Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Ringe-- Buget und Realität
Ringe-- Buget und Realität
 1 2 3 4 5 6 .. 12
rockabella  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

Mir hend eus lang Gedanke gmacht und vill umeglueget aber es hett üs nüt so richtig gfalle us all dene Katalog und Broschüre.... Sind den per zuefall ines Goldschmidegschäft gstolperet - eigentlich füres Gschenk vonere guete Früendin - und hend denn det eusi Ring gfunde.

Hend alles in allem 2400.- usgäh. Zerscht hemmer au nid so vill budgetiert wills auno es Tattoo git, aber schlussendlich hemmer glich gfunde dases eus das Wert isch! Und die werded jetzt speziell nach eusne Wünsch agfertiget und sind nid eifach useme Broschürli - das ishc mir no wichtig gsi... Mer kenned de Goldschmid wo die macht, hend 2 Stund lang besproche und es ishc ganz was persönlichs....

Müend denn eifach amene andere Ort chli spare ;-)
Han zerscht denkt seged sicher mega türi Ring aber weni da so im Verglich gsehne bini chli beruhiget :-)


*** 17. September 2010 ***



Carmile  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

hey rockabella

tür isch glaub immer relativ und wie mes selber empfindet :-) i säg mol nünt zu dem thema mit üsne tiffanys :-) han aber noch em verlobigsringkauf gwüsst uf was mer üs ilönd, daher hend mer e scho es hochs budget gsetzt wo mer vode usa ferie heicho sind letschte summer (döt hend mer ebe üsi ehering in hollywood gfunde).

grüessli



bettinli  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

alli säged immer iri ring seged so tüür gsi.
üsi sind aber viiiiil türer.
Pro Rind sinds 1870.
also beidi zämä, abzüglich 10% messerabatt gits 3366.-

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



Soefeli82

nicht registriert

am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

üser ringe löh mir bi zeitzone35 la machä u beidi zämä choschte üs 2'200.00. bi ihm chame vo 500.00 bis open end alles ha. är het ächti diamante oder zirkonia oder vil verschidnegi materialie. üse isch übrigens uf sire homepage abbildet eifach ohni minner steinä... woni diä ringe ds erscht mal gseh ha, hani genau gwüsst, so einä wotti. ig has drum gärn chlobig. minä wird 14mm breit u 4 mm höch si! übrigens, wärs wunder nimmt wiä üse wird usgseh: bild Nr. 33 isch der houtpring u d steindli vom bild Nr. 21

liäbä gruess

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Carmile  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

jo bettinli

was söllet denn mer sägä mit knapp 9000 ch für beid ;-)? abgseh vom verlobigsring.. nei, aber isch klar. isch absolut nöd de durchschnitt und günstigeri ring hettets au tue. für üs sind das eifach di schönste gsi und mer hend die unbedingt welle.

euchi gfallet mer aber au sehr guet. nur nöd a üsne hend, es gelbgold/wissgold gschmisch hät eifach nöd recht zu üs passt, obwohl ichs gern gha het.



Frettina  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

@rockabella

mir händ au zuesätzlich no äs tattoo mache lah - händer scho ä vorstellig??



rockabella  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

@ Frettina: hihi ja das isch ja klar gsi ;-)
Also da min liebschte scho so zimli ali Sujets hett, wird vermuetlich sDatum in schöner Old-School Manier miteme Anker links und eme Herz rechts oder so...

was hend ihr gmacht?!

*** 17. September 2010 ***



bettinli  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

carmile
du bisch au nöd zum vergliiche geeignet
bi mir gseht mer s'wiisgold jo nöd. und bi ihm gseht mer s'gelbgold nöd. nur wemern abzieht

soefeli
dä ring find i sehr schön. ich han eifach nöd wöllä das dä ring ussä zwei farbig isch

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt



Frettina  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

hihi, sägs nöd, ghört zum 50er-Look halt irgendwie eifach däzue...
Mier sind au beidi scho mit diverse Bilder usgstattet, da ischs eh klar gsi. Mer händ dä ersti Buechstabe vom Vorname vom Partner am Ringfinger und denäbet je zwei Sternli.

Eues HZ-Datum isch übrigens au super, grad ein Tag vor mim Geburtstag.



Carmile  am 06.04.2010

Re: Ringe-- Buget und Realität

@bettinli: i weiss yep, genau die kombi bi eu findi lässig, dass me jewils sandre metall nur versteckt gseht.

grüessli




 1 2 3 4 5 6 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.