Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Gastgeschenk
Gastgeschenk
 1 2 3
madmadi  am 11.02.2008

Re: Gastgeschenk

Das finde ich auch schöner, dann verabschiedet man sich doch auch bewusster und das Geschenk ist wirklich ein Geschenk, nicht einfach etwas, das man noch mitgenommen hat.

Na und wenn schon! Dann ist halt auch AC/DC drauf, das ist dann erst recht ein sehr persönliches Geschenk - so haben die Gäste wirklich etwas von euch beiden. Wir werden auch nicht dieselben Lieder aussuchen, denke ich. Wenn wir dann wirklich CD's machen.

Die User werde ich mir dann mal noch genauer ansehen... Danke!

madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!



cannella  am 12.02.2008

Re: Gastgeschenk

Hallo zäme

Die Idee mit de CD gfallt mer au sehr guet! Aber ich glaub, mier würdid das sogar so mache, dass mier de Dankeschärtli vo de Gäscht en CD mit de Lieder vo de Hochziit und de dezueghörige Bilder würdid gäh... bi grad richtig begeischteret vo dere Idee, mal luege was mis Schätzi dezue meint. Wür zwar nach de Hochziit nomal chli Arbet bedüte, aber da mier ja erscht schpöter gönd go flittere, hättid mier die Ziit ja de sicher *smile*

Es Grüessli

Cannella



madmadi  am 12.02.2008

Re: Gastgeschenk

Das hani mer höt am Morge ou no öberleit, dass mer, wemmer's sozsäge als Dankes-Chärtli oder als Bilag derzue wörd verschicke ned nor Lieder, sondern velecht ou en Dia-Show met es paar Hochzitsföteli chönnti druf brönne.

Ha zwar afig en schräge Siteblick becho, woni's erwähnt ha, aber wenn er sech's mol öberleit het, wird mi Schatz denn scho igseh, was för en tolli Idee das esch!

madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!



nordliecht  am 12.02.2008

Re: Gastgeschenk

schauen einem die Männer nicht immer zuerst mal mit einem schrägen Blick an, wenn wir mal wieder eine wahsinns kreative Idee beichten
ich finde deine idee auf jedenfall jetzt schon cool!

so muss mal schauen, wie sich meine farbmuster für die einladungen so machen. ich war ein bisschen mutig. mein liebster wird mich sicher auch erstmal mit grossen augen anschauen. aber ich werde in überzeugen


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008



cannella  am 12.02.2008

Re: Gastgeschenk

Ja, das mit em schräg aluege hed öppis

Ha grad geschter au so en Blick gärntet, won ich mini Dekoidee nur so usegsprudlet ha... aber ich muess zuegäh, er hed no viel e besseri Idee gha!! Mis Manndli isch äbe au sehr kreativ und künstlerisch begabt :yes: Jetzt müend mier nur no luege, öb sich die Idee lönd lah umsetze, das äbe ganz en heissi Sach wär... und mier wettid ja schliesslich d Chile oder s Restaurant ned abfackle *neineinei*

Aber das mit de CD muess ich ihm hüt trotzdem grad no verzellä und ich bi sicher, es wird ihm au gfalle. Schliesslich bedüdets für ihn ja kei Arbet, da er Compi mässig überhaupt ned begabt isch und das a mier wür hange. De isch er sicher Iiverstande *smile*

Übrigens, ghört zwar grad gar ned zu dem Thema, aber ich muess es glich gschwind los wärde!!! Mier gönd jetzt de grad üsi Ring bim Goldschmied s erscht Mal go aluege *ganzfeschfreud* und am Donnschtig chan ich ändlich mis Chleid im "Original" go probiere und all Asseccoires dezue ussueche *faschtplatzvorfreud*! Bi so chribelig, dass ich das jetzt eifach no gschwind ha müesse loswärde, isch chli viel ufs mal für mini "Vorfreuds-Närve"

Schöne Abig

Cannella



madmadi  am 12.02.2008

Re: Gastgeschenk

jö, cannella, so härzig! esch öis doch allne scho so gange, dass mer vor fröid fasch vergibelet send. lo's nor use, för das send mer alli do!

fröie mi, dass dis chleid jetzt äääändlech cho esch! jetzt hesch jo bös müesse geduld ha! i dröcke der alli düme, dasses jetzt perfekt esch!

das passt jetzt zwar ou ned is thema, na ja...

aber no öppis derzue: wenni näbe de CD-idee ou wett confi mache... het öpper en idee för en grüeni confi? öisi hochzitsfarbe send äbe grüen ond crème - esch no schwierig. kiwi? goht das?

madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!



nordliecht  am 12.02.2008

Re: Gastgeschenk

ich hab letzthin kiwikonfi gegessen. sie schmeckte mir auf jedenfall. im internet habe ich jedoch nur ein rezept dazu gefunden:

http://www.rezeptidee.com/rezept-kiwi-grapefruit-61228.html

am besten probierst du einfach mal aus. ich denke nicht, dass es die grapfruit drin braucht. so wie es aussieht, kann man sie genau gleich wie andere früchte konfis machen
ich bekam von meiner freundin letzten sommer ein glas grüne-tomaten-chutney, welche sie aus grünen unreifen tomaten herstellte. war der hammer und ist auch grün *yammi

canella, hui ich freue mich auch gleich so mit dir! ich kann mir vorstellen wie du "vergibelst". hast ja auch allen grund dazu, wenn man an deine langes warten denkt. hach ich fühle mit dir, ich will endlich mein hochzeitskleid probieren!!!! aber ich muss noch bis am 7.märz warten

guät nacht
nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



madmadi  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

Vielen Dank Nordliecht! Ich werd's sicher ausprobieren und mich auch nach einem Tomaten-Chutney-Rezept umsehen.

madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!



cannella  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

Hallo iehr zwoi Mitfieberinne

Juhuii üsi Ring wärded wunderschön!! Hend no es paar chlini Änderige vorgnoh und jetzt wärdeds de perfekt, cha chum meh warte, bis mer sie de ändlich döffid für immer alegge.

Und de Termin für mis Chleid isch jetzt am Donnschtig uf die drüü reserviert!! Bi sicher, dass jetzt alles klappet schliesslich isches ja de Valentinstag und zu allem anne no mim Mami ihre Hochziitstag und sie wird mit mier mitcho. Und zu allem ane heissts ja ned ume süsch "was lange wärt wird endlich gut"

@ nordliecht: Hey, weisch wie glii isch de 7. März da!! Es gahd ja schliesslich nur no 23 Täg. Hätt der e gueti Idee, nimm doch en Adväntskaländer füre de chasch jede Tag es Tüürli uftue und bevor "Wiehnachte" isch hesch dis Chleid scho aa *smile*
Ich weiss, gäll mer chas würklich chum erwarte, aber was sind scho 23 Täg vo dim Läbe??!

Es liebs Grüessli

Cannella



nordliecht  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

Ja hesch ja scho rächt, canella. Die Idee mit dem Adväntskaländer wär ja super, nur wer füllt ihn mier????? Isch suscht eigentlich mey Job

Wie gsend eychi Ring uis? Was hend iher fir es Material und wie breit sinds? Sind iher mit enre vorstellig zum Goudschmied gange und hend sie la umsetze?Ich glaibe nämlich, dass ich nie und nimmer en Ring finde, wo eys voll uberzeygt und vorallem bezahlbar isch. Bin en absoluitä Fan vo Niessing-Riing, aber die sind extrem teyr.

Ich dänk morä a dich, wie dui wie en Prinzässin uif em Podest umeschwebsch

Griässli

nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.