Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..
Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..
 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 33
LaMariee  am 03.02.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

@Chlinibe: das wäri villech öpis: http://www.brautmode-bern.ch/kontakt.html kennes aber säuber nid...



LaMariee  am 03.02.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

So iz chani ou mitrede, ig ha sitem Fritig MIS Chleid

Tessa&Thomi Thun
Ig bi mit mine 3 Begleiterinne aus ersts i Tessa&Thomi in Thun...
Mir hei dert ä super Beratig gha. Si het säch sehr Müäh gäh, het sofort gwüsst wasi mir so vorstelle u hetmr schlussendlech ou MIS Troumchleid bracht Si het mir ou gseit, was villech mit mire Figur nid so schön usgseht u het mi wük guet berate...
mir hei schön ä Ecke für üs gha mitemne Riise Spiegu u ig ha gad vo afang ah Schuäh u ä Reiffrock übercho....
Auso ig cha das Gschäft wük empfähle ig ha mis Chleid gfunge

Mindermode Huttwil
Mir hei ä sehr junig Beraterin gha wo säch wük müäh het gäh... aber si het säch nid so drfür gha mir zsäge we öpis nid so guet het usgseh u het mir eifach diä Chleider gäh wo ig ha gseit....



Moneypenny

nicht registriert

am 03.02.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

So, ig bi letscht Wuche chli uf d Suechi nacheme Abekleid, wöug ig das Jahr säuber ono a 2 Hochzite iglade bi und dert dr Dresscode "festlich" isch...bi darum im Mery's z Bärn gsi, wöu dert d Uswahl sehr gross isch (ohni vorher ä Termin abzmache).

Z Gschäft isch sehr schön und übersichtlech igrichtet und äs het grossi Kabine. Mä isch aber dert rächt usgstellt und het ke Privatsspähre, wöu d Kabine gad visavis vom Schaufenster isch und d Passante chöi inneluege. D Uswahl a Kleider isch sehr gross, leider si d Kleider aber o rächt tüür (ha äs ganz schlichts längs Chiffon-Kleid ohni öppis dranne probiert und das hätt CHF 890.- koschtet ohni Änderige).
Vor Beratig bini entüscht gsi. Mir hei zämä äs paar Kleider usegläsä und si het mir bim alegge ghulfe, aber si het ke Kommentar derzue abgäh, öb mir das steit oder nid und si het o vo sich us keni angere Kleider bracht. Usserdäm isch si nid gad sehr fründlech gsi. Ig bi nid eso rächt überzügt gsi und ha darum gseit, das ig mirs no muess überlege. Ihre Kommentar da derzue isch nur gsi, dass si keni Kleider tüe reserviere und si nume no 1 Exemplar hei (isch eigentläch ä gueti Information, aber dr Tonfall het mi gstört). Ig hätt vo somene grosse Gschäft chli meh Eigeinitiative erwartet und uf mi het Beraterin eher desinteressiert gwürkt. Nach däm Erläbnis bini froh, dass ig mis Brutkleid amene angere Ort kouft ha.



pescara  am 04.03.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

Hallo
War schon mal jemand bei Becci und Secci (Brautmoden am See) in Konstanz und bei Magnolia in Schaffhausen?
habe Bewertungen von vor zwei Jahren gefunden und frage mich, ob die noch immer so gut sind.
Vor allem Magnolia hat Marken, die ich im Internet toll finde.
lg



Evass  am 21.03.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

Also ich hätte auch noch Bewertungen abzugeben :)

Liluca Zürich:
Termin bei der Hochzeitsmesse vereinbart. Die Beratung war praktisch nicht vorhanden. Unsere Beraterin war sehr "abgelöscht" und man hatte den Eindruck dass sie ihren Job eigentlich überhaupt nicht mag. War zwar schon nicht unfreundlich, aber halt irgendwie doch unangenehm. Die Auswahl war nicht schlecht. Leider hat sie mir MEHRERE Kleider gebracht, die deutlich zu klein waren, und das beim Meerjungfrauenschnitt! Ich brachte die Kleider nicht über die Hüfte und sie meinte dann ich solle es mir halt weich fallend vorstellen?!!? Naja.. Wasser gabs auch nicht, als meine TZ mich laut fragte ob ich noch Wasser dabei hätte, und ich verneinte. Also ich würde definitiv nicht wieder gehen, und wenn ich mein Traumkleid dort gefunden hätte, hätte ich das Modell woanders gesucht. Mein Favoritenkleid hätte 1700.- Franken gekostet, die anderen Kleiderpreise habe ich nicht abgecheckt.
Reifrock & Bustier gabs zur Anprobe, Schuhe nicht.

MS Brautmode Winterthur:
Nette Beratung, leider nicht allzu grosse Auswahl. Die Verkäuferin war sehr geduldig und freundlich und kompetent. Es gab nur Reifröcke passend zum Kleid zur Anprobe und hatte ein Podest zum drauf stehen. Habe dort zwei Favoritenkleider gefunden, aber den "das-ist-es-Moment" hatte ich nicht.

Honeymoon Winterthur:
Furchtbar. Die Kleider sahen im Schaufenster immer so hübsch aus, aber die Kleider drin waren die meisten eher altmodisch vom Stil her, entweder sehr schlicht, oder die "pompöseren" sahen total billig aus. Preisniveau war zwar gut, aber das sah man den Kleidern auch an. Die Verkäuferin war zwar nett, aber dass kann die schlechte Kleiderauswahl auch nicht wett machen. Habe aus purer Höflichkeit ein paar Kleider probiert, um sie nicht zu beleidigen.

Nun überlege ich, mal nach Lörrach D und Freiburg D zu gehen, wie ist dort die Auswahl an Kleidern? Das habe ich irgendwie bei den älteren Beiträgen nicht ganz herausfinden können.



littlefoot  am 21.03.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

im domino hast du sehr viel auswahl. ich finde einfach, sie pushen dich dann schon zum verkauf. machen es aber sehr freundlich :)
ist eigentlich ganz ok da. :)
ich hab gutes vom dolce vita in lörrach gehört, wies von der auswahl da ist weiss ich nicht.



weddingbee85  am 21.03.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

liluca zürich: siehe evass, isch mir genau glich gange was d beratig agaht. hät mir gseit ich müss genau wüsse was ich mir für en schnitt vorstelle und suscht chönn sie mich gar nöd berate (wänn ich ja no gar nöd gwüsst han was ich wott, han eifach gseit das mir 2 stile gfalled ich aber mis chleid nonig gfunde han)...dänn hät sie mir es cowboy-chleid bracht (überhaupt nöd was ich ihre beschriebe han)...bin innerhalb vo 20 minute wieder dusse gstande...

zoro zürich: perfekt, han mis chleid det kauft (obwohls de liluca au gha hät). sehr gueti beratig bi de brutchleider.
ps. min gg isch au det gsi wägem azug und hät aber e beratig im stil liluca übercho....

meh hani gar nöd gseh, darum für züri definitiv zoro



Lula  am 22.03.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

I cha süsch no dr Minder Mode zHuttwil sehr empfehle, isch es super Gschäft, sehr fründlechi Lüüt, super Beratig, göh uf Diner Wünsch ii, u si auso ou kurzfristig no sehr hilfsbereit!



leandrelia

nicht registriert

am 30.09.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

Ich kann ein kleines neues Lädeli empfehlen. Die haben gerade eröffnet. Dort fimdet vor allem die Braut mit etwas mehr schöme Kleider.
Ich habe keine model masse und wollte eimfach kein sack anziehen. Da habe ich diesen tipp bekommen. Einfach genial. Tolle Beratung. Riesen auswahl zum bestellen. Und mein Kleid ist nun da und die Qualität ist echt op. Ich kann es kaum erwarten bis mein mann mich darin sieht.....
Aroha-wedding in schötz. Nur zu empfehlen



alisaforever  am 04.10.2014

Re: Bitte bewerten: Verhschiedene Brautmodengeschäfte ..

möchte über den Laden "pour elle" in Basel berichten: ein ganz schrecklicher laden und service...habe 1 stunde trotz termin gewartet, müsste mir in dieser zeit selbst kleider aussuchen, obwohl die verkäuferin frei war, und zum schluss durfte nur 5 anprobieren!...wie soll man da sein traumkleid finden?....der kunde wird nicht geschätzt und nicht anständig behandelt!...empfehle niemandem!...



 1 .. 13 .. 23 24 25 26 27 .. 33

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.