Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Make Up Coiffeur in Zürich
Make Up Coiffeur in Zürich
 1
schmetterlinge  am 07.11.2014

Make Up Coiffeur in Zürich

Hallo Zäme!
Im Mai 2015 isches endlich sowiit hätt öpet vo eu en guete tipp oder gueti Erfahrig gmacht für Make Up und Frisur ide Stadt Zürich? Bi um jede Tipp froh!
Liebs Grüessli



Summer_2016

nicht registriert

am 07.11.2014

Re: Make Up Coiffeur in Zürich

Hairstylist Pierre bim Bleicherweg, frög nach de Tanja :) Sie isch mini Coiffeuse, würd mini Haar nie wieder öper anderem avertraue, und sie isch sowiit ich weiss usbildeti Stylistin, selber immer mega schön gschminkt, chans chum erwarte das sie mich für min grosse Tag parat macht. chostepunkt 450.- inkl. Probetermin, wän öpis nöd klappet gits au na en zweite Probetermin ohni ufpriis.



schmetterlinge  am 16.11.2014

Re: Make Up Coiffeur in Zürich

Danke Summer_2016 für din Rat! Wird mal dri luege..



tabi  am 22.11.2014

Re: Make Up Coiffeur in Zürich

Make-up han i vonere Visagistin mache lah, wo zu dir Hei chunt. Das isch super cool und sie hät das mega gmacht für mich und mini Trauzügin und erst no zume mega aständige Preis!!
Schau doch mal unter flying-visagist.ch



schmetterlinge  am 22.11.2014

Re: Make Up Coiffeur in Zürich

Danke für de tipp!!



Prezigalo  am 06.01.2015

Re: Make Up Coiffeur in Zürich

Meine absolute Nummer 1 ist Martin Dürrenmatt (mehrfacher Weltmeister), der nicht nur atemberaubende Frisuren und Make ups zaubert, sondern auch noch wahnsinnig nett ist. Du findest ihn unter MD Hairdesign bei google. Liebe Grüsse



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.