben 10 Stück für den Weihnachtsdessert gekauft - die sind wirklich mega toll. Ansonsten hat Landi auch immer wieder solche kleinen Gläschen.



Zoneprinzessin  am 22.12.2014

Re: Suche "Einmachgläser"

Ich habe meine Einmachgläser auch aus dem Nanu Nana in Konstanz. Die sehen echt süss aus.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.