Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland
Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland
 1 2 3 4 5 .. 7
Blumenfee  am 19.10.2010

Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

So langsam aber sicher beschäftige i mi ou mitem Thema Brutchleid ABER i ha ke ahnig was i möcht u was mir überhoubt würd stah.

Nid mal ob i eis möcht Choufe, Miete oder gar z'China eis la la mache eis was klar isch das i keni 3000.- franke fürnes Chleid wirde usgä!! Mis Budget ligt eigentlech bi 1000.- Franke was imene Brutmodegschäft woll nid müglech wird si oder?

Weli Gschäfter chöit ihr mir empfähle? Mit welne Priise mues i rächne dert?

z'einzige was mir online gfalle het isch bi Brautmode Wicky aber di si chli wit wäg........

Ach ja, mis zil wär eigentlech no so 10 Kilo abznäh bis zur Hochzit (hürate im Auguscht 11) hets überhoubt sinn jetzt scho z'luege?

Grüessli u merci!



Fabi  am 19.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland


hallo Blumenfee

Ich kann dier Minder Brautmode in Huttwil sehr empfehlen!
ist nicht sehr gross, aber super beratung...
Habe mein Brautkleid vor drei Wochen dort gefunden,
und gleich gekauft, im Moment haben sie gute Aktionen.

viel Spass beim aussuchen, es macht echt spass=)
Musst sehen,wenns passt dann passt es=) gg

glg




...Liebe ist das JA zum Leben....



Soefeli82

nicht registriert

am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

Hallo Blumenfee

Ig bi bi Thomi Brutmodä ds Thun gsi. D'Verchöifärä, Frou Loosli, isch super gsi. Si het mir o ihri ehrlechi Meinig gseit, weni äs Chleid ha anne ka... Ig cha das Gschäft sehr empfählä. O ds Absteckä isch super gsi.

Ig bi o grad am Abnäh gsi i dere Zyt wos isch um ds Chleid gange. Ha das ar Verchöifere o gseit ka und si het mir empfohlä, das mir ds Chleid äs Nummero chliner bstelle. Het mir o no ä Motivationsschub gä und fasch hättis gschafft ka. Mir hei aber de im Ougust ds Chleid glich no chli müässä uslah. Isch also absolut kes Problem gsi.

Kostenmässig isches halt scho so, das es imene Brutlade tüürer isch ussert äs sig grad Usverchouf, Mässerabatt, oder schüsch ä Aktion... Usserdäm darf me ruähig frage, öb me mitem Priis no öbis cha machä! Günschtegeri Chleider findsch sicher hiä uf dere Website ir Brautkleiderbörse. Mis hät übrigends 1'400.00 Kostet. Aber denn heisi grad ä Aktion ka wäg dr Gschäftsübergab und so hani uf mim Chleid wo vor 2010-Kollektion isch gsi no 10% Rabatt übercho.

Ig wünsche dir viel viel Spass bim ussuächä. Gnieses, diä verschidnige Chleider ads probiere. Äs isch soo schön.

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**



sheilyn  am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

sali bluemefee

ech ben au z bärn omenand go shoppe, obwohls so garned mis gebiet esch. ;)

ech han mer lang öberleid es chleid z miete, wel ech au ned han welle 2-3'000.- för es chleid sugäh, das esch mers schlechtwäg ned wärt gsi.

i han mis chleid vo dohne:

www.budget-brautmode.ch

han det mis traumchleid gfonde, es werd speziell uf dech zuegschniideret, met dinne steckerei wönsch oder trägerwönsch, farbwonsch etc!
wägem zue ond abnäh.. kei angst. wenn en schnüerig hende hesch, passt sech' s chleid DER ah. ;) rissverschloss werd verschessniger...

ben nochär glich no am gliche tag uf huttwil gange, in minder. obwohli mi jo eigentli scho entschede han.
naja, ben mer det chli öberrollt vorcho ^^...
han 1. ned dörfe sälber chleider mole grob ahluege, was ech hätt welle. sie hed eifach gfrogt weli grössi ond hed mer 5 brocht. sie hed no noch de farb gfroged, aber hed mer glich alle cheibs brocht. naja, ahprobierete esch scho ok gsi :)
1 chleid hed emr sogar zemmli werkli guet gfalle, woni grad is öberlegge cho gsi ben, wäge desem! han denn de pris gseh.. 2'200.- (ohni änderige ond omenäh! ^^) ond de fall esch klar gsi för mech! ond i ben met desem nochär gote-glöcklech gsi.

das met dene aktions chleider esch ebe au so es deng, do locked alli demet, aber es brucht scho dammi glöck. dass es die rechtig farb, die rechtig grössi ond no eis esch wo der gfallt!


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 20.10.2010



Schani81  am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

bin auch eine Minder-Braut! :-) Und bin super glücklich. Empfehle Dir daher diesen Laden in Huttwil.
Ich habe mein Kleid im "Ausverkauf" erwischt. War halt nicht mehr aus der aktuellsten Kollektion sondern aus der Letzten oder sogar aus der Vorletzen. Weiss ich nicht mal genau.

ABER urpsrünglich war der Preis bei 1'800.- ohne Änderungen. Im Ausverkauf dann noch sagenhafte CHF 500.- (ohne Änderungen). Klar ich weiss, ich hatte Glück. Es war ein super tolles Kleid. Ich fand aber, dass sie immer noch wahnsinnig viel Auswahl hatten.

Und keine Angst, ich wusste auch nicht was ich wollte. Bin dann in ein paar Kleider geschlüpft und wusste dann ziemlich schnell was mir steht und was nicht.

Obwohl Dein Budget nicht all zu hoch ist, würde ich die Finger von einem China-Kleid lassen. Obwohl die Angebote zum Teil sehr verlockend sind. (Es hat hier einige positive Rückmeldungen was China-Kleider angeht, aber glaub mir es gibt auch genau so viele negative Erfahrungen, welche nicht aussgesprochen wurden.)

Liebe Grüsse und viel Spass beim Aussuchen! :-)
Schani

*10.07.2010*



tumi8  am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

hoi Bluemefee*
dä Lade wo d sheilyn empfiut wirdig sicher ou go aaluege. Dä isch würklech ganz ir Nechi vo mir.

Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*



elchalten  am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

hoi blumenfee:
ohhh, ich fiebere so fest mit dir!!!!
drueck dir ganz fest die daumen, dass du dein traumkleid schon bald findest!!!
lg

.oO°Oo...Two Souls, One Heart. Two Hearts, One Love...oO°Oo.



tumi8  am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

juhuuu elchalten*
bist du eigentlich noch hier?? oder schon wieder zurück in Kanada?

lg, ursi*


Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*



elchalten  am 20.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

@ tumi: schicke dir ne pn.
lg

.oO°Oo...Two Souls, One Heart. Two Hearts, One Love...oO°Oo.



Blumenfee  am 23.10.2010

Re: Welches Brautmodegeschäft könnt ihr empfehlen?? Raum Bern / Berner Oberland

Hoi ihr liebe, merci für öii Hilf!

Also Budget-Brautmode steit bi mir scho uf dr lischte da hani nämlech entliche mal äs Chleid gse wo mir würd gfalle!! U d'Priise si ou hamer. Ha im Summer scho mal mit ihre Kontakt ufgno u si isch mega sympatisch gsi u sisch ke 0815 abfertigung gsi - findi Top!

hostettler-mode wär ouno öpis, nume würd das Priislech öpe nüt si.......

Würdet ihr überhoubt ines ''Türers Brutgschäft'' ga? i kämpfe grad mit däm Gedanke........ gse eifach gfahr dasi mi sicher ines 5000.- Chleid verliebe u sogar würd choufe wili so uf wolke schwäbe i gloub soöpis chöi nume Frouue verstah wo wärde hürate

@tumi8 de ladisch mi de sicher zumene Kafi i wet scho dert ir nechi wohnsch ha gmeint du bechömsch dis Chleid gnäit?! Oder geisch di eifach ga inspiriere?

@elchalten Merci!! Ja du äs nimmt langsam forme a üsi Hochzit jetz heimrs ja sogar uf FB bekant gä mit üsne tolle Föteli i wirde di sicher ufem loufende halte!!

Grüess Bluemefee



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.