Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Trauringe selber machen??
Trauringe selber machen??
 1 2 3
Blumenfee  am 28.07.2009

Trauringe selber machen??

Het öper fo öich siner Ringe sälber gmacht? Chönter das empfähle oder eher nid? U wi gsets prislech us?

Mues langsam höre im I-net ume sörfe wägem Hürate schüsch muesi di nägschte 10 Jahr hochzit fiire bi immerwider erstunt wases so git........

liebi grüessli Bluemefee



Soefeli82

nicht registriert

am 28.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

hey blumenfee

ou cool 10 jahr hochzit fiire - da bini o derbi.... git ja settiger wo all jahr hürate (klum)

mir wärdä üser ringe bi zeitzone35.ch la machä. isch zwar älwä nid das wo du dir vorstellsch. dert chamä sägä wiä är söll usgseh u de macht är das so...

liäbä gruess
soefeli



silver83  am 28.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

muesch mol bi dä goldschmiedä go afrogä. mini fründin häts au sälber gmacht, weiss aber nid wöviel dass sie zahlt hät. sind aber u schön wordä, sie hen ihri altä fründschaftsing, wo au us gold gsi sind mitverarbeitet, sind den sicher no chli günstiger cho äso

ich finds ä u schöni idee, sie hät dä ring vum ma und er ihrä sinä gmacht. gosch mol go frogä und finsch sicher einä wo das au abütet. es git au "goldschiedekürs" in der migros klubschuel, vielicht find über die döt au eini bi dier in der nöchi.

Lg

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Blumenfee  am 28.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

Ha jetz mal eine im Netz agfragt wo das abietet....... wägem Pris uso nime a dases relativ tür wird si aber was isch scho nid tür amene Hochzyt

grüessli Bluemefee



frani  am 28.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

Wir haben unsere Trauringe selber gemacht - und ich kann es nur empfehlen!!! Es war ein tolles Erlebnis und unsere Ringe sind zwar sehr schlicht (so wie wir uns das gewünscht haben) aber trotzdem etwas ganz besonderes....

Da wir die Ringen in London gemacht haben (wir leben in England) kann ich dir nicht viel zu den Preisen sagen...wir haben für das Gesamtpaket ca. 1000£, dh. ca. 2000sFr. bezahlt (18k Gelbgold-Ringe mit Gravur).



Nadine123  am 29.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

Sofeli82 wieviel häsch denn du für Ring zahlt?



maju  am 29.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

auso mir hei üsi Ringe o selber gmacht und zwar z nidau http://www.trauringstunden.ch/site/Willkommen.html
äs isch äs super erlebnis, u macht spass d ringe selber z mache! Mir hei eifach chli ä schwäre Ring usegsuecht, u hei drum itze nid genau das wo mir eigetlich hei wöue.............. isch zwar glich mega schön, aber i würd nume no eine selber mache wo sicher o guet usechunnt! üse isch itze eifach chli dünn, u das röit üs scho chli!
aber egal, äs isch nid eine us dr Fabrik, sondern äs Einzelstück
vom Prise här isches nid türer aus im Lade!
mir hürate am 02.05.2009



Soefeli82

nicht registriert

am 29.07.2009

Re: Trauringe selber machen??

@nadine - mir hei no nüt zahlt. ds thema ringe wird bi üs ersch nächts jahr aktuell. mis schwöschterli het d ringe dert la mache u si het gloub um diä 280 frankä zahlt. diä gnaui zahl hani grad nüm im chopf.





Krispy  am 15.08.2009

Re: Trauringe selber machen??

ha im internet trauringkurse vo nidau gse. esch das ned chli bellig?!? also chamer för das gäld s gold ond ehri arbet (met üs) zahle? i ha ez so om die 2000 dänk aber förne schlechte reng wo nor einisch muesch go ond ke stei denne het choschtets denn jo nor 200fr. Esch jo schön wenns bellig esch aber ha glich dänkt...



maju  am 16.08.2009

Re: Trauringe selber machen??

vo wo hesch di Fr. 200? ouso zu däm Preis überchunsch dert nüt, dr Tag selber (miete Atelier, und Betreuung von ihr) kostet 390. und när chunnt no z material drzue, was sehr ungerschiedlich cha si.



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.