Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Geschenk für den zukünfigen Ehemann
Geschenk für den zukünfigen Ehemann
 1
kokon21  am 13.07.2007

Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Hallo zemä

Mich würdi mol interessierä öb ir euäm zuäkünftigä näbis schenkäd uf d hochziit. bin mir do chli dä kopf am zerbrechä.

grüässli kokon21



Bridzilla  am 13.07.2007

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Ich schänke mim zuekünftige nüt - mit mir hät er sowieso s'Gschänk....



Ela81  am 13.07.2007

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

mer schenket eus gägesiitig au nüt. mer gönet eus dänn lieber i de flitterwoche öpis speziells, Heli-Flug übers Great Barrier Reef oder so...
mit dem sind mer beidi glücklich und ich bin natürlich au sis grösste gschänk

Ela & Alen heiraten am 27.07.2007



Panya

nicht registriert

am 13.07.2007

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Mir schänked eus au nüt. s'Hochsig sälber isch ja scho gnuäg tüür, da chammer das gäld liäber für öpis speziells, wo mer sich am hochsigstag möcht erfülle, iisetze.

Mir hürated am 07.09.07 zivil + 15.09.07 kirchlich



Anasazi

nicht registriert

am 14.07.2007

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Mer händ üs gägesitig au nüd gschänkt, ussert üs sälber

Aber mir flüüge jo morn ab id Flitterwoche, und dete hani es privats Barbeque am Strand arrangiert... ech hoffe er hed Freud (esch den genau 1 Johr nachem Atrag)

Ech han min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich ghürotet



madmadi  am 24.01.2008

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Git's niemert, wo im Partner öppis tuet schänke?

Mer händ zwar ou scho dröber gredt und öberleit, enand nüt z gä, aber irgendwie wetti mim Liebschte glich öppis ganz persönlechs schänke. Muess ned en tüüüri Uhr oder so öppis si - im Gägeteil!

I ha mer öberleit, es Gedicht z schribe und's vo minere Schwöschter wo Musig studiert als Liedtext wörd lo "verkomponiere". Bes jetzt hani nur no kei dichterischi Adere gfonde zum azapfe...

Mit was ich ihn ziemlich sicher am Hochzit sälber wetti öberrasche, isch en Liebeserklärig mit "Rosa Brille" http://www.rosa-brille.at

Oder het öpper no anderi romantischi Ideen?

Editiert 24.01.08



nordliecht  am 24.01.2008

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

ich werde meinem schatz zur hochzeit einen aktkalender von mir schenken. ich weiss, dass er das schon lange gerne hätte. bis jetzt habe es jedoch noch nie gemacht, weil die schwangerschaftspfunde noch drauf waren. jetzt ist es dann endlich geschafft. dank dem meine beste freundin und trauzeugin auch aktfotografien macht, komme ich wohl nicht mehr drum rum



Lela  am 24.01.2008

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

hallo zusammen

ich werde auch Aktfotos machen lassen und ihm als Fotobuch schenken.
zu erst wollte ich ja für ihn ein Lied aufnehmenen - (mein zukünftiger schwager hat ein Studio) aber ich glaube, dass wäre alles andere als ein schönes geschenk

grüessli



smile83  am 25.01.2008

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Hallo zusammen

Ich werde ein Ölbild malen, nichts schwieriges, hab das ja noch nie gemacht
Der Hintergrund wird Gelb(rot), mit zwei roten Herzen drauf und unserem Trauspruch und Datum.

So ist es eine Errinerung für mich und meinen Schatz



madmadi  am 25.01.2008

Re: Geschenk für den zukünfigen Ehemann

Hey Smile! Das ist ja eine wunderschöne Idee! Dann bräuchte ich nicht selbst noch zu dichten...



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.