Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Kosten Caterer in der Region Basel
Kosten Caterer in der Region Basel
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
Slash  am 01.10.2012

Kosten Caterer in der Region Basel

Hallo zusammen,

unsere Planung nimmt so langsam Formen an! Wir sind uns nur noch nicht einig, ob wir in in Retaurant gehen (Landhaus Ettenbühl oder Fahrbar) oder ob wir eine Location mieten (Ostquai, Gewächshaus oder Villa Wenkenhof) und wir einen Caterer engagieren.

Ich habe diverse Offerten eingeholt und komme bei meiner Caterer Kalkulation immer auf einen sehr hohen Preis.. Meistens so um die CHF 8'000 - CHF 9'000. Das finde ich ziemlich teuer, zumal es sich nicht um ein Gourmetmenü handelt, sondern um ein ganz einfaches Büffet, der Apéro ist auch nicht eingeschlossen. Das liegt vielleicht auch daran, dass ich v.a. bei den Getränken und den Personalkosten sehr hoch kalkuliere.
z.B. 60 Flaschen Wein, 60x Bier, 60x Kaffee und 60x Mineral und die Personalkosten kann ich irgendwie auch nicht einschätzen.. hmpf. Bis jetzt habe ich nur Offerten erhalten wo einfach der Stundenansatz pro Servicekraft angegeben ist, aber nicht mit wie viel Servicepersonal und Stund dann effektiv gerechnet werden muss.

An diejenigen, welche Ihre Hochzeit schon hinter sich haben resp. eine detailiertere Offerte vorliegen haben, auf wieviel CHF p.P. kommt ihr für:

- Personalkose
- Transportkosten
- Mobiliar (je nach Location)
- Tischwäsche
- Buffet
- Getränke
- ?



schmetterling84  am 01.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Hallo slash

Wieviel lüt sit dir? Dr pris isch jo meistens pro person und denn chömme no d pauschale drzue! Wenn du es komplettagebot willsch mit allem drum und dra muesch halt scho metemene hoche betrag rechne.... Usser das wer für 20 nase denn ischs huere tüür....



Slash  am 02.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

hi - also mir wärde ca. 60 Lüt sii, mir isch bewusst, dass me für so e grossi Azahl Gäst nid e Schnäpplihochzyt ka mache (mit eme Caterer oder imene Hotel / Restaurant), aber ich will halt gliich, dass sich unseri Hochzyt im Rahme hebt, was s'Geld für's Ässe aghot. Mi reut das ;) Gib lieber Geld für d'Ring, Fotograf und unseri Reis us.

Mir händ is jetzt e Budget für d'Hochzyt vo CHF 12'000 gsetzt. Das beinhaltet:
*Apéro (mache mr selber)
*Oldtimertram
*Hochzytsässe
*Fotograf
*DJ
*Gebühre für Standesamt etc.
*Deko (mache mr au selber)

alles andere wie:
- Kleider
- Ring
- Reis

isch do nid mit ygrechnet.

Zuletzt bearbeitet am 02.10.12 10:55



himbeer  am 05.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

ich bi nonig soo lang am plane und ha au nur ei offerte igholt, aber 12'000.- dunkt mi nöd wahnsinnig viel für 60 persone und mit dem programm... grad wenn de wii au inbegriffe isch. au wenn de apero selber machsch und deko, zuetate und material ichaufe isch ja au nöd gratis.

aber zum vergliche: eusi offerte für 100 persone imene restaurant in züri für flying dinner isch ca. 10'000.-, det isch aber nur korkgeld debii und de wii müend mer no sälber bringe. und das isch wie gseit flying dinner, also meh en grosse steh-apero. defür sind halt personalchöchte scho drin will mer im restaurant fiired, vilicht isch das glich günstiger? ich denk mit chf 100.- pro person muesch mindestens rechne für esse und trinke und ebe bimene catering chunnt denn halt no spersonal dezue...



Steph

nicht registriert

am 05.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Hallo

Also mir händ uns au mol es Budget vo CHF 12`000 gsetzt ka.
Das het leider bi witem nid glängt....... dört e 100er, dört e 1000er, dä will CHF 1500.-
Mir händ den schnäll gmerkt, dass mir mit dem nid duure köme und händ den neu berächnet.
Mir sind den gli bimene grössere Betrag gsi und mir händ nid e wahnsinnigi Bombe Hochzyt ka. Mit allem schnick schnack.
Am Apéro simmer um die 150 lüt gsi und bim ässe zoobe im Resti 40ig.
s`Brautpaar Auto hämmer gschänggt beko, vo minnere Arbetskollegin.
Und me muess halt drmit rächne, dass s`ässe halt eifach öppis vom türste wird si!

Viel Glück



schmetterling84  am 05.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Also ig cha dir eifach soviel säge, bim Esse chasch je nachdem was dir weit scho spare wenn du z.b anstatt en caterer ä metzgerei afrogsch.. Die si meischtens günstiger oder halt eher chli uf em Land es Resti afroge wo au no Cathering macht!

Ig würd mir mol grundsätzlich überlege was du willsch und öb Buffet oder Mehrgänger und den mol Restis sueche.. s türschte si jo eh meischtens d getränk und wenn du en Saal mietisch und es Buffet hesch und denn viellicht no 2 bekannti astellsch wo servierä und d Getränk selber chaufsch chunnts halt billiger as Gsamtpaket vom Catering.

Aber mängmol chunnt di halt s resti doch günstiger will, en saal miete und dä herrichte isch nid billig! Mir hei au en Saal gmietet und werde es Cathering mit Gsamtpaket ha, das chunnt zwar bitz günstiger aber drfür chunnt dr rest alles türer, do ig mir aber mi HZ halt so vorstell isch das es eus au wert.



angiyves  am 10.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Also mir hätte fürs Catering für 25 Persone 6500.- zahlt!



dia

nicht registriert

am 10.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Hey slash!
Also mir hän dr caterer vo parterre ka (dr hauptsitz isch bim
Rest. Rialto) mir sind zu 100% z friede gsi. Mir hän e mediterans bufett ka 3 gänger pro person 54.- sind 40 lüt gsi. Hän s fest im kaisersaal gah im theater fauteuil. Sie hän alles brocht wos brucht het... Mir hän 4 servicekraft ka do sind alli bliebe bis s dessert verbi gsi isch (ca 17.30-0.00h) denn sind 2 heim und 2 sind no bliebe bis 3.30h e fläsche rotwyy het 28.- e wisse 22.- kostet. E liter wasser glaub 4.- es isch mega heiss gsi und es sind fast 80 fläsche trunke worde. Ca 55 fläschli bier, wyy weiss ich nüm... D rächnig vom caterer alles zämme isch ca 5300.- sie sind ca 100.- höcher gsi wie sie uf dr offerte agäh hän! Mir hän d hochzytstorte vo dr bäckerei krebs ka und sie hän astandslos alles gschirr zur verfüegig gstellt, au d schnapsgläsli, hän d schnäps sälber kauft.
Mir sind 1x go probeässe (hän nüd zahlt) 1x zuesätzlich go wyy degustiere do mir bim erste mol unsicher gsi sind (hän nüd zahlt) alli hän s ässe super gfunde, würd sofort wieder die näh. Muesch mol uf d homepage, dört hän sie menuvorschläg (tellerservice) und au buffetvorschläg. Aber du kasch es denn sälber mit dr chefin zämestelle was euch passt...
Ich möcht nur no sage: mir hän dr apero im schützenmattpark ka im pavillion, super apero, tolle wyy (het aber s dopplete kostet wie vom caterer) und hän für ca 180 lüt glich vill zahlt wie für s ässe am fest! Bereu ich aber au nid, do dört au alles gstumme het für uns. D getränk sind zwar türrer gsi, drfür hesch keini personalköste ka! E caterer isch dorum nid immer billig wenn de no d gschirrmieti und d personalköste muesch zahle...
Welli caterer hesch denn scho agfrogt? Mir hän no koche an dr stross agfrogt, dä het uns e offerte vo 40 lüt vo 7000.- gmacht! Vill z vill, es isch vom ässe nid exklusiver gsi wie parterre...

Ich hoff ich ha dir chli könne hälfe..

Lg, dia



schmetterling84  am 11.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

@slash also wie schomol erwähnt, euse Caterer isch us em Elsass.. isch euse huus caterer.. Sbuffet choschtet eus 40 euro pro Person, aber mir wei no änderige willmri dr hauptgang serviert wei, es bestoht us: Kaltem vorspiese buffet mit div. fleisch sache, Crevette cocktail, Saumon, Lachs, Scampi, so div. Fisch terine, Gmiess, Salat gfüllti Tomate, Hummer, und ebe alles ganz speziell präsentiert, denn gits dr Hauptgang, eigentlich 6 Fleischsorte (SChwinsfilet, Kalb, rind Poulet und denn no Roastbeef) drzeu gmies, udn härtöpfel gratin, wei aber nur chalbs und rind und serviert... den Sorbet, Chesplatte, und dessert buffet.. drzue chunnt denn halt no dr service s parat mache, udn ev. d Getränk vo ihne... muess unbedingt dure goh!

Das wär no d HP
http://www.eckes-traiteur.com/

Er isch super und lieferet gratis, und er verzollt alles und chunnt mit em Chiellastwage!

Ha dr Apero scho vo ihm gha und obwohl dä nur 500.- gchoschtet het isch er gratis cho! er isch super... und sehr sehr guet... mues föteli vom Buffet sueche...



Slash  am 12.10.2012

Re: Kosten Caterer in der Region Basel

Hallo zämme,

Sorry - ich bi die letste Wuche nid oft im Forum unterwegs gsy, aber schön postet ihr flissig zum Thema, das hilft natürlich enorm :)

Unsere Favorit z.Z. isch s'Kolumbus-Catering vom Stoffero, ich glaub öbber us em Forum het dä au scho gha, d'Priise sind echt unschlagbar, mr treffe is jetzt moll mit em Inhaber zwecks ere detaillierte Offerte.

Süscht hani folgendi Caterer scho agfrogt:
- Migros (macht au e guete Ydruck)
- Siebepfund
- Eventcatering (passe mr irgendwie nid)
- Parterre (au nid schlecht)
- Le Paradis

Aber de Fav isch nach wie vor de Kolumbus ;)

:Schmetterling84 uff d'HP vo dir gangi au moll no go schneuge :)

Hmpf.. es isch so viel.. aber ich will jo nid meckere, es macht jo au Spass :D



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.