Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Gastgeschenke
Gastgeschenke
 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 48
lululuana  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

@Keks
Für d M&Ms hei mier für 3 KG (und das isch huere wenig wenn mäs vor sich het) 153.65 Euro (131.20 M&Ms, 22.42 Porto) zahlt.
Für d Täfeli hei mier jetz für 5 KG 117.20 Euro (93.20 Täfeli, 24.00 Porto) zahlt.

d M&Ms muesch ä Liferadrässe im Dütsche ha die lifere nid id Schwiz, die vo dä Täfeli scho. Isch tiptop gange.



Silca  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

Hallo zusammen

Ich befülle unsere Give aways mit pers. M&Ms. Möchte 2 Säcke bestellen und muss 80 Böxchen befüllen. Falls die M&Ms nicht reichen......mit was könnte ich die M&Ms mischen?? Habt ihr da eine Idee? Mit "normalen" M&Ms oder Smarties? Oder sieht das evt. doof aus?

Danke und Grüessli

Silca



****** 11. August 2012 *****



lululuana  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

ich hab zwei Säcke bestellt, also 3 KG... ausgerechnet auf 70 Säckchen, das ergab einen Suppenlöffel was ich als sehr wenig empfand. Es sah einfach enorm geizig aus....



Keks  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

Danke vielmal Lululuana für Dini Agabe. Häsch Du ä Lieferadresse im Dütsche, wän ja, wo? Ich bin ebe no uf dä Suechi bzw. mini TZ isch no am abkläre, aber falls das nöd klappt, mues ich wohl sone Lieferadresse ha.

Also ich dänke, mir wärded 3 Säck, also 4.5kg M&Ms bstelle. Ich ha mal diä normale M&Ms kauft und ines Gläsli abgfüllt und has dän uf alli Gäst usgrechnet und bi uf ca. 4 kg cho. Ich bstelle lieber zviel als zwenig. Ich ha dänkt, ich duen dän di übrige M&Ms am Apero uftische oder dä Gäst für ihri Kind mitgäh (je nachdem, wieviel das würkli übrig bliebed)



Silca  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

...Haben denn die M&Ms eher die Grösser einer M&M mit Nuss oder eher eines Smarties?


****** 11. August 2012 *****



lululuana  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

@Silca
stimmt, eigentlich eher Smarties.... also ohne Nuss. macht in der Grösse auch was aus...

@Keks
ich bestelle über unsere Tochtergesellschaft in DE und sie geben es dann jeweils dem Chauffeur mit.



Keks  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

@Lululuana: Danke vielmal für dini Infos, sorry für die viele Frage Ah das isch natürli no guet mit dä Tochtergsellschaft. Mues mal luege, wiä ich das dän löse.

@Silca: Äs git M&Ms ohni Nüss (im Coop). Ich ha diä kauft zum usprobiere wieviel ich bruche. So wiä ich das uf dä Homepage glese han, sinds genau diä



Silca  am 14.06.2012

Re: Gastgeschenke

@Keks: Super, danke vilmal!! Denn gang ich die gad mal go poschte


****** 11. August 2012 *****



Valeria01  am 19.06.2012

Re: Gastgeschenke

Hoi zeme

Lueget mal uf facebook.com/hochzeitsengelevent.com dete hets mega cooli schoggilolis und suschtigi Idee...

*sööt kei Werbig sii* (mer weiss ja nie:D)



Valeria01  am 19.06.2012

Re: Gastgeschenke

also numme so zur Info möcht da absolut kei werbig mache... wenner wennd chanis au gern wieder lösche... verdiene ja nüüt dra weni eu gueti Tipps gib



 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 48

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.