Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Geschenke    ›   Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen
Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen
 1 2 3 4 5 6 .. 8
seeletaenzli  am 09.04.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

hee...
aber s'floating esch jo eigentlech priislech total okay... han dänkt seg tüürer...

ech weiss äbe, dass ers scho mol gmacht hed, ond er hed defo gschwärmt...
allerdengs hed er nochäne chli "schwindelproblem" ka..

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



Joene  am 09.04.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

ja stimmt isch ja gar ned tüür. ha dänkt das seig uh tüür.das mach i glaubs au das isch echt e super idee!!
Am 14.08.2010 isches sowiet!!



seeletaenzli  am 09.04.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen


das in bade esch no chli gönstiger als das in zöri... deför aber au weniger lang...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



peja  am 09.04.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

ganz ä eifachi variante für so ne heliflug oder was; gang doch mal uf geschenkidee.ch det häts nid nume "normali" gschänkli, sondern au spezielli.. flug, oder ä chochkurs für zwei bi eu diheime ect..



sabs  am 10.04.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

Und ha no grad e Siite entdeckt, weiss nid ob sie do scho erwähnt isch. So vowäge T-Shirt wo mer dr neui Name cha drufmache loh, :-) mit chleine Diamäntli, seht no toll us: www.diaman-t.de

Es ist soweit am 24.09.2010



mini84  am 08.07.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

hi ladies

ich han gester für min GG uf dere siite: www.wunschgravur.de es Keramik Türschildli mit eusem Name bstellt. Finde das irgendwiä no ä herzigi Idee und das chömer au bruche...

uf dere siite chamer ganz vill sache chaufe mit Gravure drin...

Han au zerscht welle Manschette chnöpf chaufe, aber da hani dänkt, diä ziehter ja eh niä a.. und für am Hochziit häter scho kauft vom gliche wiä er dä azug kauft hät...



~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~



Lithina  am 09.07.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen


ich habe jetzt nicht alles gelesen- klinke mich aber frech mal ein. Gerne würde ich meinem zukünftigen Mann einen Schuhteppich (wie nennt man das doofe ding, das jeder vor seiner haustüre hat um die dreckigen schuhe anzuwischen?) mit unserem zukünftigen familiennamen schenken. findet ihr das doof? wo kann man sowas machen lassen?

danke euch schon mal...

1.10.2010



Kia28  am 10.07.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

Hi Lithina,

also ich finde das eine super Idee, möchte dies nämlich auch machen.
Bin auch auf der Suche nach einem Anbieter, wenn ich fündig geworden bin, werde ich es dir mitteilen. Ich möchte drauf schreiben: Herzlich willkommen bei Familie ....

Liebe Grüsse



Ellie  am 11.07.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

Den eigenen Familiennamen als Fussabtreter????



Lithina  am 12.07.2010

Re: Geschenk für Ehemann/Hochzeitsmorgen

ou ja kia, das wär suoper!!!!

natürlich- ist doch nichts schlimmes dabei!! find das voll süss, wenn ich irgendwo zu besuch gehe und deren fussabtreter ist personalisiert... so langweilige mit blümchen und pilzen sieht man doch überall! man muss ja nicht immer alles gleich so abwertend sehen!!


1.10.2010



 1 2 3 4 5 6 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.