Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Hochzeitskleid mieten
Hochzeitskleid mieten
 1 2 3
HappyBride  am 07.12.2006

Hochzeitskleid mieten

Hallo zusammen

Ich bin neu hier.. Und ich habe gleich eine Frage an Euch:

Wir heiraten am 9.6.07. Ich möchte bald einmal das Brautkleid aussuchen. Ich dachte mir nun, dass es nicht unbedingt nötig ist, eines zu kaufen. Das Kleid hat für mich keinen sentimentalen Wert, daher will ich eines mieten.

Wisst Ihr wo es grosse Brautverleih-Geschäfte gibt im Raum Zürich?

Liebe Grüsse und Danke schon jetzt für eure Antworten



babuseli  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

Hallo HappyBride

Willkomme im Forum

ich kenn leider nur eine in Siebnen (SZ). Han au z'erst wellä s'Kleid miete. Chunt aber teilwiis fast glich tüür wie wenns kaufsch.


BABUSELI`s HOCHZEIT zivil 04.05.07kirchlich 12.05.07



HappyBride  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

Hallo Babuseli

Danke fürs Wilkomme!

Wie heisst dä in Siebne?
Ja im Ernst? Isch das würkli sooo tüür? Ich han xeh für es richtigs Brutchleid im Fachgschäft zahlsch schnell e mal 2000 Fr. und das ischs mer eifach nöd wert .



sani  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

hallo
vo wo bisch den Du?
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07



babuseli  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

De heisst

http://www.brautmode-hochzeit.ch/

Die Kleider sind recht tüür. En Kollegin het au ih däm Lade eis gmietet, het ca 1000.00 kostet. Chasch ja mal go luege.

BABUSELI`s HOCHZEIT zivil 04.05.07kirchlich 12.05.07



sani  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

happybride chum dochh au in talk go quassle!
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07



sani  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

happybride chum dochh au in talk go quassle!
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07



leni  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten


hallo happybride

i ha z'erst au wellä eis miete, bi aber dervo ab cho.
In dem Brutkleidergschäft, wo is gkauft ha, hends viil Kleider vor Kollektion 2006 abgschriibä cha. Sie hend das jedes Jahr ab Oktober/November, wiil ab em Januar gits de ja di neu Kollektion 2007. Es het würkli schöni cha, nit nu "Restposta". So han i für mis Kleid 1100.- zahlt anstatt fast 2000.-

Viilcht gits bi eu ir Gegend au äs Brutkleidergschäft wo das so macht. I bi eba in Chur gsi, das isch ä biz wiit weg für di....



wir heiraten am 05. Mai 2007



kki  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

Ich hett zerscht au welle miete, wills für mich au nöd sonen grosse emotionale Wert hät.
Mini Cousine hät sones Gschäft in Winterthur gfunde.
A dä Traudich hani gfröget, wievill das Miete choschtet, öppe 1000.-! Und dänn das Chleid woni det gseh han wo mir gfalle het hät nur 1300.- gchoschtet zum Chaufe. Dä hani dänkt, wäg dänä 300.-, dä chaufi doch lieber sälber eis. Janu, jetzt hani eis für 2000.-, aber vilicht chani s ja nacher verchaufe für 1000.-, dänn isschäs immerno fascht gliichtüür wie es gmietets...



heidi  am 07.12.2006

Re: Hochzeitskleid mieten

wicky brautmode (ist doch bei euch irgendwo???) hat gerade 50% auf alle 2006 modelle!!

wir heiraten am 11. august 07
www.he-emch.ch/hochzeit.htm



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.