Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Text in den Einladungskarten
Text in den Einladungskarten
 1 2 3 4 5 6 .. 16
Carmile  am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

hey cosa

also wenn mer nämä verwendet hettet wie x und y hürotet, denn hettet mer üsi vornäme gno. mer hends aber anderst gmacht mit "we are getting married". als absenderadresse würdi klar de ledig name neh, will das isch jo din offizielle name no und stoht au so ufem briefkaste. er sind jo nonig verhürotet. drum chumi nöd ganz druss mit em zemeschiss.

grüesslis



Soefeli82

nicht registriert

am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

Hallo Cosa

Mir hei bi üsere Iladig nume d Vornämä gno! Und bir Adrässä isch mi ledig Name gstande. Will wiä d Carmile scho seit, bim versändä vor Iladig bisch ja no nid ghüratä... Schliässlech bini bis am 20.08.2010/16.29 Uhr ledig gsi. Guet villich ä paar minute lenger. Trouig het am 16.30 Uhr agfange

LG Soefeli

** Es war einfach GIGANTISCH SCHÖN!!**
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Jenny78

nicht registriert

am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

Was würdet ihr denn i mim Fall schribä? Mir hüratet zivil am 4.12.10 verschicked d'Iladigä für im Mai 2011 im Januar 2011. Denn bin ich ja scho ghüratä und träg dä neu Namä Würdet ihr denn of d'Iladig trotzdem no min ledig Namä schribä. Also ich han denkt, ich würds so machä, es weiss ja niemert so würklich gnau wenn mir s'Zivilä hend. Und normalerwis schribt mer ja au dä ledig Namä druf oder? @cosa: hetts also au so gmacht wie Du, dä ZS chasch zrugg geh

Lg Jenny

**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****



cosa87  am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

danke.. den bini grad beruhigt..
Jo es het gheisse das ich mich suscht nid zu ihm tue bekenne.. oder igendwie so halt.. hejo gwüssi lüt suechet immer öbbis zum motze.. ufjedefall hani jetzt entschiede das die kärtli niemort meh gseht usert üsi trauzüge.. will suscht vosaut mir im sini muetter würkli no alles

Aber demfall nim ich mim ledige name



Carmile  am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

cosa: hmm? nöd druss chum. ladet denn er nur euri zwo trauzüge i? i würd a dinre stell ihre klar sägä dass jo denn nonig verhürotet bisch und dass er die diskussion bezüglich de namensführig no gar nöd gha hebet, das ständi no ufem programm ;-)

jenny: denn würdi glaub au no de ledig name neh..finds eifach schön wenn sozägä diladig zum hochzit sone zemefüährig isch vo zwo no ledige lüt. weisch wie i meine? de pfarrer hät mi zerst au bim ledige name gfrogt ob i ihn will hürote und das obwohl i jo scho zivil verhürotet gsi bin.



cosa87  am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

Nei nei... :) aber mir isch meinig vo minere muetter wichtig gsi und das kei diskussione gut, hanis im sinere halt Au zeiget... Aber ebe jetzt lueget mir selber :) Jo da isch nid so eifach.. Aber ich Machs beste drus..



Carmile  am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

hey cosa

ach so...du weisch was? es wird 100% nöd bi dem alleinige müähsame fall blibe :-) hehe. du wersch di no 100x ufrege über sache wo anderi driredet, drum am beste gad vo afang a nöd ufrege und eures ding durezieh. hettet mer im nochinein teils me sölle mache. aber ebe, gell, hürotisch jo au nöd jede tag und weisch es nochher natürli besser. aber i würd jetzt eh vieles viel gelassender neh, jetzt wo i weiss wie alles usechunt etc., het viel nerve chönne spare:-) drum mach di nöd scho wahnsinnig ab ere iladig. wird no gnueg viel anders cho wie abüter wo absägät oder sus zügs wo nöd klappt (also mues natürli nöd si und er hend e riese glückssträhne). drum lieber energie für sowas ufspare oder zum e schöni verlobigszit mit dim schatz verbringe, ischs def. meh wert.

grüesslis



elchalten  am 07.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

@ cosa: ich wuerd ganz klar deinen maedchennamen auf die einladungen drucken. du bist ja dann schliesslich noch nicht verheiratet.

@ jenny: wenn du die einladungen verschickst nachdem ihr zivil geheiratet und du deinen namen gewechselt hast, dann wuerd ich die einladungen mit deinem neuen namen versenden. so heisst du ja schliesslich dann auch.

lg

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



cosmologia  am 08.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

@ cosa: da wir noch nicht verheiratet waren, als wir die Einladungen verschickt haben, haben wir auch bei der Adresse beide Nachnamen angegeben. In der Karte selbst standen nur unsere Vornamen.
Es ist aber ganz wichtig, dass ihr allen diplomatisch klar macht, dass es eure Hochzeit ist und dass nicht auf allen Wünschen eingegangen werden kann. Viele werden Einwände haben und sich bei euch beklagen bzw. auch hintenrum sich beklagen. Lasst es an euch abprallen und bewahrt eure Integrität. Es ist nicht immer einfach dabei immer freundlich zu bleiben...

@ Jenny: Ich schliesse mich elchalten an und würde euren Familiennamen wählen für die Einladungen.

Lg


##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##



cosa87  am 08.09.2010

Re: Text in den Einladungskarten

Danke viel mol. :)
Ich vosuechs mol
aber danke danke



 1 2 3 4 5 6 .. 16

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.