Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich
HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
ccsulu  am 24.07.2013

HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Hallo Zusammen
ich bruache dringend gute Tips für einen Apero-Catering im Raum Zürich (der Apero findet in Horgen statt).
Wir heiraten am 4. Oktober und ich habe noch nichts bezahlbares gefunden!!
Bin mega dankbar um eure Erfahrungen und tips!!

DANKE!!!



perle84  am 24.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

hey ccsulu

was isch den dis budget wo du denkt hesch pro person? und was h$sch du dier vorgstellt?

sekt, schämpis, prosecco, bier, orangesaft, hugo oder was es so git?

liebi grüess perle



ccsulu  am 24.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Bezüglich Getränk hani denkt Wii (wiis und rot), Bier und Mineral / O-Saft..
dä Wii würdet mir aber gern selber organisiere will mir Fründe händ im Piemont mit eigenem Wii...
Vom Catering brüchtich eifach s ässä (chalti sachä... es schöns buffet) und halt allefalls bedienig, 1 Person würd lange...
Und zuäsätzlich Material wiä d Gleser, Stehtisch oder Festbankgarniture
Prislich hani ebä nöd so e ahnig... ha dänkt rein fürs ässä so 15.- (Kei ahnig ob das realistisch isch!!) aber dän chunt ja alles anderi no däzuä.... und max für alles zämä weti nöd mee als 1200 usgää (mir sind 45 Persone)



perle84  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

ja das mit em wii isch meistens so e sach, wenn es catering hesch wend die meistens au no zapfe geld oder verlanged susch no irgendwie en batze...

ich han s glück das mier e kolegin vo minere schwöster das ahbotte het zmache, sie het das scho zwei drü mal gmacht. kei anig wie's sies macht aber s wird scho guet si - so en apero isch ja nöd so e sach. kennsch denn niemer wo's dir chönt mache? den chöntsch irgendwie en pauschalpriis abmache... und ich dänk mit 15.- pro Person chämtsch sicher was cools über und ich find ebe privati mached das meistens besser wie so organisierti betrib...



Snow_Floks  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Saletti,
mir händ oise Apero vom Metzger Hotz (schlemmerland) in Pfäffikon ZH, zaled 16.50 pro Person für e sehr e guets Buffet (warm und chalt). S'Getränk isch seperat, aber au im rame. Er hätti für en ufpriis au eignigs Personal.

Häsch mal chli glueget, meischtens händ Metzger sehr gueti ahgebot.



_janedoe  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

@ccsulu: Mir hand für s'Apero de Beck Roman in Ibach/SZ. Er choschtet pauschal um die 15.- p.P., nur s'Esse. Getränk darfme selber mitbringe.
Da bi eus lang offe gsi isch, ob mer z'Schwyz oder z'Wädi de Apero möched hed er sich bereit erklärt, mal über d'Büecher zgah, falls mer eus für Wädi entscheided. er isch en Fründ vo eusere Familie, chan also sii, dass das meh es Fründschaftsagebot gsi isch aber vlt frögsch dett mal a?

Oder ebe selber mache? Aperos chamer ja wirkli guet selber vorbereite, chönt mir vorstelle dass da d'Mamis und Tante no freud hetted zum helfe, evtl hed öpper im Bekanntechreis es Paar Fästbänk/-tisch woner chönd uslehne?



_janedoe  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

... oder wer mer so spontan in Sinn chunnt isch de Meier Metzg z'Richti oder d Metzgerei Betschart z Wädi?



Miaa  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Hey

Ich würd au sege frög mal bi Metzgereie oder au Bäckereie i de Umgäbig ah. Mi hennd es Apero vonere Bäckerei gha und das isch super gsi und fü nit so viel geld ;)

Was der afach gar nit wür empfehle isch Bäckerei Brändle in Wädi, vo dene hennd mer dHochzigsturte gha und es isch afach nit so läss gsi(Deko nit nach Wunsch, Ständer falsch und somit au aordnig falsch usw)

Metzgerei Egli vo Pfäffikon seg super. Min Maa kennt die well er als Choch mit em Sohn vo dene i de Bruefsschuel gsi isch.

De Gantner in Wädi hett u feini Sache, frog doch au die mal a.



_janedoe  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Chani aso bestätige, de Brändli z Wädi isch wirkli e katastrophe, sie sind so unfründlich und gönd überhaupt ned uf d'Wünsch vo eim i. Das gseht mer au im Tagesgschäft, völlig unflexibel...



chliini22  am 25.07.2013

Re: HILFE!!! Apero-Catering gesucht Raum Zürich

Metzgerei Egli vo Pfäffike SZ
Han scho mehrmals vo Ihne es Buffet gha und isch immer super gsii mir werdets au für euses hochziit bueche :-)



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.