Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Gastgeschenk
Gastgeschenk
 1 2 3
cannella  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

Das isch äbe immer so en krux mit dem Fülle vo dem Adväntskaländer, isch glaub eifach s Schicksal vo de Mamis *smile* Bi au immer nur die Füllendi


Üsi Ring sind us Palladium und sind 12 mm breit. Mier hend äbe scho so en breite Fründschaftsring und drum isch für üs klar gsii, dass mier au so en breite Ehering wänd. Dass er ned Gold wird isch au sofort klar gsii, da mier beidi kei Goldträger sind und 08/15 chund für üsi sowieso ned i Frag, drum isch au nur en Spezialafertigung i Frag cho. Üsi Idee hemmer uf de Hochzyts-Mäss z St. Galle im 06i gfunde. Leider isch de Goldschmied wo die Ring macht kei "Palladium-Mänsch" d.h. er schaffet nur mit Wiisgold und das isch üs eidüdig z tüür gsii. De hemmer üsi Idee emene "Palladium-Goldschmied" erchlärt und er heds voll und ganz chönne umsetze. So hemmer doch glatt über 2000.00 gspart Und üses chline Gheimnis hed er au chönne mitibaue *vielfreud*

Danke fürs "a mich dänke" morn, wirde üch de uf em laufende halte.

Es liebs Grüessli

Cannella



nordliecht  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

darf ich fräch frage, was iher fir eyri ring zahlt hend. mier hend äbä ai breiti frindschaftsring, in etwa im glichä mass wie iher d'ehering hend. und wie dui seisch, wenn die in wiisgold oder nu besser in platin nimmsch, denn muesch de haiptgang bim hochziitsässä striichä


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



cannella  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

Ja, daffsch du. Jetzt zahlid mier für bedi Ring in Palladium und bi mier mit emene chline Stei Fr. 3600.- (statt us Wiisgold 5800.-). Und übrigens, Palladium isch sehr ähnlich wie Platin, nur no chli härter, defür liechter und drum au günschtiger ;-)

Es Grüessli

Cannella



nordliecht  am 13.02.2008

Re: Gastgeschenk

ou das isch ja en richtig "anständige" priis. toll!
wie find mer so en palladium spezialist? wenn ich im web ga goh google, dänn chemit die mier mit irgendwelche palladiumspezialiste fir aito firä. wohl doch nid ganz s'richtigä


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



cannella  am 14.02.2008

Re: Gastgeschenk

hmmm, ha ehrlich gseid au ned mit "Palladiumspezialischt" googlet
Und frag doch mal dis Manndli, viellicht hed er gäge es tuuning vom Auto im Gägesatz zu Ehering nüd izwände *grins*

Vo wo sind iehr de? Dim Dialäkt a irgendwie öppis Nid-/Obwaldnerisches, oder? Üse Goldschmied chunnt vo Megge... [http://www.goldodermatt.ch/home.htm] und süsch gib mal palladium ringe ii, de chömmid im google einigi Goldschmied. Ha jetzt ned alli aglueget, weiss aso ned, öbs au welchi i üchere Nöchi hed.

Es Grüessli und e schöne Valentinstag

Livia



nordliecht  am 14.02.2008

Re: Gastgeschenk

hey merci cannella! das isch ja wirklich nid weyt vo nidwalde entfernt (guät grate *g)!
werde sicher nu chley google und ai bim hiäsigä goudschmied mal nu verbeyluege.

dier en tolli aprob hit

nordliecht


miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



flower2007  am 30.07.2008

Re: Gastgeschenk

Hallo

Ich hatte die Idee als Gastgeschenk einen Hand-Ventilator / Fächer bedrucken zu lassen.

Hat jemand damit schon Erfahrungen gemacht? Weiss jemand eine Firma wo man sowas machen lassen kann?

Lieber Gruss
flower2007



Editiert 31.07.08



celcev  am 08.09.2008

Re: Gastgeschenk

Hallo zusamme,

wenn ihr was speziales sucht, schau mal auf dreamlist.ch, hier habe ich auch mein homepage erstellt!! und tolle Geschenke gefunden!

Gruss,

Cevin



meitli  am 08.09.2008

Re: Gastgeschenk

hallo flower2007

Auf www.hach.ch hats tausende Ideen für bedruckbare Geschenke - manchmal sind die Stückzahlen einfach nicht für Private gedacht, aber Reingucken lohnt sich auf jeden fall :-)

Grüessli, meitli



gina  am 11.09.2008

Re: Gastgeschenk

Habe auf einer Hochzeit als Gastgeschenk ein Schnapsglas erhalten, auf dem waren die Namen vom Brautpaar und das Hochzeitsdatum aufgedruckt. Fand ich nett und habe ich heute noch als Souvenir.



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.