Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Brautkleid verkaufen - wo?
Brautkleid verkaufen - wo?
 1
Sonja83  am 10.04.2014

Brautkleid verkaufen - wo?

Hallo zusammen

Ich habe letzten Juni geheiratet und möchte mein Brautkleid verkaufen. Habt ihr da Erfahrungen gemacht, die das am Besten funktioniert? Ein OLX-Inserat hab ich mal aufgeschaltet, aber das bringt so gut wie nichts... einfach diverse Brautgeschäfte anfragen? oder kennt ihr weitere Plattformen?

Merci vilmal für eure Tipps!



elea  am 10.04.2014

Re: Brautkleid verkaufen - wo?

hallo Sonja

i ha mis jez mol uf gratis-Inserat.ch ine do. aber bes jez hets no nüt brocht. werdes secher do au ine stelle. (choschtet halt..).
i wet mis aber ned über en lade verchaufe, weli ned wet no Provision oder so müsse zahle.
i denke es brucht halt eifach mega glöck. onds beschte esch secher wenn mes a verschednige orte dud ine stelle, so dass es möglichst vell gsend....
aber ebe es esch scho sehr sehr schwerig... ossert me verchaufts för 20.- :)
för wievell wetsch den dis verchaufe?



LaSposaForma  am 12.04.2014

Re: Brautkleid verkaufen - wo?

Hallihallo
Also i ha mis Kleid uf Ricardo gseh und kauft. Klar ha us recht günschtig kauft und s Glück gha dass mis Traumkleid isch. I denk das vil zuekünftige Brüt uf denne Gratisinserat-Homepages gönd go stöbere. Lohnt sich sicher zums chli überall inestelle. Ricardo. OLX, Tutti...etc.
Viel Glück!



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.