Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Gäste, Gesellschaft & Familie    ›   Mami schwer krank
Mami schwer krank
 1
Phoebe7  am 07.01.2015

Mami schwer krank

Hallo miteinander

Ich hürote im August und freue mich eigentlich scho riisig dodruf. Aber do mis Mami schwer krank isch und ich nöd weiss, ob sie denn no läbä wird, ha i au chli gmischti Gfühl wenn i a dä Tag denk, do mis Mami doch eini vo dä wichtigste Persone i mim Läbä isch.
Und do sie, au wenn sie denn no läbä würd, sicher nöd dä ganzi Tag däbii sie chan (sondern eventuell nur i dä Kirche), ha i mi scho gfroge was i mache chönt, sodass i gliich s'Gfühl ha, dass sie däbii isch. Aber gliich, dass äs nöd so isch als wär sie bereits gstorbe. Und natürli ha i mir leider au scho dä Gedanke gmacht, was mache wenn sie denn nüm läbt.
Hend ihr do scho selber oder a andere Hochziit schöni Erfahrige gmacht und chönted mir viellicht wiiter helfe?



kleinerbrownie  am 07.01.2015

Re: Mami schwer krank

Hallo,

ui, das tut mir erstmal natürlich sehr leid. Ich hab einen ähnlichen Fall mit meinem 91-jährigen Opa. Er hat gesagt, dass er echt Mühe hat, mir die Antwortkarte jetzt schon zurück zu geben, weil er nicht abschätzen kann, wie es ihm im Mai gehen wird.
Wir haben nun abgemacht, dass ich sein Essen wirklich erst kurz vorher noch anmelde. Da war er dann erleichtert.

Bei einem Kollege von mir war die Mutter im Endstadium von Krebs, was man daran merkte, dass sie recht schwach und müde wirkte. Sie hatte in dem Sinn keine Aufgabe an dem Tag, sondern war einfach "dabei". Er hat ihr in der Location, wo wir gefeiert haben, ein Zimmer gebucht.. sodass sie sich zwischendurch immer wieder hinlegen konnte und trotzdem im Prinzip sofort wieder bei der Gesellschaft sein konnte, wenn sie wieder Kraft hatte.

Ich wünsche dir ganz fest, dass sie dabeisein kann und sich auch ein bisschen freuen und wohlfühlen kann.

Liebe Grüsse und alles Gute,

Brownie



Bordinat  am 08.01.2015

Re: Mami schwer krank

Liebi Phoebe7

Als ersts möcht ich dir säge das mir das sehr leid tuet mit dim Mami! Zudem wünsch ich dir und Ihre das sie no lang bi dir isch... !
Also wenn dis Mami no ume isch und a dinere Hochziit derbi isch, würdi luege das irgend en Ruheruum hesch, wo sie sich chan zrug zieh. Isch de Papi no a ihrere Siite? Suscht sicher öper deligiere wo sich a dem Tag speziell au um dis Mami kümmert, wenn nötig i de Ruum bringt, sie wieder holt etc. So das du ned immer abglenkt bisch, chasch trotzdem gnüsse und dsicherheit hesch.

Wenn Sie nüme würd lebe bis denn, isch sie troztdem immer ganz nöch bi dir! IMMER!
Es git ein Satz wo mich immer dra erinneret das min Dad immer bi mir isch (isch 1999 verstorbe, bini kurz vror 13ni gsi): Ich werde immer da sein, auch wenn du mich nicht siehst.
Und was mer ganz tüüf im Herze treit verlürt sich au ned dur de Tod.

... aber heeee, ned so dänke...dis Mami wird sicher alles mache das Sie a dim Grosse Tag debi isch! und egal i wellere Ziitspanni usw. Sie wird debi si!!!!

*ganz grossi Umarmig*



Bordinat  am 08.01.2015

Re: Mami schwer krank

Wann heiratet Ihr Standesamtlich? Ist diese im August oder dann die kirchliche Hochzeit?



Phoebe7  am 08.01.2015

Re: Mami schwer krank

Hallo mitenand
Danke eu viel mol für die liebe Wort, danke!
S'zivile und s'kirchliche Hochziit isch beides im August und zwor gad an zwei ufänandfolgende Täg. Üsi Eltere werded aber nur bim kirchliche Hochziit däbii sii. S'zivile isch für üs nöd äso wichtig (obwohl jo säb die eigentlich Hochziit isch)...

Das würd ich eigentlich ä schöni Idee finde mit dem Ruheruum. S'Problem isch aber chli, dass mer s'Mami nöd allei loh chönd. Und i will au nöd, dass min Papi denn immer bi ihre isch. Wil er macht suscht scho immer so viel für sie, sodass i möcht, dass wenigstens er das Fest eifach gnüsse chan. Drum bliibt irgendwiä nüt anders übrig, als dass sie denn wenn sie nüm mag wieder zrugg i d'Klinik goht. So wiä's usgseht, wird sie nüm hai chöne die nögst Ziit.

Isch alles chli kompliziert und viellicht sött i mir gar nöd so viel Gedanke mache, aber mer machts äbä glich ;-)



Brucolino  am 08.01.2015

Re: Mami schwer krank

Hoi Phoebe7

Es tuet mier ganz fescht leid für dich und dis Mami.
Ich cha guet verstah, dass du wetsch, dass din Papi dis Fest cha gnüsse und nid immer abwesend muess si um zu dim Mami go luege.
Wie wärs denn wener en Pflegerin vode Spitex dönd astelle für de Tag? Denn cha sie zu dim Mami luege wen sie sich muess usruehe und ier hend es guets Gfühl debii, will sie nid elei isch und sogar öpper bi ihre isch wo usbildet isch für das.

Isch nur gad en Idee gsi. Hoffe ier chönd das irgendwie mache, dasses für alli einigermasse stimme tuet



Scholly  am 10.01.2015

Re: Mami schwer krank

Liebe Phoebe

ich kann gut verstehen, dass die eigene Mama am Tag der Hochzeit ein ganz wichtiger Mensch ist und sie sehr fehlen würde, wenn sie nicht dabei sein könnte. Deswegen würde ich mir überlegen, ob ich nicht die zivile Hochzeit vorverschieben soll und die Eltern mit dazu nehmen. Ich weiss eigentlich hast du das auch im August geplant. Diese Erinnerung kann dir niemand mehr nehmen.
Was meint denn deine Mama dazu? Vielleicht hat sie auch eine Idee?

Ich wünsche dir von Herzen, dass sie dabei sein kann!



Evass  am 15.01.2015

Re: Mami schwer krank

Liebe Phoebe, auch mir tut es sehr leid dass es Deiner Mutter nicht mehr gut geht. Ich hätte jetzt auch vorgeschlagen, das Zivile vorzuverschieben, so dass Deine Mutter sicher noch teilnehmen kann.. Für die Hochzeit fände ich auch die Idee mit einer Pflegeperson sehr gut. Es gibt auch private "Spitex", wo sich dann jemand einfach dezent um Deine Mutter kümmern könnte. Ich würde da mal anfragen, ob das möglich wäre. Oder vielleicht eine Pflegerin / ein Pfleger von der Klinik in der sie ist, die / der das in der Freizeit machen würde gegen eine Entschädigung?



flower

nicht registriert

am 06.09.2016

Re: Mami schwer krank

Hallo :)

Ich hoffe natürlich als erstes, dass es deiner Mama gut geht.
Ich möchte gerne meine Geschichte mit dir bzw. euch teilen. Ich habe vor knapp 2 Jahren geheiratet, meine Mama war krank und ich wusste nicht was ich machen soll. Hochzeit abblasen kam nicht in frage, weil wir schon knapp 2 Jahre an der Planung waren.

Mama ist dann 2 Wochen vor der Hochzeit gestorben :'( Ich war am Boden und hatte wirklich die Hoffnung auf alles verloren. Meine Mama war ein so guter Mensch, hat mir immer beigestanden und war immer für mich da..deshalb war es so schwer für mich den Schritt ohne Mama zu gehen.
Habe meiner Mama dann einen würdigen 'Abgang' geboten. Habe durch LONITE dann auch eine Anlaufstelle gefunden, wo ich 1 Gramm Haar von ihr in einen Diamanten pressen lassen habe. So habe ich dann ein schönes Andenken und vor allem ist es wirklich gleichgestellt mit meiner Mama, die war nämlich ein glänzender Diamant !

Man kann sich immer trösten. Es ist so, dass man halt nur die Hoffnung nicht verlieren soll.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.