Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend
Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
Lilly4  am 22.04.2012

Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

Hoi zäme

Bin voll begeischteret vo däm Forum

Hät öpert Tipps für en guete (am beste dunkel hütige) Gospelsänger oder en Gospelchor (wo au bezahlbar isch) ? Und zuesätzlich simer no uf dä Suechi nach öpertem wo dänn am Abig Music macht, bim Abigesse, zwüsched dure viellicht nur Klavier spielt, aber au super chan singe (wärend mer uf s Esse wartet) ... Wenn möglich öpert wo au italienischi Lieder chan singe!

Freu mi scho uf eui Feedbacks

Grüessli
Lilly



LucyLu  am 22.04.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

Hallo Lilly

Wir waren mal an einer HZ und dort ist dieser Gospelchor aufgetreten http://www.thekuziems.ch.vu/ die waren einfach suuuuuper!!!! Echt empfehlenswert!!!

Liebi Grüessli und viel Glück bim Sueche.

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*



Lilly4  am 22.04.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

Dankä für dä Tipp



memphiswalker  am 26.04.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

ein gospel chor haben wir uns auch schon überlegt, aber irgendwie ist uns das zu teuer. wie siehts denn mit sänger aus? mit simpler begleitung? evtl. nur mit piano oder gitarre oder so? viel platz werden wir eben auch nicht haben.... also eine rockband geht gar nicht



Valeria01  am 02.05.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

Ich sueche au no e Gospelsängerin... oder mehreri... es isch alles uuu tüür! Eifach krass... klar es isch hammer schön aber ich bin echt nöd bereit zum 1500 CHF zahle...



Chatzezuengli  am 02.05.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

Hi Valeria

i weler Region suechsch?

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



Lilly4  am 03.05.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

Ja das stimmt, so en Gospelchor isch wüki nöd grad günschtig ... aber bi mier isch es ebe wüki EN TRAUM, hani scho immer gseit dasi mal eine a minere HZ wot ha drum leischtemer eus das au, tüend däfür bi andere sache chli uf s geld luege ... Prios setze aber ebe, das muess jede selber wüsse ... Billig isch es uf jedefall sicher nöd



Valeria01  am 07.05.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

fürd Region ZH... in Dübedorf gnauer gseit

eusi isch ebe e mega grossi Hochziit mit 180 gladene Gäst (Mier sind beidi Italiener ) darum sind mer halt scho immer chli am luege...



Valeria01  am 07.05.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

also es chan au numme ei Gospelsängerin oder 2 sii... ich fänds eifach cool...
suscht hani 2 wo halt mier wenigstens oh happy Day würdet singe...



binettach  am 08.05.2012

Re: Gospelsänger bzw. Gospelchor für die Trauung in der Kirche UND Musik für am Abend

hoi zäme

mir kommt da gerade roy ellis i sinn (google). eine kollegin von mir sagt immer, sie möchte den unbedingt an ihrer hochzeit, wenn sie mal heiratet. ist ein gospelsänger. preis keine ahnung.

grüessli



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.