Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Gastgeschenke
Gastgeschenke
 1 2 3 4 5 .. 27 .. 48
Nadine123  am 22.04.2009

Gastgeschenke

Sali zämä

I ha emol vu eu welle wüsse wiä ihr da machid betr. Gastgeschenk... I weiss, i ha jo no soooo lang Zit. Aber irgendwiä weiss i jetzt scho, dass da denn ä Problem git. 1. Gfallt mir denn alles und i wör am liebste gad mehreri Gschenk mache und 2. Denk i denn dä hät da und de da nöd gern... I weiss sooo doof, mir mönd jo denn selber luege wa üs passt. Aber jetzt wüsst i gern wiä ihr da machid und vor allem wa

Ha jetzt emol denkt:

- so chlini Sektli
- Likör
- Mandeln (eher nicht)
- so ä Candybar
- kleine Kerzen auch wie Hochzeitskerze gewiehen



Muus2  am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Hoi Nadine

Phuu.. die Gedanke hani mer au scho gmacht (ond i ha au no lang Ziit)!
Ha au no nüt geignets, aber wörs no schön fende, wemmers cha Verbende met em Tischkärtli! I ha mol es Festli gmacht und bi allne es chlises Töpfli met Blueme häregstellt und de Name ufenes Müscheli gschriebe. Das chasch au so mache und ergend Süessigkeite dritue.

28.08.2010 - endlich mit mim Engel vereint!!!



Frangipani  am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Hoi Nadine
Was isch dänn e Candybar?
Also ich finde bsunders die chline Sektli oder Likör no e gueti Idee! Da chöntsch ja dänn au grad d Näme drufschriibe und das chli witzig gstalte...
Was ich au scho gseh han sind so chlini selber gmachti confitüre, das hani au no guet gfunde. Dänke, wichtig ischs eifach dass es nöd öppis isch wo eifach dänn bi de lüüt dehei verstaubt...!



surri  am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Sali Nadine

Also mir hei zwei verschiedeni chlini Konfigläsli ( Opfelgle und Himbeergle). Das mit de chline Likör hanni zerscht au welle mache. Mir si den aber d' Fläschli z'tüür gsi!

Viel vergnüge bim organosiere.

Cu surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



Inessa

nicht registriert

am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Ich sag dir mal was wir machen:

wir lassen bonbons mit unseren namen und herz machen und füllen die in die kleinen gewürzgläser von ikea und beschriften diese

eigl. wollen wir victorinox-messerchen gravieren aber jetzt machen wir eben das.

mandeln finde ich voll langweilig, candybar kenn ich nicht. sekt ist schnell weg und keine wirklich erinnerung.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



surri  am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Sali Inessa

Du chönnsch du mir sage wo Du di chline Messerli bstellt hätsch und wievil si kostet hätte. Wär ebe no e witzigi Idee für dr 60 Geburi vo mim Schwiegermami!

Danke

Surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



Inessa

nicht registriert

am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Direkt bei Victorinox (schwyz bzw. ibach, ist bei uns um die ecke), hatte mir ein angebot machen lassen. sie hätten ca. 18 CHF pro stück gekostet inkl. gravur. es gibt dort aber ganz verschiedene messer, für deinen opa würde ich was gröseres machen (wir haben das schon für meinen papi, bruder und cousin gemacht). gravur kannst du vor ort aussuchen und kostet kaum was.
von wo bist du nochmal?

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



surri  am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Danke viel mol Inessa

I bi vo Aarau, aber das wär halb so wild! I finds eifach e witzigi Idee well si viel i dr Natur sind. I wird mi mol schlau mache. Het jo no chli Zit isch erscht im Oktober!

Cu surri

Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



Inessa

nicht registriert

am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

Es ist wirklich super, ich habe selbst ein Messer (es heisst glaub ich Camper) sowie eine Swiss Card (seeehr praktisch!) mit Gravur. es gibt auch in Aarau einen vertreiber von victorinox, wenn ich mich recht erinnere können die das dann einschicken zum gravieren (einfach mal fragen) :

http://www.victorinox.ch/index.cfm?site=...=231&lang=D

ansonsten hats den fabrikladen in schwyz (ibach) keine 5 minuten von der autobahn entfernt:

http://www.victorinox.ch/index.cfm?site=...e=34&lang=D

(da gibts auch oft küchenmesser mit fehldrucken die günstiger sind, sind super!)


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



surri  am 22.04.2009

Re: Gastgeschenke

danke


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



 1 2 3 4 5 .. 27 .. 48

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.