Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   welches Brautkleid habt ihr gekauft?
welches Brautkleid habt ihr gekauft?
 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 117 .. 123
Nemo  am 29.09.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

denya:
so, hier mein brautkleid. heute ausgesucht und gekauft :)

Hey denya.
Wo ist es denn?? Kann kein kleid degen?!



Chatzezuengli  am 29.09.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

wow nemo, mega schöns Chleid hesch dr usgsuecht!



schmetterling84  am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

So Mädels,

Ganz spontan und unplant ha ig gester MIS Kleid gchauft.... Bi immerno ganz perplext...

Also eigentlich ha i nur ad Modeschau welle goht ohni aprob aschliessend, klar ha mi sowyt zwäg gmacht,dass i ev doch no eis chönnt probiere

Also und denn ischs sowyt gsi d modeschau het gstartet... Und s erst Chleid wo vorgfiert worde isch isch genau das Chleid gsi wo ig als aller erst uf minerä aprobeliste gha ha.... Es Eddy K.. Bi baff gsi und grad chli ufgregt, das het s model gmerkt und het extra es bitz länger bi eus halt gmacht.... Guet bi dr modeschau hets no 2anderi gha wo mir gfalle hei... Wos fertig isch gsi isch, het gheisse meh dörf sich in aller rueh ummeluege und au probiere.... Ig bi denn s chleid vo nöchem goh aluege und d beroterin het mi gfrogt öb is well allege, ha denn ihre gseit ig heig en Termin endi monet, wetts denn probiere... Und denn dr schock.....si schickes am mentig zrugg sig nur für d modeschau usglehnt.. Mis mami und kollegin hei natürlich unbedingt welle dass i es chleid probier... Also ha ig denkt schlüpf mol dri.... Und was söll i säge... S isch perfekt gsi.... Uf ei schlag si mini bedenke über mi figur und s usseh weg gsi... Es het sooo toll usgseh... Bi zwar bitz überforderet gsi, ha doch das kleid welle probiere wenn ig dr termin ha... Ha dr beroterin gseit heig do no zwoi ladybird kleider wo ig wett probiere... Si het mi bitz skeptisch agluegt und gseit si holi mir es lb.... Und wo igs agha ha ha ig gwüsst warum si soo skeptisch ggsi isch.... Das ding het bisse, halbsoviel wenn nid no weniger gwoge wis andere und dr stoff isch eifach gstabelig gsi.... Si het mir nur dr untschied welle zeige und het mi nomol is eddy k gsteckt, und denn ha ig gwüsst i will kei anders meh probiere das ischs.... Si isch sehr ehrlich gsi zu mir wo ig ihre anderi modell uf mim iphone zeigt ha und het mir gseit was bi mir goht weg dr figur/grössi und was nid! Bi soo happy gsi u d zueglich mega überfoderet gsi ha doch mit minere schwöschter s welle ussueche... Hei mir dnn no en schleier agsteckt und denn bi ig sicher gsi das und kei anders...

Für die neugierige... Es ischs eddy k us dr 2013 kollektion 77919 cha ebe nid vom ipad us verlinke....

Sorry ha mega viel gschriebe aber bi immerno ganz us em hüsli dass is scho ha! Ha echt denkt probier mi dur 10-20 kleider



Nemo  am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hey Schmetterling

das isch es wunderschöns Cleid!!
Findi cool dass es no anderne so gaht wie mir. ich han doch mis chleid au so spontan posted!!

übrigens da de link zum chleid vode schmetterling: http://www.eddyk.com/preview2013/main.html



schmetterling84  am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hallo Nemo

He merci!! Bisch au so föllig us em konzept gsi?? Het echt nie denkt dass es das gfühl wirklich git: das kleid und kei anders... Bi au so übereascht gsi dass es chum glitzer und stickereie het, het i vo mir nid denkt aber ebe sis perfekt! Post morn es föteli aber nid vo dahei us, mi schatz dörfs nid seh....

Merci füre link poste... Sisch ebe s kleid nr 77919

Liebs griessli



Nemo  am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ja säg nüt..total usem konzept. han ja nur mal welä go schneugge, nöd mal en termin gha, gar nüt. und denn hät sie dummerwies grad ziit gha und s'zweite chleid isch den eifach chrad wooooow gsie...eifach genial.
han jetzt aber ide letschte ziit so e phase woni mifrag, obs wükli s'richtige isch, obi wükli nöd no söll wieter luege, aber es isch ja jetzt eh kauft und das isch glaub bi allne chli so, dass mer sich die gedanke denn nacher macht.
ich luege jetzt eifach nüme so chleidli ah und denn isch das tip top.
und usserdem weissi insgeheim ganz genau,d ass DAS MIS chleid isch!!



schmetterling84  am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

ig zwiefle nid dra dass es s richtige isch, aber i denk mir nur so, jetzt ha ig eimol d hance brutchleider z probiere und denn probier i nur 2 stück, chas jo nid gsi si!!??? Aber ebe ha jo au gar nid s bedürftnis gha! Was mi eifach chli stresst... Jetzt muess i bis im märz warte bis igs wieder cha probiere.... Das isch hart. Die lange lieferfriste!!!

Di chleid stoh dir super... Zwiefel het meh glaub immer bitz aber ebe, mir hei s rechte gnoh!



Passionata  am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

Hallo liebe Mitbräute!


Ich habe es geschafft!!! Ich habe tatsächlich gestern mein Kleid gefunden. Ich kann es kaum glauben. Ich habe total schlecht geschlafen da ich den ganzen gestrigen Abend noch hibbelig war... Das können wohl nur Bräute verstehen

Es ist ein Modell von Pronovias/ La Sposa (Denia). Es ist aus der Kollektion 2012 aber auch wieder im 2013 vorhanden. Es ist noch nicht angepasst, deswegen stehe ich so komisch da uns zu lang ist es auch. Gekauft habe ich es nähe Wil in einem Brautmodegeschäft das fast neue Brautkleider verkauft. Das heisst es hatte einer Braut schon einen glücklichen Tag beschert.

Ich war nicht bereit 3000.- für ein Hochzeitskleid auszugeben. Klar, es ist einer der schönsten Tage im Leben aber das Leben geht danach noch weiter. Ich habe noch 1480.- dafür bezahlt. Danke liebe Vorbraut! Ich möchte allen Mut machen auch an Alternativen zu denken. Das Kleid sieht aus wie neu. Kleider werden sowieso gemacht um mehrmals getragen zu werden, oder?

Juhui!



Daninici10

nicht registriert

am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@ schmetterling: Wunderschös Chleid En Traum. Du häsch sicher di richtig Entscheidig troffe



Daninici10

nicht registriert

am 07.10.2012

Re: welches Brautkleid habt ihr gekauft?

@Passionata: Sehr schön. Man muss wirklich kein ganz neues Kleid kaufen.
Die Spitzen sind traumhaft. Mag ich sehr



 1 .. 55 .. 107 108 109 110 111 .. 117 .. 123

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.