Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Gäste, Gesellschaft & Familie    ›   Übernachtung / heim reise
Übernachtung / heim reise
 1 2
isa  am 18.12.2013

Re: Übernachtung / heim reise

hi littlefood.
dein beitrag ist schon einige monate her.
DOCH du sprichst mir aus dem herzen...
wir sind noch ganz am anfang unserer hochzeitsplanung und die "holpert" mächtig, weil ich mir genau diese gedanken mache:
wie kommen die gäste von der aperolocation zur festlocation (ca. 20 Min. Autofahrt) und dann wieder nach hause ?

ich wünsche mir auch ein rauschendes fest... und hab da auch meine bedenken, dass die gäste dann um mitternacht nach hause fahren. menno ist das doof.

hast du mittlerweile eine "lösung" ?
wie macht ihr's mit dem transport ?

gell, eigentlich sollten wir gar nicht soooo weit denken... hmmm....



Lula  am 19.12.2013

Re: Übernachtung / heim reise

Hoi isa

Gratuliere zur Verlobig! Wenn isch es sowiit?
Mir wünsche üs ou es schöns u wunderbars Fescht, u mir hei üs ou lang überleit, wie mir das mache, mir hei dKirche im Wohnort, u zApero ca 10 Minute zFuss entfernt. zFescht am Obe si ca 40-45 Minute mit am Outo entfernt! U iwenn hei mir üs müesse säge, es isch üs egal! I weiss, tönt bös, aber es isch üses Fescht, u si hei dMüglechkeit zum Übernachte, we si de wei, füre Transport si si aber säuber verantwortlich. Ca dHäufti vo de Lüüt übernachte, di andere hei 30-guet 60 Minute für dHeireis, aber si maches freiwillig... Auso si si säuber tschuld...
dAngst das Gäscht am 00.30 hei göh (mir wächsle denne vom Saal i so ne Partykeller), hei mir iwo ou, aber si chöi ja ou denn scho is Bett...

I gloub gad bir Hochzytsplanig muess me chli egoistischer si, resp. wärde. Mir hei das ou müesse lerne



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.