Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Brautkleid
Brautkleid
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3 4 5
mischga  am 12.07.2009

Re: Brautkleid

Hoppla, da liege ich scheinbar über dem durchsschnitt ;-)

Mein Kleid Natur hat 2'000 Franken gekostet, dazu kam noch der Schleier (zwischen 400-500.- bin mir nicht mehr sicher) der Unterroch (der war glaube ich auch zwischen 100 und 200.-) meine Handschuhe ca 80.- , Schuhe (80Euro brautwelt.de) und mein Bolero 80Euro und auch von der Brautwelt. Dazu kommt noch ein Diadem, was ich aber noch nicht gekauft habe, Clear's so um die 20-30 Franken. Also alles in allem lieg ich so um die 3000-3500 franken. was ich noch brauche ist eine feine silberne kette, die hab ich auch noch nicht.


Heiratet am 28. November 2009



veja

nicht registriert

am 14.07.2009

Re: Brautkleid

Mein Kleid ist auch 2000.-Fr. und die Änderungen und der Unterrock kommen auch noch dazu..
Mein Freund meint ich könnte mir das Kleid kaufen was mir gefällt und nicht eifach "das günstigste". Daher habe ich nun definitiv einen teil anbezahlt und werde im Dezember nach Holland reisen um es anpassen zu lassen

****verliebt: 12.06.2004****verheiratet: 12.06.2010****



Zauberin  am 01.09.2009

Re: Brautkleid

wow, ihr sind jo mega früeh dra mit bruutkleid chaufe.
ich hürote im nägschte auguscht und han no nid emole inen lade inegluäget.

ich überlegg mir au, eb ich es chleid söll miäte!
weiss öpper vu evt. wo mer das chan? region zürisee?

ich bin no unschlüssig.

ich weiss nur eine in luzern.



speedy  am 02.09.2009

Re: Brautkleid

Ich ha mis Chleid au scho gchauft, Hochzit isch nöchschte April.
Wenn öpper mues spare bim Brutchleid: Imene andere Thema isch gstande, Mery's ZH heig 70%. Müend halt luege, im Momänt isch glaub überall chli usverchauf.
Mis Chleid choschtet "brutto" 1'590.-, denn chömed no ca. 100.- für d Änderige drzue. D Schue händ CHF 198.- gchoschtet, d Corsage 178.-, de Unterrock und de Schleier je knapp 200.- und d Händsche ca. 80.-
Bi Schleier und Händsche bini allerdings nonig ganz sicher, öb ich si überhaupt will. Ich chauf s Zuebehör gstafflet, jede Monet chli öppis, damit ichs in mim Budget cha verteile.



Zauberin  am 02.09.2009

Re: Brautkleid

70%.. tönt jo nöd schlecht.
han ich mir ebä au überleit - momentan ischs wohrschindlich am günschtigschte zum chleider chaufe.

vo wo händ ihr dchleider, wenni froge dörf?



silver83  am 02.09.2009

Re: Brautkleid

hoi zauberin, ich han mis chleid online bstellt. aber wen das nid klappt het, oder es mier nid gfallt, denn gang i uf bubikon ins chez janine. döt han ich mich in es chleid verliebt, und ich bin au mit der berotig sehr zfridä gsi.

Lg und viiiiiel spass bim probierä, isch eifach nu schön



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



speedy  am 02.09.2009

Re: Brautkleid

@Zauberin: Ich ha mis vo Pronuptia in Züri. Bi sehr z friede gsi mit dr Bedienig im Lade und dr Uswahl. Sie sind einersits uf mini Wünsch igange, händ sich aber anderersits au getraut z säge, wenn öppis won ich mir vorgstellt ha nid würklich guet usgseht an mir. Ha emel mis perfekte Chleid dört gfunde.



Krispy  am 02.09.2009

Re: Brautkleid

@Zauberin: Ich hab meins von Wicky. War mit der Bedienung sehr zufrieden. Sie war sehr geduldig und wollte mir nichts aufdrängen (ich und meine Freundin liessen sie auch nicht). Und der Preis lag auch im Rahmen. Ich habe mich für ein etwas teureres Modell entschieden, es hatte auch eine grosse Auswahl billigerer Kleider. Die änderungen werde ich aber privat machen lassen.



Schani

nicht registriert

am 21.09.2009

Re: Brautkleid

@krispy: sag mal wegen den änderungen, das wurde glaube ich hier schon mal gepostet. hast du jemand aus der region der das machen könnte? weisst du auch die preislichen unterschiede, sagen wir jetzt mal wicky zu privat?

danke für die info's.
grüessli


verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10



wirbelwind  am 21.09.2009

Re: Brautkleid

Hoi zämä,
Ich hürate zwar au erscht i 10 Mt. aber han mis kleid scho... was häsch das häsch... :-)

Hans vom second hand ladä in ottikon (Gossau) chani nur empfehlä! sie hät au ä homepage wo alli kleider druf sind! äs hät 1100 Franke koschtet...
schöne Abig allersiits!



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.