Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?
15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3 4
_janedoe  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Basteln kommt für uns nicht wirklich in Frage. Wir legen aber bei den Einladungen schon viel wert aufs 'aussehen'. Habe jetzt im Internet eine wunderschöne Karte gesehen. Die wäre mit Schleifen und kleinen Blumengestecken. Würde inkl Kuvert und gestanztem Druck nur ca 2.- kosten Das Problem ist aber, dass es eine kroatische Seite war. Mal schauen ob die in die Schweiz liefern, haha

Wir werden auf jedenfall noch einige Restaurants anfragen. Irgendwo müssen wir die Familie und Freunde meines Verlobten unterbringen und das wäre eben auch so ein grosser Posten in unserer Budgetplanung. Haben uns nun überlegt, ob wir einfach ein Ferienheim o.ä. mieten, was wahrscheinlicher günstiger wird als die in Hotels einzuquartieren. Und dann würden wir auch gleich da feiern. Hat jemand Erfahrungen damit?



Lula  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Weit Dir würkli Di ganz Familie ilade?

Mir fröie üs ou, wenn dr eint oder ander Gascht im Hotel obe blibt, u am Sunntig no mit üs zMörgelet... Aber zahle tüe mirs niemertem, oder ämu isch es nit planet.



_janedoe  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Min Verlobte sini Familie isch ebe vo Dütschland. Mier laded nur d'Eltere, Gschwüschterti mit Ahang, Grosseltere, Tante und Onkel mit Familie i. Und natürlich denn au die engste Fründe. Das summiert sich uf öppe 30 Persone.
Ich weiss ebe gar nöd. Ghört sich das nöd so, dass s Bruutpaar d Übernachtig zahlt, wenn die ja extra id Schwiiz reised? Mier überleged eus ja sogar. Obmer au de Transport vo Düsseldorf nach Züri müessted überneh?



Emma13  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

@janedoe das isch sone Sach mit Gäst usem Usland, mir hend au ä grossi Familie im Usland, chömet zwar nur 6 aber mir zahlet ihne de Transport nöd, sie hend d Flüg selber organisiert, zum Glück chönd mir bi so wenig alli bi eus oder bi mine Eltere unterbringe, bruchet also keis Hotel, aber falls das in Frag cho wär, hettet mir wohl au d Übernachtigsköste zahlt, mmh het zwar nöd würkli Freud gah, aber irgendwie usegspürt dass sich das "so ghört" .. aber also bi 30 Lüüt chan mär fast nöd erwarte dass ihr das alles zahlet, oder?



_janedoe  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Nei, erwarte tüend sie das mit Sicherheit nöd. Mier wetted eifach nöd als 'Giizhäls' überecho. Trotzdem isch euses Budget doch recht beschränkt und drum simmer iifirg nachere günstige Lösig am sueche wo denn nöd billig würkt. I de Jugendherberg z Richterswil am Horn seg hürate anschinend mega beliebt. Vielleicht laht sich ja dett was organisiere und mier chönd eusi HZ au uf insgesamt 15'000.- abehandle. Das wär natürli en Traum



Chriesi  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Bin in Richterswil ufgwachse und s Horn und die Jugendherberg dete sind suppper schön driekt am See und 3 Min. zfuess vom Bahnhof. Würdi also uf jedefall aluege wenn das allne zahle wotsch.



_janedoe  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Mir wohned ebe au sitem Oktober z Richti. Han eifach chli Angst das 'Jugendherberg' evtl billig daherchunnt...



elea  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

aso janedoe es cha niemert erwarte dass ehr ene d onderkonft zahlet!! wenn mer ganz neutral send, eschs joo eigentli jedem selber öberloh ob er ad Hz wet cho oder ned, ond wenns de verwandet das wert esch das si ed schwiz flüget ond do es hotel nemet de esch guet! die wo das geld ned wend usgeh au guet! ehr mönd das secher ned zahle!! mer send scho a hochzite in berlin iglade gsi. di halb gsellschaft esch us de schwiz gsi ond do hend alli au selber ere transport ond s hotel zahlet! do wer niemert ofd idee cho dass das s brutpaarmues öberneh!
das het au nüt met giizig ztue! öberlegg emol de transport onds hotel för 30lüt! dasch jo wahnsenn! au inere jugi wers no tür!!
nei do werd niemert denke dass ehr gizig send!!!!!!!!!



_janedoe  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

Hey merci vielmal! Ich gsehs ebe eigentli genauso. Und je meh Lüüt das bestätiged, desto sicherer fühli mi debii



malinchen  am 08.05.2013

Re: 15'000.- für Apero und Abendessen! Too much?

janedoe: also desswegen würde ich mir auch keine Sorgen machen!!! Ich finde die sollen sich freuen, an dem Ereignis teilnehem zu können. Ich habe noch nie gehört, dass das üblich ist und würde das auch nicht erwarten.



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.