Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Gastgeschenk
Gastgeschenk
 1 2 3
serry  am 13.11.2007

Gastgeschenk

HI zusammen

Ech weiss ned, öb i sell Gastgschänk mache (abgseh vo de mandle)
Hed öpper en Gueti Idee?
Mehr hürotit am 24.05.08 en Lozärn



Tegerli  am 13.11.2007

Re: Gastgeschenk

Hoi serry

mer tüend wahrschindlech, statt Teschchärtli, chlini Liechtli metem gliche Motiv wie eusi Iiladigschärtli mache. Ond die chönd de d'Lüüt methei nä.

Grüessli



Engelbengel  am 13.11.2007

Re: Gastgeschenk

Hallo Serry!

Mir hei spezielli Nämeli gmacht: es Glesli mit Wasser, Steine um ne Röseli drin. Usse drum chönnt me no e Verziehrig mit Draht, Perle... mache. D Näme cha me ou uf verschiedeni Arte druf/dra tue... Mir hei üsi uf Pergamäntpapier mit Wasserfeschtem schriber us när is Wasser gleit!
Es hei aui mega fröid gha us gärn mit hei gno!!



serry  am 15.11.2007

Re: Gastgeschenk


Merci vell mol för euri Tipps !!
han au dänkt, öppis met Glas zmache, dänke Cherzli ond blueme send emmer guet !!

LG

serry



serry  am 15.11.2007

Re: Gastgeschenk


Merci vell mol för euri Tipps !!
han au dänkt, öppis met Glas zmache, dänke Cherzli ond blueme send emmer guet !!

LG

serry



Sued78

nicht registriert

am 09.02.2008

Re: Gastgeschenk

Salü zäme

Gits inzwüsche weder chli meh Idee? Brüchti diesbezüglich ebe au no paar Tipps.

Danke vielmol für Euchi Antworte.

Wir heiraten am 28.06.08 auf Schloss Habsburg



Sued78

nicht registriert

am 09.02.2008

Re: Gastgeschenk

Salü zäme

Gits inzwüsche weder chli meh Idee? Brüchti diesbezüglich ebe au no paar Tipps.

Danke vielmol für Euchi Antworte.

Wir heiraten am 28.06.08 auf Schloss Habsburg



nordliecht  am 10.02.2008

Re: Gastgeschenk

ich habe letzthin im weddingstyle.de forum x-ideen für gastgeschenke gefunden. ich habe mich jetzt entschieden, selbst confi in kleinen süssen gläser zu machen, welch eine spezial etikette bekommen. das ganze natürlich in unseren hochzeitsfarben, wenn ich mich dann endlich mal entscheiden könnte. aber wahrscheinlich in aubergine, pink und creme

hier noch ein link dazu:
http://www.weddingstyle.de/ideen/index.htm


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)

Editiert 10.02.08



madmadi  am 11.02.2008

Re: Gastgeschenk

Hey Nordliecht, danke für den tollen Link!
Einer der vielen Vorschläge: CD's- finde ich eine super Idee! CD brennen, das Cover schön gestalten und fertig!
Merci!

madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!



nordliecht  am 11.02.2008

Re: Gastgeschenk

gell die cd finde ich auch eine tolle idee. nur würden mein liebster und ich wahrscheinlich nicht auf genügend lieder einigen können. da müssten wohl noch ac/dc drauf oder sowas

cool finde ich auch noch rote post-it zettel in herzform mit einem dankessatz drauf o.ä.
oder eine dose mit herzseifen etc. mal was anderes.
im forum von oben genannten link findest du bei den user anhänge mit vielen persönlichen ideen.

ich staune bauklötze was unsere deutschen nachbarsbräute so alles an details planen

übrigens, wir werden unsere gastgeschenke nicht auf den tisch legen, sondern unseren gästen beim abschied jedem einzelnen mit einem dank für ihr kommen überreichen.


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.