Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Brautkleid
Brautkleid
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3 4 5
veja

nicht registriert

am 08.07.2009

Brautkleid

Mir hürotet im Juni 2010.. bi scho chli s budget am vorbereite.. i weiss nöd rächt wasi für s chleid rächne söll. Ha eis gseh was ca. 2000.- Fr. choschtet, isch das tür? Was meindet ihr?

LG Veja

********* 12.06.2010 *********



calla  am 08.07.2009

Re: Brautkleid

vo 800.- bis 5000.- chasch wohl alles ha. ich wür a dinere stell zerscht sbudget mache und nach dem dänn dis chleid ussueche.. de rahme spränge wirsch schlussendlich sowieso aber so haltets sich viellicht in gränze. ussert geld spielt für dich i dem punkt kei rolle, dä chasch wild druf los gah und chaufe was dis herz begehrt!

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... oO°o ... 4. JUNI 2010 ... °oo°Oo°



silver83  am 09.07.2009

Re: Brautkleid

ich denke mit 2000.- bisch derbi bim chleid. aber dänderigä und dschue, spez.unterwösch ect. am schluss chunsch vilicht den glich uf 3000.- ich wür mol höcher budgetierä und den wenn dier eis gfallt wo günstiger isch, den ischs doch au guet.

die wo mier gfallä hen sind alli zwüschet 1500.- und 2000.- gsi. evt chasch jo den no chli märtä

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 05.06.2010 isch üserä grossi tag



Inessa

nicht registriert

am 09.07.2009

Re: Brautkleid

Ich habe ein neues Kleid gehabt und es von ca. 1800,- auf 1500,- runtergehandelt. der reifrock war mit dabei (musste ich wieder zurückgeben), schleier hätte fast 200 CHf gekostet hatte ich aber nicht, strümpfe und unterwäsche und strumpfband hab ich mir selbst besorgt. Für die Schuhe habe ich 120,- CHF gezahlt (Gabor).

Du siehst ich bin mit ca. 1700,- dabei (sogar mit accessoires) - auf alles fälle: handeln ist möglich! probieren kostet nix. und immer schön vergleichen!


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Snoopeldy  am 10.07.2009

Re: Brautkleid

Ich hatte 2500.- budgetiert und dann ein kleid für 2350.- gefunden. Du solltest aber unbedingt auch an die Accessoires denken - hier hatte ich nochmals ca. 500.- budgetiert (ev. Schleier, Jäckchen oder Stola, Strümpfe etc.)... Dazu kommen dann noch Änderungen (bei mir 420.-) und die Schuhe (150.-).

Aber wie die anderen sagten: du findest in allen Preisklassen etwas. Schau dich um, lass dich beraten und eventuell kann man auch ein Occasionskleid nehmen - die sind ja nur einmal getragen und somit praktisch neu.

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 3./5.9.09 eine neue Wendung.



Inessa

nicht registriert

am 10.07.2009

Re: Brautkleid

achja stimmt, stola hatte ich auch .. habe aber 2 mieten können und nur 1 gezahlt (80 CHF miete)

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



veja

nicht registriert

am 10.07.2009

Re: Brautkleid

danke für eui liäbä antwortä!

i bi äbä letscht wuche in holland gsi (verwandti bsuecht) und han dete chleider aprobiert und äs mega tolls chleid gfundä! jetzt bini mir halt nöd sicher obis würkli dete chaufe söll oder liäber no chli idä schwiiz go luege.. äs choschtet ebe 2000fr. und d änderige sind scho ibegriffe... weiss zwar au nöd warum i nöd gad cha entscheide well eigentli hanis gseh und ha gfunde, das mueni ha! Viellicht dänki: cha mer das entscheide wenn mer "erscht" 4 andri agleit het???? ohhh jeeee...



Snoopeldy  am 10.07.2009

Re: Brautkleid


Mach dir nicht zu viele Gedanken, von wegen du hast erst so wenige Kleider probiert! Ich hab meines schon im ersten Laden gefunden - und dachte, dass ich doch nicht jetzt schon entscheiden kann. Aber siehe da - nach 5 anderen Läden und zahlreichen Anproben bin ich dann doch zurück in den ersten Laden und hab mir mein Traumkleid geschnappt

Hör einfach auf dein Gefühl - und wenn es dir gefällt, schlag zu

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere Geschichte nimmt am 3./5.9.09 eine neue Wendung.



veja

nicht registriert

am 10.07.2009

Re: Brautkleid

das freut mich jetzt aber das vo dir zghöre mol.. i dänke i entschlüss mi däzue zum seb chaufe. irgendwiä ischäs au speziell, well i gangs im dezember nomol go probiere und dänn duet sii mass neh. also gani id feriä und gseh miis chleid wido *freu*

********* 12.06.2010 *********



Krispy  am 11.07.2009

Re: Brautkleid

Hoi veja, ich hürote ou imene Johr ond ha höt mis brutchleid kouft Es esch 1800gse ond die andere woni agluegt ha (ha ou am ständer chli gluegt wie tüür dass send) send so zwösche 1300 ond 1600 gse. mis budget esch so 2000 gse ond met de änderige chomi ez zemli genau so tüür. aber de chöme äbe no schue, stola, onderwösch ond das get de scho ou nomou chli öpis zom usgä



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.