Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Budget, Kosten & Sparen    ›   Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)
Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)
  •  
Bewertung abgeben
 1
Meitschi  am 15.10.2008

Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)

Hallo zäme

Me nimmt wunder was dir usgäbet für das ganze Deko züg mit de Blueme?
Merci für öies zrugg schribe



Sille  am 15.10.2008

Re: Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)

wir haben bei der Blumenfee (www.blumenfee.ch) all inclusive CHF 1300 gezahlt (kirche, resti, 2 brautsträusse, anstecker für bräutigam und trauzeugen).
wir hatten calla und rosen. unsere deko ist sogar auf ihrer homepage verewigt.

Sille & Andi haben am 4. und 6. September 2008 geheiratet!!!!
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi



Meitschi  am 15.10.2008

Re: Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)

Ou das ist ein super preis. Ich rechne auch mit ca. 1500.-. TG ist jedoch etwas zu weit für mich (wir heiraten im kt. bern bzw. im schloss landshhut)
Danke für deine Antwort



aschera  am 15.10.2008

Re: Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)

hoi zäme

hmm... ig ha mi no nid mit de blueme usenad gsetzt.... ha aber ou nid dänkt dasme soooo vile set butgetiere....

heit dir alli so viel investiert oder grächnet für blueme??

es liebs grüessli
aschera
sit am 10.10.08 zivilisch verhüratet, jetzt fröie mir üs ufs wisse am 25.07.09



Fischli  am 15.10.2008

Re: Wieviel gebt ihr für die Deko aus (inkl. Blumen ect...)

Hallo zäme
@sille Danke für din Tip, döt gang i glaub gad mol verbi.

Mir hend für Blumedeko (Chile, Astecker, 2 Strüss, und Ruum) 1500Fr. budgetiert. Bin aber nonig sicher öb ich d Dekoration für dä Ruum söll selber mache.
Möcht nämli halbi Kokosnüss mit Steckmoss und eifache Blueme mache. Mit ächli Grüezüg und Droht. Ha imne andere Forum mol so öppis gseh, wo mir mega guet gfalle hät.
Bi nämli froh wenn mir nöd so viel fürd Blueme müend usgeh, mol luege

Fischli


Ä grossi Liäbi - mir hürotet am 20. Juni 2009



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.