Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Verlobungsring oder Neu
Verlobungsring oder Neu
 1
Manon  am 26.01.2007

Verlobungsring oder Neu

Mi schatz het zerscht der verlobigsring welle bhalte. aber die sind scho mit em verlobigsdatum graviert.
min wunsch wäre neui vo cartier. sind gar nit so tür wie MEISTER oder so.
Ich ha mi grad in Trinity Ring verliebt (rotgold = liebe / gelbgold = treue / weissgold = freundschaft). dä ring gits sit 1924 und isch zytlos schön und kostet im verhältnis nur 980.00 franke.

was machet ihr? und was für ring hän dir us gsuecht?



C & K in Love - 27. Juli 2007



babuseli  am 26.01.2007

Re: Verlobungsring oder Neu

Hey manon

mir bhaltet eusi Verlobigsring. Eus gfallet die eifach super. Mir händ aber au euses Verlobigsdatum ihgraviert. Mal luege öb mer das irgendwie chan use schliefe oder so.

BABUSELI`s HOCHZEIT zivil 04.05.07kirchlich 12.05.07



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.