Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Gäste, Gesellschaft & Familie    ›   Info an die Gäste wegen Krankheit
Info an die Gäste wegen Krankheit
 1 2 3
surri  am 01.04.2009

Info an die Gäste wegen Krankheit

Sali zämme

I bruch mol eure Rot, I bi ernschhaft Erkrankt und es absehrbar das i bis zur Hochzit nit gsund wird. Bi dere Kranket isch es eso das mir evt. d'Hoor usfalle und mini Huet sich wird verändere. Leider channi mit dr Behandlig nit bis nach dr Hochzit warte.
Mini Frog isch; Söll ich unseri Gäscht informiere oder nit? ( i wott nit unbedingt das mi Zuestand Hauptthema isch an unserem grosse Tag!

I hoffe natürlich das so wenig Lüt wie möglch mir öbis agsehnt aber ebe garantiere channis nit!

Bi halt au echli verzwieflet! Vorallem wenns mir den wirklich schlecht goht!
Würde dir s'ganze verschiebe? Wobi alli sich uf dä Daag freue und ich Ihn sälber ebe nit woht verschiebe

Cu Danke für Euri Hilf, I hoff s' Thema isch am richtige Ort und sunscht sorry

Surri



Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



Muggi  am 01.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

hoi surri
da duet mr leid für di,i hoffe du wirsch schnäll gsund! phuu schwierig das ganze,sölle oder nid sölle sage! Hmm was stimmt de für di und din Maa bzw. eigetli meh für di? Was seit dis Herz was söllsch mache?
Schrieb dr gschnäll es Mail..



surri  am 01.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

Sali Muggi

freu mi ufs Mail!

I weiss ebe nit was iwott, bis jetzt hannis guet chönne verberge aber ebe jetzt gseht mehs langsam.


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



Nepi  am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

Hallo Surri

Sei auch von mir herzlich gedrückt!! Ich habe mir nur gerade überlegt, wie ich als Gast reagieren würde, wenn ich nichts weiss. Wenn ich es am Hochzeit erfahre, wird es sicher ein Thema sein, weil ich mich damit nicht auseinandersetzen konnte. Wenn ich es aber schon weiss, dann wünsche ich Dir ja umso mehr ein tolles Hochzeitsfest und handle auch dementsprechend.

Hast Du denn viele Gäste? Falls Du die Nachricht Deiner Erkrankung verbreiten möchtest, kannst Du Deine Familie anweisen, es den Gästen zu erzählen. Bei uns in der Verwandtschaft spricht sich immer alles schnell rum.

Mach Dir nicht zuviele Sorgen wegen Deinem Aussehen. Für die Haut gibt es Make-up für die evtl. nicht mehr vorhandenen Haare gibt es wirklich tolle Hüte und wenn Du der Typ bist evtl. auch ein Seidentuch darunter. Dein Strahlen wird von innen heraus kommen und wird Dich zur schönsten Braut machen!

Ich wünsche Dir viel Kraft in dieser Zeit und natürlich trotz allem ein tolles Hochzeitsfest.



Schoseli  am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

Guten Morgen Surri

Ich wünsche Dir alles Gute und Stärke das du das ganze gut überstehst.
Es braucht so viel kraft mit dem umzugehen, es tut mir richtig Leid.
Bis am 22.08.2009 vergehen noch knapp 5 Monate (wie bei mir ) meinst
du bis dahin werden es nicht schon viele wissen?
Kann man mit Haarverdichtung nichts machen? oder ist es wirklich so das du ganz viele
Haar verlierst? Meine Arbeitskollegin hatte auch eine Krankheit und sie hat die Haare
auch verloren, dann hat Sie eine Perücke getragen über diese Zeit mit einem schönen Band.

Sorry ich hoffe ich komme nicht blöd rüber, aber es ist schwer etwas zu diesem Thema
zu schreiben damit man keine Person verletzt!

LG Schoseli

Heiraten am 22.08.2009



Piglet  am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

Hallo Surri

Ich wünsche dir erst mal alles Gute und eine schnelle Genesung.
Als Gast auf deiner Hochzeit wäre ich glaube ich ein wenig verunsichert, wenn ich merken würde, dass etwas los ist, aber nicht genau weiss was.
Vielleicht wäre es gut einige Zeit vorher klare Verhältnisse zu schaffen. So rätseln die Gäste auch nicht den ganzen Tag darüber und können sich vorher drauf einstellen.
Da es ja noch einige Monate geht bis zu eurem grossen Tag, wäre noch genug Zeit den Gästen vielleicht einen kurzen Brief zu schreiben, indem du offen und ehrlich sagst was los ist und das du dir wünschst die Hochzeit trotzdem durchzuführen und sie geniessen möchtest. Ich bin sicher, die Gäste werden dir deinen Wunsch sehr gerne erfüllen.
Das ist meine Sicht der Lage. Aber du solltest das tun, was dir richtig erscheint und wo du dich wohlfühlst damit.



Inessa

nicht registriert

am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

oje surri, erstmal wünsch ich dir gaaanz bald gute besserung ! ich denke die meisten gäste wirst du ja vor der hochzeit ncoh sehen / kontakt haben und dann kannst du es ihnen ja sagen, ein rundschreiben würde ich jetzt nicht machen..
ob du die hochzeit verschieben sollst ist eine gute frage - wie sehr nimmt die krankheit dich in beschlag und hast du genügend kraft die vorbereitungen und den grossen tag gut durchzustehen und vor allem auch zu geniessen? wäre ein fest zu einem späteren zeitpunkt ev. sinnvoller, damit auch du dich wohler bei allem fühlst? ich finde es wäre ernsthaft zu überdenken nciht dass du hinterher traurig bsit dass es dir an dem tag ev. schlecht ging und du nicht wirklich feiern konntest..
kommt natürlich auch drauf an wie lange deine behandlung dauert und was die ärzte sagen wie schnell du dich erholst. letztendlich musst du einschätzen wie es dir geht und was du dir zutraust, die anderen gäste sind jetzt erstmal nicht wichtig ehrlich gesagt.. kopf hoch, surri, und nach vorne schauen - gute besserung!

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



fraztaz  am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

guetä morgä surri

du tuesch mir o furchtbar leid.

i mues sägä, i ha so scho müe mit dem richtig umzgo, aus gascht het i äuä o müe. du ladsch ja lüt i wo du gärn häsch u diä hei di o gärn u de ischs immer schwiirig so öppis ganz weg z'steckä. i würds aber uf jedäfau scho vor em grossä tag sägä.

i würd o keis rundschriibä machä. du xesch ja di meischtä wahrschinli scho no vor em hochziit, nim i aa u de wird dä eint oder ander di sowieso automatisch druf aasprechä, da mes ja jetzt langsam xet wie du schriibsch. susch würd is je nach dim empfindä de säuber sägä.

wäg em verschiebä würd i mirs allefaus au überlegä, je nachdem wie lang d'behandlig äbä geit. oder viellicht sogar vorverschiebä.

egal wie dir euch entscheidet, s'isch sicher richtig.

o i wünschä dir alles gueti u das ganz schnäu wieder xund wirsch!

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Frangipani  am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

Liebi surri
Au vo mir alles gueti und möglichst schnelli genesig! das tuet mir so leid für dich!!!
Also ich meine, es chunt natürli drufa wer du alles iiglade häsch a dis hochziit. dä guete kollege und so würi luege, dass du die alli vorher mal no gsehsch, und ihne ime persönliche gspröch die ganz situation chasch schildere. falls du für apéro oder weiss nöd was au no lüüt iglade häsch wo d vilicht nüme so kontakt häsch und sie dir au nöd so wichtig sind, dene wür ich persönlich glaubs nüt vorher säge.
und schliesslich gits ja hützutags würli x möglichkeite zum so sache z überdecke oder z verberge (camouflage-makeup, perücke, hüte, etc.) dass du dich im notfall sicher so chöntsch herrichte, dass die lüt wo dich nöd so guet känned au nüt merked.
aber was inessa und fraztaz gseit händ hät ebe scho öppis, wenn alles e z grossi belastig wird wärs würkli in betracht z zieh das hochziit z verschiebe. es sött ja würkli DÄ tag i dim läbe werde, und da wärs doch schad wenn du dä tag nöd richtig chöntsch gnüsse wäg dinere krankheit...
ich wünsche dir vo herze viel kraft und dass du möglichst schnell wieder ganz gsund wirsch!
alles liebi!



Muus2  am 02.04.2009

Re: Info an die Gäste wegen Krankheit

Hallo surri

I cha mi do nor aschlüsse.. Hoffe dases dir bald besser gat!

Ich wörd d Gäst au vorher informiere, ned dases a euchem Tag es Thema wird. Wenn ich Gast wär und das a dem Tag wörd merke, wössti au ned wie demet omgo und denn wirds sicher zomene Thema.

Es chont immer drofa wie schlimm das d Krankheit isch. Wenn du Schmerze hesch und s dir ned guet gat wördi mir vellech au öberlegge, d Hochziit zVerschiebe. Wie anderi scho gseit händ, wärs sicher Schaad wens ned richtig chasch gnüsse.

Alles Gueti Surri und hoffe du findsch de richtig Wäg!

28.08.2010 - endlich mit mim Engel vereint!!!



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.